Print Friendly and PDF

Nerden Nereye
















 

engin noyan

  /  
kurufasulyepilavkurufasulyepilav
posta gazetesi'nde çıkan röportajını okuduğumda , hatta okumadan önce resimlerini gördüğümde şok geçirmeme sebep olan insan.bu röportajda adam açık açık şeriat istediğini söylemiş,ayrıca eskiden solcu olduğunu da belirtmiştir. hemen hemen kurduğu tüm cümlelerle ağzımı bir karış açık bıraktırmış, bu kadar da dönülmez ki be, yuh artık dedirtmiştir.
     
arch angelarch angel
esin-engin noyan ken söyledikleri bir şarkı beni benden almıştır.
-beni mecnun ettin, sen de olasın..
-tabii efendim..
-aşkımı inkar edersen allahtan bulasın
-hay hay..
... şeklinde karşılıklı konuşmalarla ilerliyordu şarkı.
     
ışığım ve gölgemışığım ve gölgem
henüz çocuk olduğum zamanlarda tv'nin birinde hoş sesi ve hitabı ile sevgimiz kazanmış ve söylemleri ile ufkumu açmış insan,tv'de çıkan bir kaç yararlı insandan biriydi o zamanlar,ki onun programını izlerken dikkatimi çözmemeye ve her söylediğinden birşeyler kapmaya azami hassasiyetim olduğunu iyi hatırlarım ben,tabi çocuk zamanlarımdaydı bunlar,yıllar geçti ve köprünün altından nice sular aktı geçti,acaba aynı heyecanı verecek mi şimdi yine fırsat olsa da sohbetinde bulunsak,bunu bilmiyorum ve hatta zannetmiyorum da,çünkü değişmeyen tek şey değişimdir,esas olan budur,gerisi belli olmaz.
     
şiirbazşiirbaz
bu ramazan ayında, atv'de açelya hanım'ın sunduğu sahur programında yer almaktadır kendisi. yine her zamanki rahatlığı ve konuşmasının güzelliği ile. söylediklerini beğenmese de insan, ses tonu ile yakalamaktadır. hani itikadına terstir ama rakı masasında süper bir abimizdir...
     
asfurasfur
haftanın muayyen günlerinde vakit gazetesinde yazıları neşrolunur.münib engin noyandır.
münib sıfatını kendisine yakıştırmış hoş sohbet adamdır.
kimileri ona solculuktan döndüğü için dönek der ama o kendisine münib der.münib doğru yolu bulandır,münib hatasını anlayıp tövbe eden demektir..
     
dengesekdengesek
ramazan dolayısıyla atv de sahur programı olan, tatlı diliyle insanı başka dünyalara götüren güzel insan. aşk düşünce yollara adlı romanını okumuştum değerli şahsın. geçen ramazan 2 günde bitirmiştim. o kadar tatlı bir üslubu var ki izlemek lazım. uzun ömürler dileğiyle.

edit: yarın yani cumartesi günü imza töreni varmış kendisini sevenleri bekleriz.
     
ördeklerindomatestabanfiyatlarınaetkisiördeklerindomatestabanfiyatlarınaetkisi
çok acayip bir karizması var evelallah. gözlük, kıyafet, sakal değil sırf; duruş, jest ve mimikler, ses, tonlama derken resmen seksi bir adam olup çıkmış maşallah. bir filmden fırlamış gibi duruyor. yeni medyatik din adamı olacak inşallah, buraya yazıyorum, yapımcılar uyumasın. ramazan bitmeden izleyin atv'nin sahur programında, kaçmaz. allah allah. öyle böyle değil. hiçbir yere oturtamadım ben. hayat hikayesini okuyunca anladım ki o da oturtamamış. eyvallah. gözlük iyi ama.


     
gomünüstgomünüst
yıllarca islamiyeti tanıyamamış olmanın üzüntüsünü kalbinde her daim hisseden bir insan olduğundan kaybettiği yılları telafi etmeyi amaçlamasının getirdiği tuhaflıkları insanların anlaması zor.

değişim döneminde eşinin çok keskin sınırlar çizmesine karşın kendisinin de aynı keskin ve tavizsiz tavırları ayrılmalarına sebep olmuştur. her iki tarafa da mutluluklar dileyip bu kısmı ailevi mesele olarak görüp çok da deşmemelidir kanaatimce.

şaşkın da bir insandır engin noyan. zira islamiyetin güzelliklerini görüp de bazılarının islamiyete irtica, müslümanlara mürteci demesini çözememiştir bi türlü.
en sonunda çok da kafaya takmayıp "eğer islamiyet irtica ise mürteciyim elhamdülillah" demiş ve olayı bir çözüme bağlamıştır.
     

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar