Print Friendly and PDF

Senin İçin Bedel Var mı

 


Her zaman bana

Âşık bir birini hayal ettim

Hayat dolu sevgili…tatlı… narin

 

Arzuları kim bilebilir ki?

Biri varsa…o sen olmalısın

Gizemini koruyan

Beni benden alan

Gülümsemeni görmek

Kalem çekmediğinde gözlerini

Sadece ben görmeliyim

O sadeliğinden akan bakışında

Bir ben erimeliyim

Sen bir harikaysan…

Ve romantik edana bayılıyorsam

Ayrıcalığım olmalı benim

Bu yüzden seni çok seviyorum

 

Kıymetlim

Var mı sana bir değer

Senin için bedel de ödenecekse

Bunu bir ben ödemeliyim

 

İnsanın seveceği birine de ihtiyacı vardır

Bunu hep başardım

Ama sevilmeye ihtiyacımı bir sen

Karşılayabildin

İncinmiş ve kırgın halimi

Bir seni iyileştirebildin

Böyle değil mi ki

Ben sevişmek istiyorum

Senin benimle ilgilenmek istemen gibi

Elinin değdiği her şeye değmek

Dudaklarının iz bıraktığı bardaktan

Su içmek

Ne harika şeyler

 

Seninleyken hiçbir şeyden korkmuyorum.

Mutluğumuz varsa

İkimizin kıraç topraklarında

Bir çiçeğe dahi zarar vermediğimizdendir

Bunun hep bilincindeyim

Çünkü ikimiz

Birbirimiz için yaratıldık

Her batan günden sonra

Yeni bir başlangıç olduğuna inanıyorum

Aşk uğruna sabretmemizi gariplik sanma

Doğru olan bu olmalı

Yine güneş battı

Sen salıncakta ona baktın

Yarın güzel olacak

Diye sallandın

Eğer bir umut ve varsa

İnsanı yanıltan olaylara takılma

Renkli bir hayal gücümüz ile

Yarınlar bizimdir

Bir sorun varsa benim için

Sensiz olmak

Odur beni yalnız bırakan içimi acıtan

Ama ben diyeyim

Sen bendesin

Bende sende…bendeyim


İsmail Hakkı Altuntaş



Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar