Print Friendly and PDF

Kör Olmaya Razıyım

  

 


Nedir saran beni

Sürükleyen bu aşk hülyası

Dolup taşmaktayım

Neler gördüm

Kalp aynama vuran tanrısal duruşunu

Cennette doğru uzanmış duran vücudunu

Yeryüzünde bulunur mu böylesi

Demez miyim

Eşsiz güzelliğini

Hakkın kadar sevebilseydim…

Ruhunun okyanusunda dalgalara kapılıp

Dolaşsam semaları duygularından tat alarak

Sevişip düşler kursam

Sana bir türlü söyleyemediklerimi

İnciler gibi dizsem

Sıcağında yansam da

Bu yanık ciğerimin

Kokusu sana ulaşsa

Bu kim

Senin miydin diye baksan

Ah zavallım aşkım

Bana gel tamam desen

Bağrımın köpüren sızısı

Dağılacak inanıyorum

 

Sevdam

Dünyana kattın

Açtın ya bana kanatlarını

Görmedim inan bundan öte bir güzellik

Daha sorar mıyım

Bakar mıyım

Kör olmaya razıyım

Yeterde artar gördüklerim duyduklarım

Bana…


İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar