Print Friendly and PDF

Soğuk Gözyaşları

 



Ateşimi çıkardı

Sana ulaşmak ve kucaklaşma arzusu

Değil mi...bağımlıyım

 

Dudaklarım susuzluktan zonkluyor 

Nefesini duymamak beni deli ediyor 

Beni kollarına ve sesinle kulağımı alsan

Bana duymayı özlediğim aşklarından söylesen

Utangaç yanaklarım kırmızıya boyayıp

Bana kendinden bahsetsen

Ben farklıyım desen…bunları tekrar tekrar söylesen

 

Sesini seviyorum…

Ben sen olmaz mıyım

Dünyada olmak güzelse…belki budur

Gayem benim

Sonsuza kadar sonsuz dahi yetmesin

Tanrıyı gökten indirip, gözyaşlarını sildirsem

İçim susmaz 

Herkesi unutacağıma söz

Hayallerimde   gerçeğimde

Gözlerimin önünde bir sen kalırsın

 

Aşkın çaresizliği acıtır

Ayrılık hikayeleri  sert inlemeleri

Çığlıkları ve korku veren umutsuzlukları

Ölüm olsa keşke diyecek kadar

Kavuşamamak en acısı

 

Anıları  istemiyorum

Sana seni sevdiğimi söylemekten başka

Hep  yalnız olmak istiyorum

Birbirimize eğilip kördüğüm gibi

Sadece ikimiz

 

Söz veremem bir şeye…ama

Her şeyden önce  seni seveceğime söz verebilirim   

Tüm sevgiyi senden tanıdım çünkü

Nasıl aklıma gelirdi, senin benim kalbimin sultanı olacağın

Gözlerime bak beni  ağlat

Basitçe söylemek gerekirse

Aşkım senin kalbinde ölmeliyim

Dünyanın neresinde olursan ol

Bana yağmurundan bahset, kalbim çarptır

Bana bittiğimi zayıflığımı söyle

Ancak geri dönmemi söyleme

Kendimi anılar şehrine daldırmama izin ver

Gözlerime bak...bak ve  yarama

Uyanık kalmam için tuz serp

 

Hayat bu olmalı

Senin için  ağlamak

Kaderim için ağlamak

Senden beri her gece  zaten durmadan ağlamaktayım

 

Tanrım, benim için bir şey yapabilir misin?

Gözlerim ışıksızlıktan çığlık atıyor

Dudaklarım…tutkum…onsuzluğun

Sessizliğin ağırlığı bunca yıldır taşıyor  

Ve artık hiçbir şeyi görmek istemiyorum

Nefret ediyorum galiba


Gözlerim soğuk gözyaşlarıyla ıslansın

Dişlerim birbirine vursun

Tekrar sessizlik ...belam

Bunca yıldır olağan hikayeyi tekrar ederde

Korkum

Onsuz bir yalnızlık

 İsmail Hakkı Altuntaş



 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar