Print Friendly and PDF

İkinci Ömrüm




Ey güzelim

Aşkım alevim

İsmin düşmüş dilime

Kalbime ateşin

Gözlerim kapanınca

ve açınca

Dualar ediyorum

Ölmüşten beterim

Geceler boyunca giryân

Gözbebeklerimde çizilmiş adın

Bense kaybolmuş bitmişim

Her halim yalvarış ve dinmeyen gözyaşı

Cezbeye tutulmuş


Sevgine hasret ezilmişim

Ceylan gibi gelsen

Sarılsan o narin endamınla

Beni erguvan gibi dalımdan koparsan

Doğmasın gecelere ay

İhtiyarlamış ömrüm

Şimdi buldum ya seni

Daha ne isterim

Sevmek sevilmek ne güzel şeymiş

Neye baksam

Haksın diyorum

Bazen de keskince bir koku

Nerden geldi bu derim

Bilmem mi

Güller açmış yanağından

O an seninle dolar kalbim

Gözlerim ağlar

Dinmez ateşim

Kendime bir türbe yapar

Pervaneler gibi dönerim


Benimsin gönül yaram

Orada bir sen varsın

Arada bir tutulurum

Seni okşayıp gelen rüzgâra

Kucak açıveririm

Uykum gelsin de

Rüyalarım seninle bir olsun

Umut ederim

Nedendir

Çokta kabul olmadı bu dileğim

Yine de vazgeçmem

Vazgeçemem senden

Yorulurum uzanırım

Şarkılar dinler

Havayı koklar

Sırf seni duymak hissetmek isterim

Eğer ki içime bir hüzün konarsa

Sen benimsin diye seslenirim

Dudaklarım adınla öpüşür

Kalbim sızlar


Sarılmadan hasretle

Gönülden seninleyim

Biraz sakinlerim

Ah benim

Hayat bitse de bir buluşsak

İkinci bir şans mı olur

Gönlüme düşer tesellim

Başka çare yok

Mecburum toprak gibi

Ölene değin sabredeceğim


İsmail Hakkı Altuntaş




Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar