Print Friendly and PDF

Bir Aşk Hikayesi

 


Artık benimle değil-mi-sin aşkım
Ruhumda sadece yalnızlık-mı- var
Ve seni daha fazla göremeyecek-mi-yim
Çünkü tanrı beni sana daha fazla
Acı çekmem için aşık etti
 
Her zaman benim varoluş nedenimdin.
Sana tapmak benim dinimdi.
Ve dudaklarında buldum
Sıcaklığı
Aşkı ve tutkuyu
 
Bu bir aşk hikayesi
Eşi benzeri olmayan.
Anlamamı sağlayan
Tüm iyiyi ve kötüyü.
Hayatıma ışık veren
Ve sonra söndüren.
Ah hayat ne karanlık.
Senin aşkın olmadan yaşayamam.
 
Her zaman benim varoluş nedenimdin
Sana tapmak benim dinimdi
Ve dudaklarında buldum.
Sıcaklığı,
Aşkı ve tutkuyu.
 
Bu bir aşk hikayesi
Eşi benzeri olmayan.
Anlamamı sağlayan
Tüm iyiyi ve kötüyü.
Hayatıma ışık veren
Ve sonra söndüren.
Ah hayat ne karanlık.
Senin aşkın olmadan yaşayamam.

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar