Print Friendly and PDF

O Kim Bu Kim Dedirtmeden

 


 




İyi bir güzellik neyle alakalıdır

İçle mi…dışla mı

Benim anladığım şey sendekiler

Sadelik olmalı özün de…

Ona ne iç erişsin ve ne de dış

Seni görmekten mahrumlar

Bilemezler ki  

 

Yıllarımı aramakla yordum

Ne çok şeye güzelsin demişim

Düşündüm ki

Ben bile bir zamanlar körlükteymişim

Sanırım değişen ben

Sana yeni hayatı borçluyum

İkinci kez doğmak dedikleri bu olmalı

Yahut uykudan yalnız beni uyandırdın

Çünkü başkaları için değişen

Bir şeyler olmadığını görünce

Şükür etmeli buna

Varlığına muhtaç huzurumla

İşte bu

Seni bulan daha ne istemeli

Yüzümdeki gülümseme neden

İçimdeki huzurum

Çalsın şarkılar

Ne tatlıymış sevdiğim benim

Eli değdi gözü değdi sevgisi değdi

Ne güzel hayaller

İçmeden sarhoşlar gibi

Al beni…götür beni ötelere

Senden başka kimse

İnan ki böyle sevemez  

Bilmesinler de

Çok korkarım

Olur ya kopartır mı acaba bilmeler

Ferah içim sus diyor

Böyle hissedecek gönül kimsede yok

O da sadece senin

Tutkuyla daha çok bağlan eteklerine

Sonsuza yoğrul

Pişirsin aşk ateşi

Küllerinde yeniden doğanlar gibi

O kim bu kim dedirtmeden

Bir daha varsa

Kaderimiz


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar