Print Friendly and PDF

O Değdi

 


Neden beraberiz burada

Bir oyuncak gibi hisseden

İçi dışına çıkmış

Paramparça olmuş haliyle

Sana çok ihtiyacı olan…ben

 

Neler hissettiğimi bir bilsen

Korkuyordum

Utanıyordum

Hala ilk nefes aldığımdan beri

Ya bilemezsem… bir de bulmazsam diye

İçimde saklanmış bir yara idin

 

Çirkinim… kötülenen biri de sayılırdım

İçim dışıma vursa

Yüzüme o da bakamaz

Dokunmak bile istemez mi

Acaba derdim

 

Elin değsin…gözün değsin

Umulur ki… ben iyileşirim

 

Sen benim her şeyimsin

Her yerde gördüğüm

Karanlıkta tek başına

Işığım gibisin

 

Hayatta bir seninle yüzleşmeye

Günahlarımı sevaplarımı paylaşmaya

Razıyım

 

Açtın da kalbini…bana bir yeni dünya verdin

 

İyi ki beni seçtin ve sevdin

Yoksa ben dolanan serseri bir göktaşı

Tamam dedin

Uydun yaptın beni

 

Umut ederdim …

Ne güzel bir gerçek oldu

Benimle olduğunu hep biliyordum

 

Şimdi sen varsın

Sen olmasan kim kıymet verirdi ki

Bana…sözlerime

Bu dilden dökülenler kurur giderdi

 

Senin elinin değdiği mi

Diken bile bana çiçek olur

Kurumuş ne çok dalı sakladım

Sinemde…bir ulu mabet inşa ettim

 

Gurur çiçekleri bir o kadar çok olsunlar

Kıskanırlar bendeki bu güzel kokulu nesnelere

Bilemezler ki kimin eli değdi

 

Bana değdin

Gönlüme hayallerime

Bütün cihan hayran oldu bu çirkine

Sıraya girdiler

Ben bile kendim kendime ellerimi

Sonsuz öpüverdim

Ne güzel eller ve ne güzel kokusun

Bir ben bildim

O değdi dedim


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar