Print Friendly and PDF

Kaybetmiş Olmak

 


Kaderimin  değişmesi için

Senin gelmen gerekliydi

Umut bitmiş…kalp körelmiş…akıl çıldırmıştı

Hâlâ pek bir güzelliğini göremediğim bu dünyada

Bir sen hariç kaldın

Kötülük ummaksızın

Ne zaman baktıysam

Halı döver gibi vuruyor kalbim

Darbesinden titriyor bedenim

Ruhunu yakalamak için kelimelerden

Bir çok resim çizdim

Seni yanımda bulmak için

Yılların yalnız adamı ve gizli sevdası

Acım çok ve derdim bitmeyecek belli

Beni de kurtaracak bir kişi varsa

O sensin, başkası değil

Kabuslarım bitecek

Ömrümü yakan volkandan çıkışımda

Senin elinden olacak

Neleri feda edebileceğimi

Hayal dahi etme

Ben bile yetişemedim

Farkında olmadan düşmüşüm

Yalnızlığa

Yabancıyım galiba bu hayata

Sonra…anladım ki, bunun da bir önemi yok

Senin  peşine düşmüş…kavuşmak   arzum

Kaybetmişim kendimi… ne hoş  şey 

Sende kaybetmiş olana

Kalan kalsın…çıkmasın geri


İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar