Print Friendly and PDF

Seninle Olunca

 


İnsan bir yere vardığında, geri dönmeyi düşünür

Ben yanında iken yönümü kaybediyorum

Söyle

Ne dersen uyarım

 

Düşündüm…sen olmadan önceyi

Bir çok yaşama hatası…düşüşlerimi

Her şeyi bir şeyin işareti olarak görürdüm

Seni görünce tek

Sonsuzluğun ne olması gerektiğini

O zaman anladım

 

Sorarım

Seninle hayatın başka bir gizli anlamı olmalı

Cevabı ne olmalı

 

Ömür kısa…eğlenceye fırsat yok

Doğrusu içimdeki kalıntıları silmeliyim

 

Biliyor musun

Hep yaşamak için doğmadım sanıyordum

Olan oldu… seninle hayatı özlüyorum

Gökyüzü değişik, yer bile bir tuhaflaştı

Beni ötelere doğru çekmeye çalışıyorlar

Kalmak istiyorum

 

Senin gibi olmak

Ancak sen tanrı gibisin…yahut o da olabilirsin

Ve hiçbir şeye ihtiyaç hissettirmiyorsun

Korkarken…umutsuzlukla

Yalnız kalmaktan

Sen olunca

Beni sevmen, bende sevince

Ne sorunum kaldı ki

 

Önceden neler bildiğimi sanırdım

Şimdi seninle…bilmediğimi biliyorum

Anladım ki

Seninle yalnızlaşmam gerekmiş

Doğrusu bu ama

 

Şu an kendini kaybetmiş biri gibiyim

Ne ye sevindiğimi bilmeden

Bir o kadar çok seviniyor

Özgürlüğün değersizliğini hissettim

Satmışım kendimi

Bence insan satmalı sevdiğine

Kabul et beni…kölen gibi

 

Biliyorum yalnızlığın korkunç olduğunu

Yıllar boyunca, seni bulmak için

Yaşamın çekilen acılarını

Farkında da değilmişim

Öleceğimi bildiğim halde

Sensizce nice günlerin geçişini

Baksana hayat bitecek

Ve hiçbir şey tekrarlamayacak

Seni bulmuş biriysem

Çok ömür beklentisi boşuna

Beraber olmak ve her şey

Sonsuzluk zaten yanındaysa…



İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar