Print Friendly and PDF

İçindekiler


Aç Gözün
Aç Yüzünü Sevdam
Açıver Yolum
Âdem bir nokta imiş ancak
Ağla gözüm inle gönlüm
Ağlama Bülbülüm
Ağlamaktan Başka Ne Verdin
Ahdime Vefalıyım
Akibetim Sensin
Aklım Divânesi
Aldanma
Aldatmasın Seni
Anlar Bizi
Aspozi
Aşk İçin Ölmeli
Âşk ilinin şâhıyım
Âşka düş ehl-i canân etsin seni
Âşka Gel
Aşkım Kime Yârsın
Aşkına Al Canımı
Avlar mı Balığı
Aynam
Azığım yok Yazığım çok
Bağrım Yanık
Bana Hiç Yar Kalmadı
Başka Kimi Neylerem
Ben Allah (celle celâlühû)ın cilâladığı aynayım bana bakan kendini görür
Ben Seni Sevi
Beni Sen Yaktın
Benim Mushafım
Bilmez Ola
Bir Göz Ki
Bir Nefes Ayrılmadım
Bir sen Kaldın
Biri var…Ben gidem bu ten sarâyı yıkıla virân ola
Bismillahirrahmanirrahim
Bu can Hakk’ın Elhamdü-li’llâh
Bu cânı teslim eylesem bu halvetin şerbetine
BU KAZIĞI BENDEN BAŞKA KİMSE ÇIKARAMAZ
BUKAĞI-Roman/ Niyâzi-i Mısrî  
Câmi-i Sultân Selîm Hân
Can İlindeki Güneşim
Can Kuşum
Can u Can
Cânâna görünür bana cânâ neye baksam
Cananım Nerdesin
Candan Geçtim Senin İçin
Canım Dinim… Senin Dinin
Canımı Alabilirsin
Cellâd önüde boynum
Dağ
Deccal
Deccal Gele
Derdliyiz senden umarız dermân
Dermân arardım derdime derdim bana dermân imiş
Dermanım Nerde
Devletim Sensin
Dilek Çeşmem
Dinmez Efganım Benim
Dost İli
Dost illerinden menzili key âli göründü
Düştü
Ebced’e âlî nazarım var
Efendim Hâlikim Rabbim İlâhım
Efendim Sen kerem sahibi güzel bir bahçemsin
Efendimin işi ihsandır
Eğlencem Seninle Olmak
Eksik Değil
Erince
Esrar-ı Vakıf a
Eşiğine Baş Koydum
Ey Gözyaşlarına merhamet eden
Ezeli ve Ebedi
Fal
Gamzen oku içim dolu kan eyledi
Gayre bakma sende iste sende bul
Gel
Gerekler…Yapsana
Gizli Sultanım
Gökte uçarken seni indirdiler
Gönül
Gönül Hayrana Dolanır Sana
Gör bugün İsâ menüm Mısrî cihân-ı ‘âlemim
Gören Yüzünü
Görünür oldu her zaman gözüme cânânımın yüzü
Gözümde Yaşlar
Gözümden yaş kan gibi
Gözün yuman cemâlinden
Güldürmedin Beni
Güle güle ipek böceği yaprağı yer dut ağacı ağlar
Ha ile Kâf
Haber Geldi
Haber Ver
Haber ver bize cânân illerinden
Haberim
Haberim Sen
Hakîkât ehlinin olmaz nişânı
Hakikatim Efendim…Sen Benimsin
Hakk yolunun âşıkları
Hakk’ı istedim Sana Baktım
Hakk’ı sende ya bende
Halvet
Halveti ve Celveti
Hayran Bana
Hayvânı sen geçmedin insânı arzularsın
Hepsi Bir Hayal
Her ne ki vâr o oldu
Her neye baksa gözüm
Her Şey Seninle Tamam Oldu
Hizmet
Hu Deyen
Hz. İsa'm Geldi
Hz. Pirin Kabri ile İlgili Haber
-I İLÂHİYYAT VE AÇIKLAMASI
Işığım
Î HADİSLER
İçeri Gelsene
İçimde Senin Sevdan
İçimi Sen Saf Kıldın
İçindekiler
İlm-i İlâhî’nin deli divânesiyim ben
İncim Dudakların Tadımdır
İnile Dertli Gönül
İnsan
İrfan Sofraları
İsm-i Âzam
İster-Sen Öldür
İstihrac
İyi ki Varsın
Kabrini Kim İhya Etti Sonsuz bir Saltanata Kavuşacak
Kâf-u nûn
Kalbim seninle meşgul ve hasta
Kalbimde Senden Başka Kimse Yok
Kalbime bir şüphe gelmez
Kamû- Hakikat Şehri
Kanımı Dök
Kapının Edna Kuluyum
KASÎDE-İ BÜRDE TESBÎİ
Kaynak Kitaplar
Keşiş Dağı (Uludağ)
Kılsana
Kimseyi Takmı
KİTABİYAT
Kurbanım Ben Sana
Kurbanım Ben Size
Künt-ü kenz’in mahzenîsin Yâ Rasûlallâh
Limni
Lokmanımsın
Mânada Anka Aşkta Rüsvayız
MECMUA-İ KELİMÂT-I KUDSİYYE-İ HAZRET-İ MISRÎ
Mecnunem Seninim Leyla
Mehdi Aleyhisselam
Mehdî O’dur
Merhaba
Merhabâ yâ Mustafâ
Meyhanede O Güzel Başını Göğsüme koysan
Mısrî yanlış söz söylemez hepsi Kuran-ı Kerim’dedir.
Mısrî’yem vücûdum Mısrına
Mim Sad Ra
Mürşid-i candır hep mâkâlatı
Müşkülüm var Cevap ver…Bir Canım var Senin Olsun
Nâfika köstebek Deliği
Namaz
Neden ve niçin Niyâzî-i Mısrî kaddese’llâhü sırrahu’l azîzin ı?
Nefesim Sensin
Niyâzî taht-ı “bâ”da nokta oldu Ali’nin sırrına olalı mâhrem
Niyazi-i Mısri Divân-ı İlahiyyat-ı
NİYÂZÎ-İ MISRÎ kaddese’llâhü sırrahu’l azîzin YAŞADIĞI ASRA GENEL BAKIŞ
NİYÂZÎ-İ MISRÎ kaddese’llâhü sırrahu’l azîzin HAYATI
NİYÂZÎ-İ MISRÎ KUDDİSE SIRRUHU’L-AZİZİN HAYAT KRONOLOJİSİ
NİYÂZÎ-İ MISRÎNİN BİLİNMEYEN BİR İLÂHÎSİ
Nokta Sırrımız
Olmasa
Ölüleri diriltir erenlerin halveti
Pîrimiz Pîrdir
Ramazan
RİSÂLE-İ ESMÂ’ÜL HÜSNA
RİSALEİ EŞRATI SAAT
Risale-i Hasaneyn
Risale-i Haseneyn
RİSÂLE-İ HASENEYN
Riyazat
Sabrım Kalmadı
Sabrım Kalmadı
Salâmı verin
Sana âşık olan diller ne ister
Sana Gidesim Geldi
Sarhoş Neylesin
Secdem Yüzüne
Secdemi Kime Yaptım Biliyorsun
Seherlerde
Sen Beşer Değilsin
Sen Kul Değilsin
Sen mi Ben… Ben mi Sen
Sen seni bilmektir ancak
Sen Varsın Ya…
Senden Başka Kimim Var
Senden Gayri N'idersin
Seni Seviyoruz
Seni Sevmek Ne Güzel
Senin Derdinle
Sensin Her şeyi Eyleyen
Sermayem Devasız Derd… Var mısın
Sevdin de Can verdin
Sevgilim
Seyrler
Sırrım Sana
Sima
Sinemi Külhan Eden
SON SÖZ (HATİME)
Sûrete Bakmayanlar Gelin Bize
Süveydâ
Şehrine varsam Sevgilim ravzanı görsem
Şeriatin sözleri hakîkatsiz bilinmez
Şeyhleri
Şimdiden Sonra
Tahmis-i Azbi Baba
Tedbir mi Bıraktın Bende
Tende cânım canda cânânımdır
Tenimde cânın var
Terk ettim Canımı Billahi
Tevhid İle
Ümmi Sinan
VAHDETNAME
Vaiz Kendine Bak
Varım Onun Alsın
VEZİR FAZIL MUSTAFA PAŞAYA BELGRAD SEFERİ’NDE İKEN GÖNDERDİĞİ MEKTUP
Vuslatın Yolunu Göster
Vücûd-ı Hakk bulundu
Ya ben sizi ya siz beni
Yâ câmi’el-esrârı ve’l-fedâil
Yâ Rab Meded
Yanıklar Pazarı
Yaram Senden
Yazdığı eserlerden bazıları
Yeter Gönül Gel
Yıktım Kendimi
Yüreğimde Açmış Gülü Soldurmam
Yüzlerce Seveni var bende esi
Yüzüm Ayaklarına Toprak
Zât-ı Hakk’da mahrem-i irfân olan anlar bizi
Zindân ehl-i
Zuhurât

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar