Print Friendly and PDF

Yakalandık Yakalananı

 




Kalbim, o âhû gözlünün

Dudaklarına kaşlarına, gözlerine,

O güzel kokulu saçlarına…tutuldu tutulalı

Şiirler söyler oldu


Gönül ağına yakalandık yakalananı

Aşkın derdiyle gittikçe zayıfladı

Olmadık sözleri söyledi

Söylendiler de


Seviyorum ya…aşığım ya

Hiç bir fanusda  iki mum yanar mı

Beni benden edene ahım var

Kendime bile yer kalmadı

 

Yâ Rabb! çaresizim  

Hangi fiilime  ilmime  sırtımı dayayayım

Beni bir sen anlarsın sanıyorum

Kime âşık olduğumu bilen

Sen değil miydin


Ne çok dalgalı  siyah saçlılar gördüm

Ancak sevdiğimin  gözleri  ve kaşları  gibi 

Hasretiyle mahvoldum

Var mıdır bilmiyorum


Her şeye razı ettim kendimi

Vuslatı olur mu diye

Ama…

Dünyada  hazan rüzgarı tarafından

Mahvolmayacak  bir gül var mı


Kırgınlığım var

Yüreğimin bu dertten yaralı olmasından değil

Sersem ve kendinden geçmiş

Umutsuz halime üzülüyorum


Ne mana verebilirim ki

Onsuz cennete

Yok…yok duymaktan hissetmekten

Oradaki hoşnutluğu...ister miyim


Hani...bu kahırla yaşamak

Bazen olmasa

Onsuzluk cehennemden daha karanlık

Sanki rahmet geliyor    

 

Yâ Rabb!

Çile köşesini kısmet eyledin eyleyeli

Gönülde boğulmuşum

Ciğerimin sıkıntısıyla güller açmış

Dikenlerinden yaralı kalbim 

Kim saracak

Kan kırmızı renginden

Öyle çok yapraklı gül açıldı ki

Bahçesin sefa yapar sanıyorlar


Keremi  sonsuz olanım  

Yanmış dualarım dumanlar gibi uçsa

Senden başkasına değmeyecek  

Naz ediyorsan…etme

Şaşkın nefsimden

Edepsizliğimi hoş gör

Kapına geldim

Bilirsin

Seni hakkıyla bilenlerdenim

Yolunu yanlışta tutmadım

Aşkın hallerini yaşasın

Israrından  vazgeçsen

Hüzünlü gönlümü şâd eylesen

Kalbimin penceresini açsan

Bir ferahlık olmaz mıydı

...

Çok fazla…çok fazla...oldu


Bâri 

Beni adı sanı kaybolmuş biri eylesende 

Sevgilinin eşiğine

Bir iz olsun bırakırsan

Geldikçe gittikçe basar üstüme

Bu  da benim sus payım olur

Nasıl olsun

Sen bildiğinden vazgeçmeyeceksin

Bende


İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar