Print Friendly and PDF

Bir tanem… Nefesim… Kalbim…


image

Bir tanem… Nefesim… Kalbim…

Sen benim için hayattaki son liman, son ümit, ilk ve son sevdamsın…
Gökyüzündeki en parlak yıldızım, yokluğuna asla katlanamayacağım büyük aşkımsın. Üzülmen ya da tek damla göz yaşına dayanamam. Hayatımda benim için gözyaşı döken biri sen oldun, sen varsın. Buna inanamıyorum.  Sesinin tonunda ağlamaklı bir hal duyunca bile ben yok oluyorum. Acılarımın kaynağı sen ve ancak hayatımın da kaynağısın. Sen aşka susuzluğumu dindiren vaha; ve sen bu zamana kadar hayal kırıklıklarımı ümide döndüren tek insansın…
Bu öyle bir sevgi ki dengem şaşıyor. Çok mutlu olduğum bir an çok mutsuz da olabiliyorum. Dünyada iki kelimeyle cenneti, ufak bir kırgınlıkla cehennemi yaşıyorum. Seninle susmak bile çok özel, sessizlikte kalplerimizin sohbetine kulak veriyorum.
Canımın içi yokluğun beni derinden etkiliyor. O zaman en hüzünlü aşk şarkıları çalıyor kalbim. O zaman rüyalarım kabusa dönüyor. Sana “Sevgilim” “Sevdam” derken bile bir an tereddüt etmedi kalbim.
Ahh bu sensizlik…
Sensizlik cehennem ortasında bir başına kalmakla aynı. Sensizlik, vahadan sonra bir çöl gibi; sensizlik, rengarenk bir gül bahçesinden sonra çorak bir bozkır gibi.
Ben sadece sana susuzum hem de eskisinden daha da fazla… Anlayışına, sevgine, desteğine, o mükemmel merhametli kalbine hatta sesine ve her zerrene muhtacım. Seninle bir mucizeyi yaşıyoruz biz, cılız bir meltemin bu mucizeyi savurmasına izin verme. Çünkü sensiz geçecek bir ömrü asla istemiyorum. Sen yaşadığım değil, yaşayamadığım hayatımsın. Dualarımda “Allah ‘im, gönlümdekini bana hayırlı eyle ve öyle ver” diyorum.
Ne güzel degil mi?
Hem seni istiyor hem de hayırlısı olmanı diliyorum. Hayırlısı bir sen ol bir tanem.
Canım… Bir tanem…
Gönül nurum adını gecelerime, hasretini bugünüme, sevdanı yarınlarıma, yüreğimi yüreğine mühürledim.
Biz ayrı yaşayamayız ki ben senin nefesini taşıyorum sen benimkini…

Lütfen hep benimle ve benim kal. Seni seviyorum ve daima seveceğim… Sonsuz sevdam…

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar