Print Friendly and PDF

Hayberkalem Sitesi

https://hayberkalem.wordpress.com/

 

·        Ah ile Oh

·        Heves Kalmıyor İnsanda

·        Cengiz Han Allah Adamıydı

·        Ben Seviyorum Seni

·        Kavuşmak Arzusu

·        Jacques de Vaucanson ve Robotları

·        KÜSMEK

·        Kalemdeki Sevgilim Duy Halimi

·        Gayretin Bedeli

·        Bak Bunu İsteyecekler

·        Shawnee Kabilesi Reisi Tecumseh laneti

·        Muhammedi Olmak İçin

·        Haklısın

·        Bize Korku Yok Efendimiz Var

·        Hayırsevenler

·        Dilerim Senden

·        Efendime olan Aşkımın Tarifi

·        Üsteleyici Hasta

·        Onlar Gidince Yer Sarsılır

·        Afiyet Ehli

·        Ay Bile Ağlar

·        İmanı Kaybetmeye Sebep Bir İncelik

·        Melekler

·        Benim Hû’m

·        Gözlerim yaşla doldu

·        Zehebi ne bilsin?

·        Bu Fakire Gelecekler

·       

·        Mansûr b. Ammâr’ın kıssası….

·        En Güzel Söz

·        Ben Onların İnandıklarının Hepsine İnandım

·        O’nunla O’na

·        Hamdim

·        Ene Ferihânun Bilikâih

·        Sevgili Üzülmesin

·        Ruhlarda Cinsiyette, Şeriatsızlıkta Yoktur

·        Yuhand/Yuhanz

·        İzin

·        Bal Peşinde…

·        Koku mu?

·        Yaram

·        Rasûlüllah salla’llâhü aleyhi ve sellemi Rüyada Görmek İçin

·        Beş Latife Aşk yolunda

·        Aşk

·        An’da Kalmak, An’da Olmak, An’ı Yaşamak Yaşam

·        En Çok Sevdiğinizi Görmek İçin

·        Didarını birde Görmeseydim

·        Ben Hüseyindenim

·        Padişah Bin Tabut İstedi Bir Taputa sığdı

·        Ben Talibiyim

·        Sohbet Makamı

·        O Zaman

·        Garam

·        Sevda

·        Aşk Budur

·        Düşlerim

·        Hayatın Olmazsa Olmazı/Es muss sein

·        Sevdiğin Şarkıyı Söylemekte Gecikme

·        Âşık Maşuk

·        Aşk ve Kan

·        Şarkılar Nötrden

·        Tesellim

·        Seçki

·        En Büyük Teselli Aldanmak Değildir. Sevildiğini Bilmektir

·        Tek Put

·        Aynam

·        Aşık Budur

·        İçtiğim

·        Meyil

·        Aşkı Tattıktan Sonra Onsuz Kalmak

·        Gönül Meşalesi

·        Fino Köpeği İle Eşek

·        Bir Ezeli Muhabbet Mürsiliyim

·        “GÖL” – Lamartine-

·        Meneyleme

·        Bu Eve Hakk’tan Başkası Girmedi

·        Kuvvet

·        Resmin

·        Şek Ve Şüphe

·        Aşka Ciğerin Yakmayan

·        Ne Varsa Hepsi Bizde…ama

·        Ellerin

·        Anlamazlar

·        Aşkın

·        Tedbir

·        İmkânsız

·        Şarkılar

·        Gül Elim

·        Beyaz Mürekkeple Yaz

·        Hatıran Sızdı

·        Diyebildim Açıktan

·        Geç Kalmadan

·        Ben Anlatıyorum

·        Sevgilim Şarkım

·        Hatıralar… Değil Kazınık

·        Tesbih Böceği mi Yoksa…

·        Uykulu

·        Gün Güzeli

·        Boyut

·        Sen Nerede Olsan Allah Seninledir

·        Utanır

·        Kader Bu

·        Rıza bile Ayrılık

·        Hizmet

·        Ezel İşi

·        Dünya Aşkının Sonu!

·        Ezansızlar Duysun

·        Küçük İşlerin İçinde Saklı olur Helva

·        Benlik

·        Benim de Mendilim var

·        Kabağın Sâhibi Râzı Olmaz

·        Sevmek Böyle Olur

·        İsmâilim

·        Beni Dinleyen Yok Ama

·        Sen Kendini Affettin mi?

·        Yalan

·        Bağışlama

·        Aldatma

·        Kimler

·        Nerde kaldın, nerdesin?

·        Sen, Görsen De Ağlıyorsun, Görmesen De

·        Meyhaneci

·        Beklediğim

·        Artık Susmak İstiyor

·        Sevgilim

·        Bir Damla Işık

·        Beni Kaybetme

·        Aşk Ocağıyım

·        Yalnız Senin Ayağının Tozu

·        Su İçip Sarhoş Olanlar

·        Sensizlik

·        Istırab

·        Başka Toprak Yok mu?

·        İnansaydın Çoktan Biz Olurduk

·        Ben Sade Sana Yenilmek İçin Gönderildim

·        Beni Kınama

·        Binalı İşlerin Sevap Tarafı

·        Beni Oku

·        bismillah


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar