Print Friendly and PDF

Beyaz Sayfalar

 


 

Unutulmaz anım…doyulmaz heyecanım

Can tanem…

Gönlümün eşsiz sahibi… dünyamdaki varlığımın tek gerçeği.

Senin benimsin…

Ben de senin için yaratılmışım.

Böyle olmaktan daha güzel bir sır olabilir mi?

Ve sonsuzluğun içinde sadece ikimizin paylaştığı bir gizem kuşağı.

Budur belki…bizi biz yapan tek gerçek.

Seni sevmek mi?

Bana verilmiş en büyük lütuf

Senin o güzel gönlünde bir yerimin olmasına…binlerce şükür ederim.

Sen…

Nefesim, suyum, aşım, yolum yoldaşım…

Bana hayat verenim.

Bana daha neler ver sunmadın ki, güzelliklerinden?

Bende onları ifade edecek kelime, cümle yok.

Sonra aklımda kalmadı galiba, kendimi bile unutturdun ar elbisemi soydun, şişeni kırmış sarhoş gibi, neredeyim?

Sen…

Bir dosttan, bir sevgiliden çok daha fazlasın...

Bu nasıl bir aşk haline giriftarım ki, zihnimin de anlamaya gücü yetmiyor...

Öpüp koklamak doymak istiyorum.

Fakat seni öpmeye bile kıyamam. Yine de sersemliğimden daima nefesini öperim, ta uzaklardan.

Bütün dertlerim bitti aslında.

Sorsalar senden başka dert var mı bende…sana olan aşktan, daha fazla kan kanatan kalbimi…

Bu dünya kafesine atılmış bir ölü gibiydim. Biraz daha sensiz kalsaydım ölecektim.

Şimdi senin göğünde uçuyorum…canıma can kattığın sevdan ile…

Gönül defterimde karalamalar, saçmalıklar, anlamsızlarla doluydu.

Şimdi… bembeyaz sayfalar.

Seni bekliyorlar…gel bizi yaz çiz diye.

Bir kerecik dokunsan elinle, içimdeki heyecan ile bütün harfler sıra sıra dizilecek. Ne sözler yazılacak okunacak aşkın kitabından.

Sevdam…her şeyinle gel.

Sen benim gördüğüm en güzel.

Körler görmedi diye üzülürsen, üzülme…ben gördüm.

Ben seni gördüm.

Seni bekliyorum…

Sen gel…



Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar