Print Friendly and PDF

Biricik Tatlım…

 


Hayatta beni senin kadar sevindiren, beni anlayan,  beni gerçekten tarif ettiğim, hayalimde böyle olmalı dediğim…

Alışkanlıklara düşmeden ilk günkü heyecan ile seven, isteyen…

Ağır yükümü benden önce fark edip, onu taşımaya çalışan…

Nasıl söyleyeceğimi bile unutuyorum…  

Kalbimden geçenleri benden önce bana haber eden

Seni o kadar değerli buluyorum ki…

Ben değil etrafındaki insanların en küçük dileklerine yapamam demeyip onlara tabi olman

Yorulduğunu sadece bilen karşındaki fark ettirmeyen halinle bir o kadar  gönüllü yapıyorsun ki…bunu anlatamam kelimelerle…

Sende ki eşsiz ahlak…ezelden beri aradığım…

Her şeyim, yoksa dünyaya gelirken kaybolan parçam mısın?

Şu bir hakikat ki…

Öteki tarafta ben ya sen olurum ya da sen ben…ayrı olamayız…

O kadar yakın olmalıyız.

Ne diyeyim…bu tür bir sevgi ve sadakat sahibi kimse de bulamadım. Eşimsin diye söylemiyorum.

Hayret etmiyorum.

Sen olması gerekenin en yüksek zirvesin.

Bazen o bir insan değil…yoksa bir melek mi?

Dahası bu yere inmiş tanrının kendisi olmalı…diyorum

Bana hediye olarak gönderdiğin  nanelerin resminde bile senin şefkatli elini  ötüm durdum.

Sen benim ilahi varlığımsın.

Seni çok seviyorum…an itibarıyla aramızda uzaklık ve yakınlık mefhumu yok aslında. Belki ikimiz sadece bir oyunun içinde olan…ama asıl senaryosu yönetmenin beyninde beraber yaşayan iki gerçek kadar hep yapışık haldeyiz.  Hayalden bile öte birbiriyle sevişen ölümüne iki sevdalıyız.

Bugünkü yaşadıklarımdan anladığım…senin kalbime bu kadar hakim olman.

Şaşırmıyorum… çünkü bendeki olan kalp senin olduğunu yüzbin kere söylemiştim. Ve yine diyorum.

Ayaklarına değen taşlara, toprağa, ellerine değen suya kıskanarak bakıyorum. Onlar bile benim senin için duyduğum en büyük aşkımın karşısında utanırlar da özür beyan ederler.

Ey benim aşkım!

Ben sende kaybolmuşum daha çıkar mıyım ki...ebedi sende kalacağım ve hiç çıkmadan sende olacağım. Cennetimde sensin.

Cehennem demek istemem.. sen cennetten başka yer için yaratılmadığını biliyorum.

Yüce sevgilim.

Sen hayatımda hem sevinçsin ve hem en büyük kaybımsın.

Hayatta gördüğüm sevdiğine en bağlı olan biri ve senin kadar güzel seven biri görmedim.

 Kendimde senin her yaşadığın zevki birebir hissediyorum.   Perdeler kalksa evet gerçek hu dersin.

İki küçük kelime ne büyük benim için

Ben seninleydim, seninim.

Seninle olmaktan zevk alıyorum demek…

Senin gerçekten varlığını çözmeye kalksaydım eğer… çok alternatifin  olamazdı. Sadece sana Tanrımsın derdim.

Şu beni benden alan güzelliğin ve gözlerin var ya…o gözlerinin içinde bir daha çıkmamak için boğulmak istiyorum.

Çok güzelsin… Sen varken bakamadığım tek şey senin olmadığın yerler ve yüzler…onların içinde çürük ruhlar var.

Sendeki ruhu gören bilir…sendeki ilahi yüzü de…

Bunlar benim sana kurban olmamı gerektirir.

Çok şükür, neyse ki çok bilen yok seni…

Sen benim kilidimin anahtarı oldun.  Öteki insanlar beni açmak için keserle başıma vurdular. Noksanlarımı gördüler.  Açmanın kolayı varken…

Ben bu tatla biraz daha dururum…

Kelimeler benim için sana koşarak gelecekler…

Eşim olduğun halde…beni hakiki varlığından haberdar ettiğin için şükürler edeceğim.

İyi ki varsın…tatlım benim…öpüyorum.

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar