Print Friendly and PDF

Senle Ben


“Saadet sarayda oturduğumuz andır, Senle Ben.

İki ayrı sûret ve iki ayrı şekil, fakat bir tek nefsle, Senle Ben

Ağaçların renkleri, kuşların cıvıltısı edebiyet ihsan eder

Bahçeye girdiğimiz an, Senle Ben.

Gökyüzündeki yıldızlar bize dikkâtle bakacaklar;

Bizse onlara Ayın kendisini göstereceğiz, Senle Ben.

Senle  Ben, artık hiçbir fert, vecde kalmayacak,

Sevinçli ve aptalca konuşmalardan uzak,Senle Ben.

Gökyüzünün tütün parlak tüylü kuşları hasetlerinden kalplerini yiyecekler

Bu tarzda görüşeceğimiz yerde, Senle Ben.

Bu en büyük hârikadır, Senle Ben burada aynı köşede otururken,

Bu anda hem Irak’ta Horasandayız, Senle Ben."

(Hz. Mevlana Celâleddin Rûmî)

 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar