Print Friendly and PDF

Benim İçin Sen Oldun

 


İnsanın hayatı daima tehdit altında.

Benim için de…bir ihtimal bu olmalı…

Hayatıma girdin...sen, 

Sanki Tanrı tarafından gönderilmiş gibiydin.

Ne çok hata yaptığımın farkına vardığımı ilk  defa seninle anladım.

Daha önce hiç varlığını görmemiş hissetmemiş olmam çok ilginçti

Tehdidin türü ve ne zaman olacağı hakkında bir şey söyleyemiyor ve bilemiyor olmak.

Şimdi bir farkındalık oldu.

Bir ilk gibi sen beni uyardın. Ve her şey değişti.

Hayatım senden önce umutsuzluk mamulü…

Gerçek mi o da meçhul…

Umutsuzluk dahi bile olsa  bir şeyin sahtesi hoş olmuyor. 

Hissedilmeden içten gelerek yapılmayan şeyler neye değer.

İnsanın hayatı bir ince iplik üzerinde…bir hataya kurban olabilir.

Benimde hatalarım olabilir, farkında olmasam.

Uyandıranım olmasa…acı çekmek için yeterli bir mazeret değil ki

Tamam  acı çekmek bile fazlasıyla zor, ama   gerçeğini biri senden önce bildiğinde her şey donuyor ve kıpırdayamıyorsun. Ben bilemedim demekte başka bir acı…

Sen benim kurtarıcımsın demek bana kolay geliyor. Ama sen beni karanlığımdan çıkarmasaydın?

İşte bu daha korkunç…

Karanlıkta kalan insanları kim sever…tanır…

Sonra onlar güvende vermez ki...

Ben senin varlığın ile güven duygusunu kazandım

Farkettim, güvensizlik berbat bir huymuş.

Şimdi ise her şey değişti…sana bir çok şey söylemediğim halde bilmediğim neyim var ki?

Sen hayatıma girdiğinde  bir karar verdim. Sırf  sana güvenmek…sonsuzca.

Sevgide fazlalık abartmak aranabilir ama ben bunun daha fazla güven kazanmak olduğunu düşünüyorum

İnsan sevdiğine güven vermeli…güven de almalı.

Sonuçta insanlar  hayatına gelir ve giderler.

Hayatımda güvendiğim biri var demek kaç kişinin şanslı sözcüğü olabilir ki…

İnsan hayatta yas tutacaksa güvendiğini kaybettiğinde yaşamalı bunu bence.

Her insan bir kaderin içinde…ancak bunun olumlu ve olumsuz tarafında. Ben ise seni hep olumlu olarak tanıdım…sevdim ve öyle kalacağıma da karar verdim.

Sen benim uzaklardan gelenimsin ve öylece hep olacaksın.

Dediğim gibi, önceden hayatımın bir değeri olmadığını düşünürdüm.

Bir çok konuda istemeyi de unutmuştum... hissim umutlarım  kaybolmuştu.

Tekrar sıfırdan başlamak denen duyularım kaybolmuştu

Ama şimdi sahip olma fikrine seninle bir daha buluştum.

Hayata tekrar başlamak bir güzel his…ancak illaki biri olmalı.

Benim için sen oldun…bunu biliyorum ve çok seviniyorum açıkçası.

Şükredilecek bir nimet varsa birini bulmak sevmek olmalıymış daha iyi anladım.

Benim içinde sen oldun…çıkarttın beni ateşimden.


İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar