Print Friendly and PDF

PEQUENO FADO...Küçük alın yazım






Tüm bunlar olurken sakindim

Kapımda belirdin

Ve sıcak kalbimin

Ateşini buldun


Seni kendimde bıraktım

Senin yanında

Ve senin dışında,

Gece,

Korkularımı gizledi


"Seni sevmek çok kolay"

Diyebilir misin kısık sesle

Güneşin altında saklanırken

Ağzını arasam


Ve sen kalmak istedin

Ve seni ateş gibi yaktım

Beklerken umutsuzlandım

Aşk;

Tutkun buz kesti.


Beni halen hatırlıyorsan söyle

Başarısızlıklarında

Kan ve tuz.

Yalnızlığının uzaklardan beni tüketmek olmadığını söyle


Bir gece vaktiydi

Akrepler ve yıldızlar

Ayak izini bıraktın

Ve "Hoşçakal"ını


Bana kelimeler bıraktın

Kahkahalar, dualar ve acılar

Ve hayatımdaki bu tadı

Hangi kederin tadı böyledir


Beni halen hatırlıyorsan söyle

Başarısızlıklarında

Kan ve tuz.

Yalnızlığının uzaklardan beni tüketmek olmadığını söyle


Bir öğlen vaktiydi

Güvercinler ve öldüler

Yorgun düşlerimde

Bahçemde belirdin


Gözlerin düştü kollarımda

Ve gölgen ve gölgem,

Aşk;

Denize gitti


Ve gölgen ve gölgem,

Aşk;

Ve gölgen ve gölgem;

Denizde kayboldu

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar