Print Friendly and PDF

Hz. Musa'nın Yedinci Kitabı...ON İKİ RUH TABLOSU



dipnot

Gezegenlerin ve Elementlerin Ruh Tabloları

Hz. Musa'nın Yedinci Kitabı

ON İKİ RUH TABLOSU

HAVA RUHUNUN İLK TABLOSU

Hecelemek

Peder Yehova (Yehova)

Lord Adonay Elohe, Sana Yehova adına yakarıyorum

Lord Shaddai (Schadday)

Eead (Eead), Seni Adonay (Adonay) adıyla anıyorum

Tahmin edilebileceği kadar çabuk yardımcı olan İlk Hava Ruhu Çizelgesini takmak, kullanıcısını tüm ihtiyaçlarından kurtaracaktır.

ATEŞ RUHUNUN İKİNCİ TABLOSU

Hecelemek

Aha (Aha), Sana Tetragrammaton (Tetragrammaton), Aha (Aha), Eheye adına (Eheye), Ihros adına (Ihros), Eheye (Eheye), [adına] Agla (Agla) , Aish (Aysch), Yehova (Yehova) adına. Seni çağırıyorum ve önümde görünmen için seni çağırıyorum.

ÜÇÜNCÜ SU RUHU TABLOSU

Hecelemek

Tanrı Tetragrammaton Eloh [adına] Chananya'yı çağırıyor ve emrediyorum. Sana Yeschaijah'ı çağırıyorum, [isim] Alfa ve Omega sana boyun eğdiriyor [isim] Adonay.

Üçüncü Tablo su yoluyla büyük bir servet getirir ve ruhları size derinliklerden hazineler getirecektir.

TOPRAK RUHUNUN DÖRDÜNCÜ TABLOSU

Hecelemek

Size Tanrı Otheos (Otheos) adına Aviyel (Awijel) ve kutsal Agios (Agios) adının gücüyle Elmez (Elmez) diyorum. Ben NN, Tanrı'nın tek kuluyum, sizi Ahenatos Elijon ve ayrıca Adon Zebaoth adıyla çağırıyorum.

Bu Dördüncü Tablo, yeryüzündeki hazineleri bulmanıza yardım edecek ve bu elementin ruhları size her an dünyanın hazinelerini verecektir.

BEŞİNCİ SATÜN TABLOSU

Hecelemek

Sana yalvarıyorum, sesleniyorum ve çağırıyorum Sazlıy (Sazlij), Tanrı adına Agios (Agios), Sedul (Sedul) Soter (Sother), Veduj (Veduj), merhametli Rab adına Sebaot (Sebaoth), Baykuş (Sove), adı ve Amonzion adına, Adoij kutsal adı Helohim'e, Jaho Veritas Jechovah adına, Kawa, Alha adına insan şeklinde bana gel. Ve Daniel'in gücünü gösterdiği ve Baal'ı yendiği doğrudur. Öyle olsun! Öyle olsun! Öyle olsun!

Bu mühürde isimleri yazılı olan ruhlar tüm dilekleri yerine getirecektir. Kumarda başarı getirecekler.

JÜPİTER'İN ALTINCI TABLOSU

Hecelemek

Ey Ruh Ofel (Ofel), Yüce Tanrı adına, Lezo (Lezo), Tanrı adına İşchirios (Ischirios), Ohin Ission (Ohin Ission), Niva (Niva) adına seni çağırıyorum. her şeyin Yaratıcısının adı Tetragrammaton (Tetragrammaton), Zeno (Zeno), Tanrı adına Peraclitus (Peraclitus), Ohel (Ohel), Orlenius (Orlenius), Lima (Lima) adına ve adına, Yüce Allah'ın adıyla Ağla (Ağla), itaat et, önüme çık ve isteklerimi yerine getir. Seni çağırıyorum ve Musa'nın söylediği kutsal Elion adını çağırıyorum. Öyle olsun! Öyle olsun! Öyle olsun!

Dava ve anlaşmazlıklarda başarıya hizmet eder ve ayrıca kumarda iyi şanslar getirir. Bu ruhlar her an yardıma hazırdır.

MARS RUHLARININ YEDİNCİ TABLOSU

Hecelemek

Ey ruh Emol (Emol), Tanrı Sakhnaton (Sachnaton), Luil (Luil), Akumea (Acumea), Luiji (Luiji), Ambriel (Ambriel) adına Luil (Luil) adının gücüyle seni çağırıyorum. ), Tiylaiy (Tijlaij), Echos (Ehos), Yeha (Jeha), Zora (Zora), Ageh (Ageh) kutsal adının gücüyle, Avot (Awoth) adına ve adına ), önümde güzel bir insan şeklinde görünmen ve arzularımı tam olarak yerine getirmen için, seni Harun'un duyduğu ve onun için kastedilen kutsal anepobeijaron adıyla çağırıyorum. Öyle olsun! Öyle olsun! Öyle olsun!

İyi şanslar getirirler ve kavga durumunda size yardımcı olurlar.

GÜNEŞ RUHUNUN SEKİZİNCİ HARİTASI

Hecelemek

Seni çağırıyorum Ey Ruh Vriyh (Wrjch), Dalia (Dalia), Yaka (Jka), Doluth (Doluth), Auet (Auet), Dilu (Dilu), Veal ( Dana eti), Anub adına ve adına ( Anub), Meho (Meho) Igfa (Igfa), Yumiya (Ymij) adına kutsal Eloij (Eloij) adıyla, önümde görün diye, Musa'nın söylediği ve Mısır'ın sularının kana dönüştüğü Tanrı Zebaot'un (Zebaoth) gerçek adıyla sizi çağırıyorum.

Bu ruhlar, iyi bir itibar kazanmak ve zenginlik kazanmakla ilgili tüm çabalarda iyi şans getirir, ayrıca altın ve hazineler verir.

VENÜS RUHLARININ DOKUZUNCU TABLOSU

Hecelemek

Reta (Reta), Kiymah (Kijmah), Yamb (Yamb), Yeheloruvesopijhael (Yheloruvesopijhael), seni çağırıyorum, ey ruh Abel (Awel) Tanrı adına Tetragrammaton (Tetragrammaton), Uhal (Uhal), Pomamiach adına (Pomamiach), böylece gereksinimlerimi yerine getirdin ve arzularımı yerine getirdin. Musa tarafından söylenen Esercheije'nin gerçek adıyla ve bundan sonra dünyanın yaratılışının başlangıcından beri daha güçlü olmayan tüm Mısır topraklarına dolu yağdı. Öyle olsun! Öyle olsun! Öyle olsun!

Bu ruhlar karşılıklı sevgi verir ve uyku sırasında sırları açığa çıkarır. Ayrıca tüm iş sorunlarını çözmede cömertçe yardımcı olurlar.

MERCURY RUHLARININ ONUNCU TABLOSU

Hecelemek

Petasa (Petasa), Achor (Ahor), Havaachar (Havaachar), seni çağırıyorum, ey ruh Yloij (Yloij), Tanrı adına, Tanrı Adonai (Adonaij), + Ymah (Ymah), Tetragrammaton adına ( Tetragrammaton), + Rava ( Rawa), Tanrı adına Emanuel (Emanuel), Ahaij (Ahaij), Athanatos (Athanatos) adına, + böylece önümde görünürsün, sana Adonay'ın gerçek adıyla da sesleniyorum (Adonay), Musa konuştu ve çok sayıda çekirge ortaya çıktı. Öyle olsun! Öyle olsun! Öyle olsun!

Bu ruhlar Simya yoluyla refah verir, bu ruhlar derinliklerden hazineler çıkarmaya yardım eder.

ON BİRİNCİ RUH TABLOSU

Hecelemek

Ey ruh, seni çağırıyorum ve çağırıyorum: Yehaiy (Yhaij), Tanrı adına El (El), Yavay (Yvaij), Yüce Tanrı adına Elohim (Elohim), Ileh (Ileh), Tanrı adına Elho (Elho), Kiyliy (Kijlij), Yüce Allah adına Zebaoth (Zebaoth), Taijn Iseij (Taijn Iseij), Tanrı Tetragrammaton (Tetragrammaton), Yeha (Ieha), Zadaij adına ( Zadaij), Achel (Ahel), Tanrı Agla (Agla) adına, emirlerimi yerine getirin, Yeshua'nın söylediği Shemesumathie'nin gerçek adı ve güneş durdu. Öyle olsun! Öyle olsun! Öyle olsun!

Bu parfümler size başarı ve şans getirecek. Ayrıca denizin dibinden hazineler elde edin.

SHEMHAMFORASH'IN ON İKİ TABLOSU

(Beyaz ve Kara büyünün tüm ruhlarından)

Hecelemek

Seni, Tanrı'nın yetmiş iki kutsal isminin tümü ile Shemhamforash'ın (Schehamforasch) ruhu, önümde görünmesi ve kırmızı-sıcak bir sesle söylenen kutsal Emanuel (Emanuel) adıyla arzumu yerine getirmesi için çağırıyorum ve çağırıyorum. Üç genç Sadrach (Sadrach), Miyasah (Mijsach) ve Abednegro (Abednegro) tarafından fırın kaçtı. Öyle olsun! Öyle olsun! Öyle olsun!

Bu Tablo yardımıyla onun moralinin hemen ortaya çıkmasını sağlayabilir ve her konuda yardımcı olabilirsiniz.

GENEL LİSTE

BÜYÜCÜLÜK VEYA BEYAZ VE KARA BÜYÜ

TORA XXTA BIBL'DEN ÇEVİRİLMİŞTİR. ARCAN.

Aba (Aba), Yehova (Yehova), Agla (Agla), Aschaij (Aschaij), Had (Çad), Yah (Yah), Saddaij (Saddaij), Vedreh (Vedreh), Ashre (Aschre), Noosedu (Noosedu), Zava (Zawa), Agla (Agla). Bu, Mühür veya Sofra Meleklerinin isimlerinin ve kendi isimlerinin tam listesidir.

Eheije, Aijscher, Eneije, Weatta, Eloheij, Harenij, Yechuateche, Hagedola, Merof, Zaroteij, Agla (Agla), Pedenij (Pedenij), Zije (Zije), Koteha (Kotecha), Barach (Barach), Amijm (Amijm), Gedoliym (Gedolijm), Verachena (Verachena0, Aleij (Aleij), Weijazijloti (Weijazijloti), Miykol (Mijkol), Zara (Zara), Umikol (Umikol), Ra (Ra), Shadai (Schadaij), Yehova (Yehova), Adonai (Adonai), Zeboat (Zeboath), Zach (Zah), Elohim (Elohim), Yeash (Yeasch), Jepfila (Jepfila), Vaij (Vaij), Bearehet (Bearechet), Vaij (Vaij), Yomar (Yomar), Ahaha (Ahaha), Elohim (Elohim), Asher (Ascher), Hitalley (Hithalleij), Haubothey (Chuabotheij), Lefa (Lepha), Vaij (Vaij), Yehuel (Yehucl).

Tanrı'ya dua etmek için bir süre burada duralım. Kendinizi Yüce Rabbin İradesine teslim edin; Sizi ilgi alanlarınıza göre yönlendirecektir. Ardından, parşömen üzerinde tasvir edilen Mührü veya Levhayı tekrar alın ve yukarıdaki isim listesini tekrar okuyun. Arzunuz hala yerine getirilmediyse, şu isimleri söyleyin:

Hamneijs (Hamneijs), Khakha (Hakha), Elohim (Elohim), Khorro (Horro), Heotiy (Heotij), Meo (Meo), Diy (Dij), Adhaijijon (Adhaijijon), Hazze (Hazze), Hamalach (Hamalach), Haggo (Haggo), Elohij (Elohij), Miykol (Mijcol), Rahb (Rhab), Yeha (Yeha), Reh (Rech), Elhaneah (Elhaneah), Tiymneik (Tijmneik), Ka (Ka), Rebbe (Rebe), Hem (Hem), Sohemne (Sohemne), Shembotay (Schembotaij), Veishak (Veischak), Vegid (Vegid), Gulaoots (Gulaooc), Kered (Kered), Haarez (Haarez), Jena (Jeha).

Ve bundan sonra, eylemler ve [ruhlar] tecelli edecek, arzularınız yerine getirilecek, aksi halde saymayı tekrarlayın.

BU ÇEMBERİN İÇİNDE YAPILAN BÜYÜLÜ OPERASYON

HİZMET FORMÜLÜ VEYA GİZEMLERİ

Bir güneş veya ay tutulması sırasında Onikinci Tablo kullanılarak aşağıdaki formüller okunmalıdır:

Astarte, Salamonis tanıdık III, Eegum

Su Ruhu, Hava Ruhu, Toprak Ruhu.

Filistin'de Astoreth tanıdık

Schaddaij, Driffon, Agrippa, Magaripp.

Azijelzm, Sinna, familya IV, Buch Regum

Schijwin Aimeh, Chanije, Cijbor

Bealherith ijud Judicum IX, XIII

Adola, Eloheij, Umijchob Channanijah

Adramelech zu Sepharavaijm, Familiaris

Yhaij, Vvaij, Yles, Kijgij

Nisroch, Regis Serucheril Assijris tanıdıkları

Jehuel, Sarwiel, Urikon, Thoijil

Asijma, virorum Emach tanıdıkları

Barechel, Jomar, Ascher, Uwula

Moloch'un hizmetkarı (Moloch familyum) veya hizmet eden ruhların Ammonitarium'u (Ammonitarium) olarak da bilinen bu ortak mühür, ruhlarını tüm emirlere itaatkar kılar. Numaralandırma sırasında parşömen üzerindeki görüntüsü sağ elde tutulmalı ancak okunmamalıdır.


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar