Print Friendly and PDF

Bar Nâme

 


Bir aşk ilişkisinin temeli neye dayanır

Üzüntü veya sevince mi

Bir çoğunun arzuya

Benimse ezeli yasıma

 

Eksik olmayan düş kırıklıklarım

Yakalamışken

Ötelerden gelip tutmasaydın

Nereler gitmiştim belki

 

Heyecanım dinlenmek istediğim

Kalbimin fark ettiği ruh ikizi

Bulduğum aşk bağlantısı

Bir şekilde buldum seni

 

Seçtiğim

Olmaz mıyım şimdi

Göz kamaştıran bir düş kurmak

Büyülenmiş…hipnotize olmuş

Sarılıp öpüşen, candan sıkan

Şiddetli bir tutkuya kapılan

Aşk ateşini yakmış…ebedi tatmin

Tutku dolu aşkını ilan eden bir deli

 

Kusursuz modelim

Caziben romantikliğin

Aşkıma nişan sadakatimdir

Alevler yaksa yoksun kalmam

Taparcasına seveceğim seni

Olgunlaşmış kalbin gelgitleri

Tükenmişlikten uzak

Taze ve saf aşk macerası olacak

 

Gizli bahçem benim

İçini merak ediyorlar ama

Sırf ben gireyim

Büyük haz alıyorum

Kıskançlığımdan

Bir beni sev

Okşamalarınla ve yumuşak davranışlarınla

Şefkatini göster

Kurtulamadığım umutsuzluğum

Sabit fikir ve saplantı engel olamazlar

Seni çok seviyorum

Kendimden geçmişlik ve sonsuz zevkle

Bir bakışına değer bütün cihan

Sevincim gözyaşlarımdan açığa vurur

Çiçekten çiçeğe konan bir kelebek gibi

Daldan dala konarım

Dikkatsizliklerim oluyor

Ancak aşkıma korkuları engeller koyamam

Sana delicesine koşarım

Aklımı baştan çıkarmasına karşı

Hissettiğim duygum iç çekişlerim

Yeminlerim aşkım içime sükûn verir

Seninle tamamlar benliğimi

Ben seni hayatla bile olsa nasıl paylaşayım

Yalnızca bir seni sevebildim

Aşkın tek meselesi bu değil mi

İki kişinin anlaşarak saygıda dahi buluşması ne zor

Özden sevilen kişi paylaşılmaz

Aşkımsa sen…asla

Bu bir farklılık durumu

Aşk geldi mi başa

Aceleci olmak, tez canlılık

Hatalarda olunca

Yalnızlık tezahürü

Sarsıcı heyecanlarda beni bırakma sen

Tapmak tutku derecesinde…delicesine seveni

Ve sırılsıklam aşıksa sana

Bekleyişleri dahi ödüllenmek için

Zamana muhtaç kalma

Al götür bilinmeyen yerlere

Ben dil dökerim sonsuzca

Odağım…sevdiğimsin

Yürek yangınımsın

 

Nasıl zor bir bilsen bugünleri

Hayatımın en zor dönemeci

Geleceğin belirsizliği

İçimde sönmüyor

Korkumda…ateşi

Bitecek

Hangi gün söyleyebilseydin


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar