Print Friendly and PDF

Islandı Seccadem

 




Alnımı secdeye koydum ağladım

Bu aciz canımı hakka adadım

Dünya yalan imiş er geç anladım

Islandı seccadem gözyaşlarımla

Dünya yalan imiş er geç anladım

Islandı seccadem gözyaşlarımla

Islandı seccadem gözyaşlarımla

Rukum mevlayadır secdem mevlaya

Artık hevesim yok fani dünyaya

Secdede ağladım ben doya, doya

Islandı seccadem gözyaşlarımla

Secdede ağladım ben doya, doya

Islandı seccadem gözyaşlarımla

Islandı seccadem gözyaşlarımla

Serdim seccademi kızgın çöllere

Aktı göz yaşlarım döndü sellere

Deva olamadı gonca güllere

Islandı seccadem gözyaşlarımla

Deva olamadı gonca güllere

Islandı seccadem gözyaşlarımla

Islandı seccadem gözyaşlarımla

Rukum mevlayadır secdem mevlaya

Artık hevesim yok fani dünyaya

Secdede ağladım ben doya, doya

Islandı seccadem gözyaşlarımla

Secdede ağladım ben doya, doya

Islandı seccadem gözyaşlarımla

Islandı seccadem gözyaşlarımla

Islandı seccadem gözyaşlarımla

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar