Print Friendly and PDF

Güzel Şarkım



Bir tanem

Sevmek güzel bir şey…fakat dilediğinle hayatı yaşayabilirsen…istediğini seçip onu kendi bildiğin gibi sevebilirsen. Gerçek mutluluk belki bu olurdu.

Bahsettiğim bu mutluluğu ben arzuluyordum…ama şansızlık…tam manasıyla hiç tadamadım. Ümidimi kaybetmiştim. Bu gidişle tadamayacağım…derken… seninle bulduğumu düşünüyorum. Ancak çok geç kaldım…yıllarımı aldı.

Keşkeler biraz yalan gibi..Cesaretli olup daha önce söyleseydim. Bu zamana kadar bırakmakla büyük hata ettim.

Sen beklediğim birisi olduğunu anladım…önceden ve sonradan yaratılmamış gibi.

Neden geç kaldın o zaman?

Nasıl diyecektim ki…çölleşmiş bir hayatım vardı. Benimle çöle gel…orada mutlu olacaksın… İstediğin her şeyi yapabileceksin…

Nasıl diyebilirdim ki?

Epey zamandır fırsat arıyordum.

Çok şükür söyledim ancak çok geç kalmışım…şimdi anlıyorum içim yana yana.

Seni sevdim seveli mecnun gibi çölde at koşturuyordum. Kaybolmuştum…yıllarca kalabalıklar içindeydim ama yalnız kalmıştım. Sonra yolumu açan yıldızların en parlağını buldum.

Kim?

Tabii ki sen.

Gel gör ki…içimdeki arzuyu bastıramıyorum Sonsuza kadar seninle olmak istiyorum.

Şöyle yan yana oturmak bile nasip olsa düşüncesi bile bana huzur veriyor.

Zehir nedir bilir misin?

 Kendinden gerçeğini saklamak…sevdiğini inkar etmek. Duyguları bastırmak onları daha da güçlendirirmiş. İnanmıyorum. Seni bilmem ama ben daha kötü oluyorum.

Sevgilim…hayatım tükeniyor. Bazen sadece bir nefeslik canım kalmış gibi hissediyorum. Daralınca can bulmak için, senin adını içime nefes olarak çekiyorum.

Çaresizlikten kendini bu dünyadan soyutlamak istiyorum. Sonra diyorum ki, onu anarak bitecek bir hayat bilincim var ya…son nefesim onunla birlikte olacak ve ruhum sonsuzluğa yükselecek.

Ah…Nefesim.

Üzüntüm artıyor düşündükçe. Bütün hayatımı sensizlikle ziyan ettim. Şimdi bir gücüm kalmasa ve son zamanın deseler… kalan son kuvvetimle sana seni seviyorum…seni hep sevdim…sadakatimle…vefamla birlikte demek istiyorum.

Ruhum en karanlık yerlere sürülse bile ölüm bizim ayrılığımız olmayacak… aşkım beni yalnız bir ruh olmaktan kurtaracak…

Ruhum sırf seninle olabilmek için, her gün yanına gelecektir.

Şükürler olsun…

Hayatta hangi yolu seçersem seçeyim söz veriyorum sana karşı dürüst olacağım. İnancımı yitirmeyeceğim, o zaman düşler gerçekleşir…

Olaylar ve başkaları hayatımızı kıskaç altına alsa da kalbime kimse laf geçiremez. Sen benim son nefesim ve bırakmayacağım sevdamsın...

Benim güzel şarkım

İsmail Hakkı Altuntaş 



Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar