Print Friendly and PDF

Ateş, Büyük Bir Savaşçı

 


Lütfen gitme, üşüyorum.

 Benden başka bir şey götürme.

 Kralın azameti   katiller   öldürdüğü için daha   az değildir.

Ateş, büyük bir savaşçı.

 Bakın  bir kralı bile yok ediyor.

**

Ben bir hırsızım.

 Hırsızları asıyorsunuz, değil mi?

 Neden beni de asmıyorsunuz?

 Hırsız olduğunu nereden bilelim?

 Nasıl bir hırsızın   hırsız olduğunu söyleyebiliyorsunuz?

 Çünkü üzerinde bir şey bulursunuz!

 Ben  bir  kaz çaldım.

 Ne kazı?

 Hiçbir şey çalmadın.

 Hayır.

 Ben bir kaz çalmadım.

 Neden biliyor musun?

 Çünkü eğer çalsaydım   sana söylemezdim!

 Bir hırsız, çalar ve yalan söyler.

 Hırsızların yaptığı budur, değil mi?

 Ben  kazdan  fazlasını çaldım.

 Çok daha fazlası!

 Ben  kralın tacını çaldım!

 Kralın tacı!

Hayır, ikisini de çalmadın.

 Başka biri daha çaldı.

 Başka biri daha çaldı!

 

***

Bir adam uzun süre kadınsız durabilir, fakat   tutku kontrol edilemeyen bir şeydir.

**

O zaman şunu hatırla: Ben düşersem, hepimiz düşeriz.

**

Buradalar mı?

 Sıçanlar!

 Sıçanlar!

 Bizden mi bahsediyorsun?

 Ah, hayır!

 Krallar sıçan değildir, değil mi?

 Sıçanlar sıçandır, krallar kraldır.

 Ve ben sıçanları arıyorum.

 Güzel, burada sıçan yok, Amled.

 Eğer dikkatli olmazsanız   sıçanlar gelir   ve sizin gözlerinizi yer   lanet olası kalbinizi de kemirirler.

 Sıçanlar çok tehlikelidir, biliyor musunuz?

 Bak.

 Bir tanesi orada.

 Ne düşünüyorsun?

**

Annemin bakireliği geri geldiği zaman.

 Buralarda bir yerde olmalı!

**

Belki seni koruyabilir.

 Bu ve benim sevgim.

**

Ne düşünüyorsun?

 Düşüncelerini benimle paylaşmalısın.

 İyiyi de kötüyü de.

 Bu kötü olanlardan biri.

 Ne tür bir kötü düşünce?

..

İnsanlar çok şeyler söyler.

 Bazıları babamı öldürdüğünü söylüyor.

 Beni bile öldürdüğünü söyleyenler var.

 Kan ve et olarak   burada olana kadar.

 Şimdi insanların söylediklerine ne kadar az inanmak gerektiğini görüyorsunuz.

Jutland Prensi (1994)  Prince of Jutland

 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar