Print Friendly and PDF

Onlarda Öyle...Bizde Böyle

 

Bir İhvan arkadaş naklediyor…

 Bugün Tokat Kat kasabasında önemli bir ziyaretim oldu elhamdülillah.

 Orada Ahmet MERAL Efendiyle de görüştük.

İhramcizade  Efendiden bir hatıra anlattı. Efendinin iki önemli ihvanından bahsetti. Fırındereli bir ihvandan bahsetti ismini şu an hatırlayamadım.

Bir de Abdullah ERDEM

  Mübarek Tokat'a geldiğinde, Haki Efendimizin evinin eşiğini öpmüşler onu söylediler. Bu ihvanlar şahit olmuşlar.

  Ayrıca kendisi Hacı Hasan Akyol Efendiyi ziyarette mübarek 'Gardaşım nereden gelirsiniz diye buyurunca Efendim Tokat Kat kasabasından diye cevap vermişler.

 Mübarek, Gardaşım orada Haki Efendimizin annesi medfundur. Her sabah Saliha Hatun'un ruhuna bir Fatiha okuyun o size yeter.

 Onu ziyaret Efendi Hazretlerini ziyaret nisbetindedir.

 Ayrıca Hacı Hasan Efendiye Karadeniz gelen ihvanlar ziyarette, Efendim siz ihvanı başınıza toplayın dediklerinde, Gardaşım, O post Aslan postudur. Biz oturamayız gibi kelam eyledi.

Ben de Hafız Annenin [Zeliha Hanım] Hacı Hasan Efendiye, Şen Mehmet Efendiyi aracı gönderip İhvana sahip olması hususunda,

“Biz (İhramcızade] Efendinin oturduğu yere oturmaktan haya ederiz” dediğini söyleyince gözleri doldu.    

 Ayrıca Hacı Hasan Efendiye Karadeniz gelen ihvanlar ziyarette, Efendim siz ihvanı başınıza toplayın dediklerinde,

“Gardaşım, O post Aslan postudur. Biz oturamayız” gibi kelam eyledi.







Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar