Print Friendly and PDF

Her Şey Seninle

 


 

Geçecek sevgilim!

Yine sen benim için olacaksın

Özlediğim  ilahım, güzelim...

Başka kimim var ki

Çok yorgunum

Kalbimi ayaklarına serdim

Yaramda çok büyük

Hayalhanemde seni seyrettim

Beni öpüşünü sevişini

Ağlıyorum ama neden bu ceza gibi

Sürekli düşünüyorum

Seninle tekrar tekrar

Düştüğüm sayısız

Yine de yerden kalkıp, inatla devam ediyorum

Delirmek özgür olmak diyorlar

Ama ben seni de kaybederim

Aklıma dur demekten vazgeçemiyorum

Mahvolmuşum, yok olmuşum

Çok fark eder mi

Tanrı ile senin aranda kalmışa

Sevdiğini bildiğimden bana dualar ettiğini

Uzaklardan kokladığını

Kemiklerime sancı değecek kadar

Ruhumu sıkıverdiğini…hissedince

Bilmez miyim sakinliyorum

Şarkıları duyduğumda

En ince nağmelerde

Bir güzelin sevdasına sarıldığı resimde

Onu da kendimseyerek

Biz de böyleyiz diye seviniyorum

Sebepsiz tuhaf bir acıyla...

Kalbim titriyor

Şu haline bir  bak nerden nereye gelmişsin

Terliyorum

Yanan  bedenime damlayınca cız diye

Bir ses çıkıyor

Kanıyor bir yerlerim

Gölgen üstümde dolaşırken

Ahlanıyorum

 

Sevgilim

Unutamam ki seni

Uyuduğum  sütun dizlerini

Göğsüne başımı koyuşumu

Kıyametler koparan hırıltılarımı

Üzerime örtüldüğün tül gibi narin halini

Gökyüzüm sen olmuşken

Yağmurlarına hasret kalmış yerin çimenleri

Üstüne uzanmış bedenini

Her şey seninle

Gittin mi de şimdi…gitti mi

Hayallerimin gülleri sensizlikle kurumasın diye

Bırakmazken beni

Uzaklardasın…ellerinde olmuşken

Kurtarmak istesem de

Yapacak cesaretim yok

Kandırıyorum kendimi nereye kadar

O benim bir umudum

Çaresiz


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar