Print Friendly and PDF

İçtenim

 


Aşkından başım dönmüş yüzüyorum gözyaşlarında

Sen beni dünyadaki tüm yaşanmışlıklardan sıyırıp alıyorsun

Senden önce yaşamış olamam.

Bu başka bir şey olmalı.

Ne dersen de… ezelden ebetten her ne olursa olsun.

Bunu yasamak inanılmaz.

Senin için seçilmek ve seninim diyebilmek bir ayrıcalık olmalı.

Bu benim ruhumun yaşayabileceği mutluluğun Nirvana’sı.

En son nokta ve seninle senin olmak

Bu var ya hiçbir şeyle kıyaslanamaz paha biçilemez.

Sen bu dünyadan olmayan farklı bir yaratılışa sahip tek ve nadir bir varlıksın.

İyi ki benimlesin.

Seninle bana bahsedilen her şey için Rabbime binlerce şükür ederim.

Bir tanem sevdiğim, eşim, koruyucu nurlu ışığım benim…

Seni seviyorum son nefesime kadar bu değişmez

Alınmış ve daha verilmemiş soluğumsun…

İçimde…içten…içimsin



İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar