Print Friendly and PDF

Üzülme Sen

  


Kış değil ama nedendir

Donuyorum…bağrıma elin sok

Ateşin…ateşin belki beni ısıtır

Ah o ne…ağlıyorsun

N’olur ağlama, mendilim yok

Ama yaralı dilim var

Gözyaşlarını silerim…canımı yaksa da

Üzülme sen…

Yeniden bir güneş gibi doğ

Bana da kendine de

Parlak ışıklarını içimize

Parıl parıl indir

Dünyamız var ya ikimizin

Sen sultan ol…bende kulun

Sevişelim arsız gibi

Gül yanağında

Süt akı gerdanında terlesin hayallerim

Ağlamak…neden yazgımız olsun

Asıl gülmek yakışır sana

Hayatımız baharına kavuşmayı

Bilemediyse…bu suç değil

Belki doğmaya çalışan bebeğin

Israrlı heyecanı içinde

Biz de sancılanacağız

N’olur…

Gözünün yaşlarını akıtma

Sus…ağlama, kızarsın gözlerin

Kanlansın ama ağlama

O anlayışsızların yüreğinde

Ne gezer anlayış… ne de sevda rüzgarı

Bildikleri tufan yahut fırtına

Boş ver gitsin…kuyular

Bilirler onlar

Kör olsunlar…gönül nedir bilmezler ki

Nasıl olsa değişmeyecektir katılıkları

Bildikleri bir kendileri

Yoksa varsa bir köhne benleri

Üzülme sen

Bize düşenler şu an

İncinmek…inilemek…ağlamak

Kaderimiz de

Varsın olsun

Benim içimsin…gözyaşımsın

Silerim seni

Mendilin bile yok deme

Dedim ya yaralı dilim yeter

Yeter ki üzme kendini

Sahibimiz Allah değil mi

Olmaz mı…vardır illaki adaleti

Gün de gelir…geceler de biter

Bize biz kalalım

Acır da…çok merhametlidir

Yeter diyecektir

İnan ki…


İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar