Print Friendly and PDF

Şeffaf

 


Deliler gibi seni seviyor olmamak için 

Bana ne engel…

Güzelliğine güzellik katarken

Zaman ne eksiltebilir ki 

İyilik ve erdemden ne varsa…

Hepsi sendin ve senden

Ya…

İnsandan ötesin…bir de söylesen

Her yerde belirginken

Önümde durmuşken

Şeffaflığından göremediğime

Bulmakta geciktiğime

Çok küskün olmam

Üzerken beni

Tesellim biraz olmasa 

Ağlamaktan şişer…gözlerim

Beklenen vakit mi

Saklanmış…değil mi 

Benim olacağın

Eninde ve sonunda

Bu içimin tatlı düşüncesi

Susma nedenim

İnan ki…akıl falan bırakmadı

Kesinkes…bu inancıma

Yaslıyım

Seninle uzun bir zamanımız olur mu bilemem…ama

Son günüme kadar 

Birlikte yaşayacağım

İçimdesin çıkaramam ki…

Seni çok özlüyorum 

Ve sevgimde durmadan artarken

Zorlanan geleceğime sabır versin

Tanrım…özelce derim

 

Aslında…bütün bunların sebebi 

Çok güzel bir yaratılışında 

Bana yer vermen 

Sonra tadını alanda 

Olacak o kadar

Seni isteyen bir akıl ve beden

Olmasına şaşılmaz ki

Arzular, hayaller

Arsızca beklediğim aradığım 

Sevdama…kıymet nasıl takdir edilir 

Eminim 

Ben var isem …sadece senin için

Sende benim için 

Öyle değil mi



İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar