Print Friendly and PDF

Dalgalar Şahit Buna


 


Dünya için neler dendi

Biri de Cehennem Kapısı

Yaşamak çok zor olmalı

Şimdiden hazırlamalı

Sevmek ve sevilmek

Çok güzel bir duygu

Ve bunu seninle yaşamak

Sonra sana bakarak

Seviyorum seniyi

Rahatlıkla söyleyebilmek

Duyurabilmek

İşte bu bence

O zaman her şeye sahibim

Mutluluk bu olmalı

Bir hayatım vardı

Değersizlikten çıktı

Kendisine inanma gücüm yoktu

Şimdi sana inanma gücüm var

Çok güzel

Her şeyin bir anlamı olduğunu düşünürdüm

Şimdi ise anlam senmişsin

Dünyanın anlamsızlığından da

Bir keyif alıyorum

İnsanlar hayatı

Kendilerinin bir yansıması olarak görüyorlar.

Herkes her şeyi biliyor

Ancak ben

Sürekli  yazmak itiyacı içindeyim

Geç bulduğum sevdamı

Canlı tutmanın kaçınılmaz tek yolu

Eninde sonunda

Ölecek olmak kaderimiz

Eğer ki kağıda dökersem sevdamı

Sonsuza kadar yaşarlar

Diye düşünüyorum

Değil mi ki ben

Bir problemler toplağı idim

Sevdin beni sorunlarımı

Sökük gibi iplik iplik

Çözüverdin

Acımadın çok sevdin

Öylece bir kenara atmadın

Kendine aldın

Beni benden ettin

Şimdi daha dikkatli olmam gerekiyor

Hayatta şans bir kere güler

Fırsat bir daha ele geçer mi bilinmez

Kimseye ne şikâyetim olsun

Çok zayıfım derken

Bana dediğin hayırlar

Bugün sevap katmanları gibi

Hepsi senin

Bahçemde dikenler güllere döndü

Solgun çiçeklerime su oldun

Herkes yalnızlıktan korkar

Canı sıkılır

Bense seninle olanı bulunca

Sessizliğine dalıyorum

Elime geçtiyse ki geçti

Daha ne isterim ki

Yalnız kaldığım kıyılarda

Ellerinde can vermek kadar

Bağlandım

İçten bu söylediklerim

Dalgalar şahit buna



İsmail Hakkı Altuntaş



Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar