Print Friendly and PDF

Benim İçin Öldü

 


Uzaktan uzağa sevdim seni

Gönlümü verdim

Sonra anladın düşkünlüğümü de

Daha çok sevdin 

Halime baksana…bir bakışına ölmeği

Günah sevap demedim

Bir sözüne iki cihanı verdim

Beni yaksa her gün hasretin

Göğsüme saplansa ok gibi derdin

Vazgeçemedim

Şarkıda yanık sesini dinledim

Al götür beni gittiğin yere

Gözlerim dayanamadı

Muztarib ruhumun acı ile titremesini

Kalbimdeki acılarımı az da olsa sildi

N’olsun bende

Merhem olsun diye

Hayaline sığındım

Umudumu yitirmeden

Anıyorum, yanıyorum

Belki bir gün bende gülerim

Değil mi

El bağında gezerken

Bana sevdam…sevgilim

Demenle dem tutuyorum

Ah benim canım

Kulun kölen olurum

Saçlarını dağıt…rüzgar olsun bana

Dolanayım peşinde

Dişlerinden çıkan parıltılar

Bana güneşten daha parlak geliyor

Beni ısır…akıtsın kanımı

Kurbanlıkların kanı akarken

Sakin olur bende öyle olurum

Bir yanda canım sana uçarken

Gözlerim takip etsin

Al beni beyaz göğsüne kuş gibi kondur

Çırpınıp son nefesimi verdiğimde

Ya beni ne çok sevmiş

Benim için öldü dersin


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar