Print Friendly and PDF

MAĞRİB BÜYÜSÜNÜN İNCELİKLERİ

 

Ve böylece genç adam yola koyulur yolculuğuna... Birkaç gün sonra önünde geniş bir dağ silsilesi belirir. Yanına gelir ve çok yorgun olduğu için dinlenmek için bir ağacın altına oturmaya karar verir.

Birden bir ses duyar:

  • Dikkat et insanoğlu, bana yaslanma! Shahzadeh baktı - önünde iğrenç bir deva vardı, ağzından bir alev fırlıyor. Genç adamın dudakları korkudan çatladı.
  • Ademoğlu, ne cin geçer ne de insanoğlu buradan: ne arıyorsun burada? geliştirici sorar.

"Padişah ve devaların oğlu"

Öyleyse, cin cemaatinin güçlü temsilcileriyle tanıştıktan sonra, rahat bir vicdanla, uzun zamandır beklenen uygulamaya başlayabilirsiniz, bu sizin için hafif elimle büyücülük törenlerini yürütmek için kıyafet seçimi ile başlayacak. Bekleseniz de, siz ve ben, İslam dünyasında dedikleri gibi, yine de değersiz olan eşeğin önüne geçiyoruz - önce kısaca bu kitabın başına dönelim ve inisiyasyon seviyeleri üzerinde duralım. Pratik Mağrip büyücülüğünde her şeyin önemli olduğunu benimle tartışma arzusuyla yanıp tutuşmuyor musun? Doğru, ya bu tür durumlarda kibirli aptallar tartışır ya da ezoterik yaşımda çok gördüğüm dar görüşlü sahtekarlar. Gerçek aslında basit: Bir büyücünün tören kıyafetlerini hatalı giymesi bile onun tüm büyü girişimlerini sıfıra indirebilir... - aslında bu bölüme tören kıyafetlerinden bahsetmemin nedeni de bu. Bu yüzden sağduyunuzu koruyun - acele etmeyin ve o zaman tek bir cin, tek bir şeytan ve hatta İblis bile sizi reddedemez!

İLK ADANMANIZ

Ancak, tüm büyücülük uygulamalarının temeli olarak kabul edilen inisiyasyona geri dönelim. Daha önce, günümüzde Orta Doğu ülkelerinde Kuran'ın farklı bölümlerine dayanan birkaç tür Mağrip büyüsü olduğunu yazmıştım ve bazılarını listeledim:

  1. ilahi isimler bilimi (el-esma, el-hüsna), sayıların ve harflerin kutsal özellikleri (ebjad, jafr, huruf) - “ilm al-khawass”;
  1. dua ve büyü bilimi - "veya ar-rukya";
  1. tılsım bilimi - "ilm al-filaktirat";
  1. tahminler ve işaretler bilimi - "ilm al-fal";
  1. Kuran'ı yorumlama bilimi - "ilm al-kura";
  1. Kuran'ın metinsel tılsımları ve muskaları bilimi - "ilm tamima";

İnatçı bakışınız elbette "Kur'an'ın ayrı bölümleri" ifadesine takıldı. Şaşırmayın, burada garip bir şey yok, çünkü modern Mağrip büyücülüğü, elbette Kuran'dan söz edilmeyen eski büyücülüğe hala sıkı sıkıya bağlı. ona odaklanacağız.

Eski Mağrip büyücüleri, yalnızca beş başlangıç seviyesini hesaba kattı - yıllar boyunca kalan on üç, yalnızca Allah veya İblis tarafından işaretlenmiş kişiler tarafından yönetildi. Tüm inisiyasyon seviyeleri, ustaların bir dereceye kadar büyüler, sihirli alfabe ve sayılar, hayvanlar, hava durumu, cinler ve şeytanlarla uğraşmasına izin verdi. İşte buradalar:

Ta:lib ilm algayb ™- gizli bilginin öğrencisi veya öğrencisi. Şunlara tabiydi: cinlerle temas gibi en basit sihir ve tıp alanından basit manipülasyonlar;

Tabba:kh ilm algaib - gizli bilginin aşçısı. Bu ifade doğrudan alınmamalıdır, çünkü daha kesin tanımı, bu seviyeye yükselmiş bir ustanın çeşitli büyücülük iksirlerini ve iksirlerini kullanma becerisine indirgenir;

Sha:hid ilm algayb - gizli binaların şahidi. Bu inisiyasyonu geçen usta şunlara tabiydi: havanın kontrolü, büyülü alfabe ve sayılar;

Vulida ilm algaib - gizli bilgiyi doğurmak. Takne ustaları hayvanlarla özgürce iletişim kurabilir, testilerdeki cinleri mühürleyebilir ve bağımsız olarak bazı büyüler yapabilir;

Usta:z ilm algaib - gizli bilgi uzmanı. Şeytanların yönetiminin yanı sıra yukarıdakilerin hepsine tabiydi;[255]

Mağrip büyücüsü olmak isteyen bir kişi, sonrakileri bir yana bırakalım, birinciden beşinciye kadar tüm bu seviyelerden geçmek zorundaydı. Seviyelerin üzerinden atlamak, en iyi ihtimalle sabırsız bir öğrenciye ilk inisiyasyonu veren Mudarris ilm algayb 311 tarafından, en kötü ihtimalle şeytanlardan biri veya hatta şahsen İblis tarafından katı bir şekilde cezalandırıldı. Ancak antik çağın insanları, çağdaşlarımızdan çok daha akıllıydı, hayatlarındaki her şey her zamanki gibi devam etti ve hiç kimse göz açıp kapayıncaya kadar büyücülük sanatında ustalaşmak istemedi. Evet ve o yılların cadı ortamındaki büyülü externship, entelijansiyanın dilinde, not come il faut olarak kabul edildi. Sen, ey okur, bilimsel ve teknolojik devrim çağının, "...Evrenin enginliklerinin sürdüğü..." vb. çağın bir adamısın. ve benzeri. Günümüzün telaşlı yaşam süreçleri uğruna, bir şeylere geç kalmaktan hep korkuyorsunuz. Ancak büyücülüğün sihirli sanatı, zaten anladığınız gibi, yaygaraya dayanmaz: yavaş yavaş ustalaşın, raflardaki tüm nüansları dikkatlice düzenleyin ve sonra, belki de, beşten fazla başlatma seviyesinden geçme fırsatınız olacak. ...

Elbette maksatlı bir insansınız ve çok şey başaracaksınız, ancak hedefinize doğru makul bir şekilde ilerlerken, kesinlikle beni dinleyecek ve sonunda yapabileceğiniz ilk inisiyasyonunuzun tüm nüanslarını hesaba katacaksınız. kendine Ta:lib ilm algayb demek .

İlk ve sonraki inisiyasyonların başlangıcında, eski Mağrip'in tüm büyücüleri ve sihirbazları yüz gün boyunca emekli oldular:

  1. İlk otuz takvim günü (günler değil, sayılmalıdır) cinsel perhiz için ayrıldı;
  1. İkincisi - kaybedilen gücü geri kazanmak için;
  1. Yine de diğerleri, önceki altmış gün boyunca inisiye ile en az bir kez temas halinde ortaya çıkan cinlere yemek yemek ve dua etmek için nadiren gece molaları vererek şafaktan gün batımına kadar oruç tutuyor.

Son nokta şüphesiz çok ilginç, çünkü doksan gün içinde meditasyon yaparak ve sıkı bir oruç tutarak eski rüyanızı - kutsal sırların koruyucusu olan cinlerle temas kurma - gerçekleştirebileceksiniz. Sadece unutmayın ki, siz - milyonlarca selefiniz gibi - kalan yüz günden on gününüzü

  1. Gizli bilginin öğretmeni gurudur.

büyücülük gücü kazanmak için alacaksın. Aslında, yeni yaşam durumunuzun bir teyidi olacak ve diğer her şeyi geride bırakacak.

Hz.Muhammed salla’llâhu aleyhi ve sellemin gelişinden sonra dini yapıları başarılı bir şekilde oruca uyan İslam'ın modern taraftarlarının çoğu, bu hayırsever eylemi, Allah'ın insanın sabrını ve inancının gücünü sınamak için öngördüğü alışılmış bir ritüel olarak görüyor. Bu kısmen doğrudur, ancak tamamen değil, çünkü oruç sırasında Kuran'da sessiz kalan doğaüstü yaratıklarla temas, yalnızca insan vücudunun özel bir duygusal durumda olduğu nadir durumlarda mümkündür. Bu arada, bunu başarmanın koşulları oldukça basit ...

Birincisi , oruçlunun (yani inisiyenin) reşit olmasıdır. Eski Mağrip'te, genç bir erkek veya kızın bağımsız olarak iyiyi kötüden ayırmaya başladığı anda geldiğine inanılıyordu. Şaşırmayın ama bu durumu Şeriat reçetelerinin sözde derecelerinde bulabilirsiniz [256]. Bununla birlikte, bu sizin için artık o kadar önemli değil, çünkü inisiyenin yaşının gelişinin tanımı hala ön planda ve ergenler için farklı zamanlarda ortaya çıkıyor:

  1. Erkekler genellikle on iki ya da on beş yaşında reşit olurlar;
  1. Kızlar - dokuz veya on beşte ... ve sonra yalnızca bunların ve diğer ikincil cinsel özelliklerin oluşumu sırasında.

Günümüzde, erkek ve kızların kutsalı, tabiri caizse, Tao'yu kavrayıp kavramadıklarını kimse bilmiyor - bağımsız olarak iyiyi kötüden ayırt etmeye başlıyorlar - ergenlikte ya da değil, kişisel olarak, Mağrip büyüsünün başka bir ustasını başlatırken, kendi duygularıma odaklanıyorum. gelecekteki büyücünün hayata ve etrafındaki dünyaya karşı tutumuna dayanan.

İkincisi, düşünce ve aklın saflığıdır. Bu durum şu şekilde algılanmalıdır: Ruhu bozuk ve hayal gücü alevlenmiş bir kişi inisiyasyonu kabul edemez. Basitçe söylemek gerekirse, akıl hastası ve fiziksel olarak zayıflamış bir kişinin ilk ve sonraki inisiyasyonları alma hakkı yoktur ve kanonlara göre genel olarak Mağrip büyücülük sanatını uygulamamalıdır. Modern Mudarris ilim âlimlerinin çoğu, İblis'in bu şartın yerine getirilmesini kendisinin izlediğinden emindir - çünkü ordusunda savunmasız askerlere yer yoktur, bu nedenle ceza çok şiddetlidir;

Üçüncüsü , yüz gün yemek yememektir. Ama sevgili dostum, bu durumu yemeği tamamen görmezden gelme emri olarak kabul etmeyi düşünme, çünkü bu durumda senin için inisiyasyonun sonu, uzun zamandır beklenen büyülü aydınlanma değil, bir hastane yatağı olacak. Ve dürüst olmak gerekirse, anarsksia'yı lezzetli ve sağlıklı yiyeceklere tercih eden büyücüler ve cadılar tanımıyorum. Yani, üçüncü koşulun bir sonucu olarak, yalnızca gündüz saatlerinde yemek yemeyi reddetmeyi düşünebilirsiniz, ancak geceleri - cinler ve taitanlar daha sakin bir şekilde temas kurduğunda - kendinizi hiçbir şeyi inkar etmeyin. Aynı durumda, vücut gündüzleri yemeğe ihtiyaç duyarsa, yemek de yiyin, ancak faaliyet alanı şu veya bu şekilde tükettikleri yiyeceklerle ilgili olan cinlerden birine bunu bildirin. Bu tür bildirimler genellikle doğası gereği ücretsizdir - mümkün olduğunca isteyin ve gelecekte bozulan oruç süresini telafi edeceğinize söz verin. Bu tür durumlarda cinler, geleceğin ve şimdiki büyücülere iyilik gösterir ve onları neredeyse asla reddetmez.

Dördüncüsü, karşı cinsten insanlarla cinsel ilişkiye girmeyi reddetmek. Bu durum, bazı Mağrip sihirbazları ve büyücüleri tarafından ortodoks kurallar çerçevesinde yorumlanır, ancak durmaksızın değişen hayat onlara sürekli ayarlamalar yapar. Halk bilgeliğinin, dini ilkelere meydan okuyan anekdotlara yol açması boşuna değildir. İşte bunlardan biri - Ortodoks'un hayatından ...

Bir rahiple seyircide bir cemaat üyesi.

  • Baba, kadının oruç tutması caiz midir?

Rahip sakince:

  • Yapabilirsin oğlum ama şişman değil!

Kabul edin, bu anekdot, eğer Ortodoks beni affederse, din adamlarının Büyük Perhiz'e karşı hassas tutumunu karakterize ediyor. Diğer dinlerde, resmen alay edilen daha az komik örnekler yoktur, ancak hayatta genellikle rol model olurlar.

Beşincisi - büyüleri ve duaları okumak. Bu şartla, ancak bir şekilde kendilerini gösteren cin ve şeytanların zikirleri kastedilmektedir. Ve eğer ilk üç inisiyasyon sırasında isteklerle biterse, o zaman Vulid ilm algayb'ın durumu - dördüncü inisiyasyon - oruç sırasında çağrılan cinleri testilerde mühürlemeyi mümkün kıldı.

Altıncısı meditasyondur. Bu koşul, zorunlu eylem için bir rehber olarak değil, anlaşılmalıdır, çünkü bağımsız olarak meditatif durumlara nasıl girileceğini bilenler bunu benim hatırlatmalarım olmadan yapacaklar - herhangi bir boş zamanda, bunu henüz öğrenmemiş olanlar ise ara sıra bilinçaltında meditasyon yapacaklar.

İnisiye yüz gün boyunca sunakta otururken meditasyon yapar ve cinleri çağırır. Herhangi bir kutsal kelimenin telaffuzuna, yere perçinlenmiş bir bakış eşlik etmelidir. Geleceğin büyücüleri bunu, sıradan ölümlüleri yanılsamalara daldırmayı seven doğaüstü yaratıklara boyun eğdirme umuduyla yaparlar - simgeler aracılığıyla, henüz büyülü etkilere karşı yeterince dirençli olmayan ruha ulaşmak için en ufak bir fırsat göründüğünde. Gündüz yalnızlık için ayrılan oda kapatılmalıdır - orada inisiye, diğer şeylerin yanı sıra, "Cin Cemaati" bölümünde listelenen cinlerin adlarını ezbere öğrenir .

Böylece cinler inisiye ile nazikçe temasa geçsin, ona - ve dolayısıyla size! - Başlangıçta, yalnızca evlerin duvarları aşılmaz bir engel olmayanları aramak gerekir. Issız yerlerde, sadık okuyucum, siz, muska ve tılsımları kendiniz yapabilir ve şu anda mevcut olan kehanetlerle kendi geçmişinizi ve geleceğinizi görebilirsiniz. Doğada yalnızlık varsa, o zaman burası ezoterizmden uzak bir kişinin ilan edeceği yerde bulunmalıdır, Aksi takdirde tüm çabalarınız sıfır sonuç verebilir.

Herhangi bir inisiyasyonun son bölümleri genellikle keskin bir büyülü güç kazanma hissiyle sona erer. Böyle anlarda, yeni başlayan ustalar cinlere ve şeytanlara büyülü adlarını takarlar - tabii ki zaten varsalar, ancak herhangi bir nedenle hala eksiklerse, hemen en ilginç olanı üzerinde durmak ve onu dile getirmek gerekir. . Ön hazırlık aşaması - umarım size çok karmaşık gelmemiştir - bir sonraki bölümde konuşacağımız törensel Mağrip kıyafetlerini giyme aşaması gelir ...

TÖREN GİYSİLERİ VE AYAKKABILARI

Pirinç. 243 Erkek galabeanın modern varyantlarından biri böyle görünüyor

Hem erkekler hem de kadınlar için tören kıyafetleri konusunu ele alacağım, çünkü derecenin Mağrip büyücülük teknikleri her iki cinsiyetten temsilciler için de mevcut. Ancak, inisiyasyon için yüz günün sadece Mağrip büyüsünün sırlarını öğrenmek isteyen yeni başlayanlar için değil, aynı zamanda daha önce bu büyülere inisiye olmuş ustalar için de çok uzun bir süre olduğu gerçeğiyle başlayacağım. Bu dönemde hava neredeyse her gün değişebilir, bu nedenle inisiyenin cephaneliğinde birkaç tören kıyafeti olmalıdır.

Bir erkek çoğu zaman uzun kenarlı, geniş, uzun kollu bir gömlek giymelidir ki bu birçok yönden Müslüman erkek galabeaya benzemektedir.

Eski Mağrip'te bu törensel elbisenin iki rengi yaygındı:

  1. Beyaz erkek galabea;
  1. Siyah erkek galabea;

Pirinç. 244 Tipik Arap açık pelerin aba

Siyah galabeler genellikle mizacı, ruh hali ve ruhu yıkıcı büyücülük manipülasyonlarına daha yatkın olan ustalar tarafından giyilirdi. Beyaz olanlar esas olarak daha sonra yaratılış pozisyonunu üstlenen insanlara verildi, ancak inisiyasyonlar ve sihrin yaratılması sırasında galabeyleri bağımsız olarak değiştirme fırsatı verilen bu tür büyücüler de vardı. Güçlerinde varoluşa dair en ufak bir nefret belirtisi olmamasına rağmen, sıradan insanlar bu tür büyücülerden korkuyordu. Bunlardan biri, diyebilirim ki, nispeten iyi huylu evrensel büyücüler, yüzüğünün bir kopyasını Mağrip büyücüleri ve sihirbazları arasında her zaman bir onur meselesi olarak kabul edilen Kral Süleyman'dı. Ustanın bir renge veya diğerine yatkınlığı, ilk inisiyasyon sırasında Mudarris ilm algayb tarafından belirlendi. Ne giyeceksin? Bu zor soruyu öğretmeninize sorun ve siyah beyaz galabei'nin yalnızca güzel havalarda - gökyüzünde en ufak bir bulut ve bulut ipucu bile olmadığında - giyildiğini unutmayın.

Kötü hava, bilirsiniz, uygun giysiler giymek için elverişlidir. Şimdi enlemlerimizde giyilmesi gereken üzerinde durmayacağım, çünkü size eski bilgeliği bir uyarlamaya dönüştürmek yerine aktarmanın daha önemli olduğunu düşünüyorum. Zamanla, bunu kendiniz başaracaksınız. Bu nedenle, size bildiriyorum: yeni başlayan ustaların ve deneyimli sihirbazların cephaneliğinde, soğuk ve yağışlı mevsimlerde giyilebilecek eller için delikli veya deliksiz deve tüyünden yapılmış uzun aba (abaye) mantolar da olmalıdır.

Sağlığınız için (soğuk havalarda), renkli kumaştan veya ipek veya çok renkli çizgili pamuklu kumaştan yapılmış, kolsuz kısa bir hakim ceketini tören gardırobunuza ekleyebilirsiniz. Müslüman değilsen, o zaman

        

Рис. 245 Тюрбан, он же - чалма

Рис. 246

Максим Горький в тюбетейке (слева) и Иосиф Виссарионович Сталин (1934 год)

Doğal olarak bu elbiseler kalabalık ortamlarda giyilmemelidir. Bununla birlikte, prensipte bu gereksizdir, çünkü halka açık yerlerde inisiyasyon yoktur. Sudeiri, yüz gün boyunca çıkarılması tavsiye edilmeyen beyaz bir kamne atlet üzerine giyilir.

Bir türban her zaman tüm Mağrip büyücülerinin ve sihirbazlarının zorunlu bir özelliği olarak görülmüştür.

Bir türban veya türban, genellikle erkek ve kadın şapkaları olarak adlandırılır ve başın etrafına sarılmış bir kumaş parçasıdır. Günümüzde, bu giysi özelliği en çok Kuzey Afrika, Arap Yarımadası halkları arasında yaygındır. Hindistan, Rusya ve Asya. Sarık bazen bir tülün etrafına sarılır.

313 Tubeteika (Tatarca: "tubetey"; Kazakça: "tops" veya "takiya"; Kırgızca: "tebetei"; Tacikçe: "tўppy" veya "tokky"; Türkmence "tabya"; Özbekçe: "duppi" ") - kafasına takılan yuvarlak veya kare, sivri veya düz, erkek veya kadın hafif şapka. Adını, çeviride "üst" veya "üst" anlamına gelen Türkçe "tobe" veya "tyube" kelimesinden almıştır.

Рис. 247 Традиционная арабская феска

Рис. 248

В 13-й горнострелковой дивизии СС «Хандшар»315 в качестве головных уборов использовали фески с вышитыми на них черепом и орлом.

beteika 313 , fes 314 veya şapka. Bunu yapmak için genellikle altı ila sekiz metre kumaş gerekir, ancak bazı egzotik sarık türleri bazen yirmi (!) metreye kadar kumaş alır.

Modern Arap dünyasında bu başlığın rengi hala sembolik bir anlam taşıyor. Ama sen ve ben Mağrip büyüsü ile ilgili her şeyle ilgileniyoruz, bu da sizin gibi üstadların sarıklarının rengini öğrenmenin sizin için daha ilginç olacağı anlamına geliyor.

314 Fes veya fes, Osmanlı İmparatorluğu'nda, Kuzey Afrika ülkelerinde vb. Bizans kökenlidirler. "Fesca" veya "fes" adı, bu başlıkların yapıldığı Fas'ın Fes şehrinden gelmektedir. 1826'dan itibaren fes, Osmanlı memurları ve askerleri için türban yerine tek tip başlık olarak kabul edildi.

Beyaz sarıklar artık Talib ilm algayby tarafından giyiliyor;

  1. Mavi - Tabba: x ilm algaiby;
  1. Yeşil - Sha:hid ilm algayby;
  1. Kahverengi - Vulida ilm algayba;
  1. Siyah - Ağız: ilm algaiba;
  1. Kırmızı (yalnızca inisiyasyon sırasında) - Mudarris ilm algayba;

En azından eğitiminizin bu aşamasında diğer renkleri dikkate almayacağız. Şimdi, bu kitabı yeniden baskılar için genişletme fırsatım olursa veya bir devam filmi yazmayı başarırsam, o zaman kesinlikle tüm sırları açığa çıkaracağım.

Mağripli büyücülerin bölümün başında öğrendiğiniz törensel kıyafetleri seçmeleri hem ezoterik hem de rasyonel açıdan tesadüfi değildir. Ancak türbanlar farklı bir konudur, onlarla her şey o kadar basit değildir, çünkü örneğin Hintli Nihangi savaşçıları, Sih işaretleriyle süslenmiş otuz kiloluk devasa türbanlarla her gün kendi başlarına ağırlık verirler. Bu sert savaşçıların hangi amaçla başlarının üstüne kocaman çadırlar kurduklarını merak etmiyor musunuz? Ama neden! Bu kadar yetersiz bir boyut, Nihang'ların hiç de bir kaprisi değil, erken çocukluktan beri onurlandırılan halklarının geleneklerine karşı saygılı bir tavırdır - geçmişte Nihang'lar, molalar sırasında kişisel silahları ve kişisel eşyalarını türbanlara koyarlardı. Böyle bir "kasa", uyku sırasında bile her zaman elinizin altındaydı. Neden rasyonalizm değil? Ama merak edilen şey zaten Hz.Muhammed salla’llâhu aleyhi ve sellemin başlığıyla ilgili ...

Ebu Hazım, İbn Ömer'e sordu:

- Resulullah sarığı nasıl bağlardı?

O cevapladı:

3.5 13. SS Dağ Tümeni “Handjar” (Almanca: “13.Waften-Gebirgs- Division der SS “Handschar” (kroatisehe Nr. 1)) 1943'te Bosnalı gönüllüler-Müslümanlardan askere alınan bir SS birimidir. Bu tümenin askerlerinin iliklerinde, yukarıdakilere ek olarak, gamalı haç üzerinde kısa bir pala kılıcı veya khanjar tutan bir el tasvir edilmiştir. "Handzhar" (Hırvat No. 1) tümeni, SS birliklerinin en kalabalık olanıydı ve 21.065 kişiden oluşuyordu. Bölüm adına "Waffen" ön eki, personelinin "Germen ırkına" ait olmayan gönüllülerden alındığı anlamına geliyordu. "Haldjar" (Bosn./Hırvatça: "Handzar") kelimesi, Arapça'ya ("£û£j") kadar uzanan ve "özel kısa kılıç" anlamına gelen Türkçe bir kelime olarak bilinir.

  • Onu halkalar halinde kafasına sardı, bağladı.

Amr Khureis dedi ki:

-Peygamber Efendimizi sminbera vaaz ederken gördüm, siyah sarıklıydı.

Vay canına, sarık siyah!.. Mm-m, sonuca varmak için acele etmeyin - bu, Hz.Muhammed salla’llâhu aleyhi ve sellemin genellikle cadı gardırobunda bulunan yalnızca siyah türban taktığı anlamına gelmez. Görünüşe göre sarıkları vardı ve hepsi farklı renkteydi.

Fadl Abbas bir keresinde arkadaşlarına şöyle demişti:

  • Bir gün, daha sonra vefat edeceği bir hastalığa yakalandığı zaman Hz.Muhammed salla’llâhu aleyhi ve sellemin yanına gittim. Yatağının üzerinde sarı bir bandaj vardı.

Anlatıcı, Allah Resulü'ne selam verdi ve hemen şu cevaba uydu:

  • Kafamdaki bu bandajı düzeltin!

Fadl Abbas bunu yaptı, ardından Muhammed ellerini omuzlarına koydu, kalktı ve camiye gitti.

İbn Kayyım şöyle yazar: Sarığı, taktığı zaman başına yük olacak kadar büyük, başını soğuktan ve sıcaktan yeterince koruyamayacak kadar küçük değildi. Orta boyluydu. Bir kısmını çenesinin altına koydu, bu ona birçok kolaylık sağladı: boynunu soğuktan ve sıcaktan korudu ve savaşlarda olduğu gibi ata veya deveye binerken de sarığı sıkıca tuttu.

Peki ya ezoterik yönler ve bu abartılı gardırop öğeleriyle uzaktan bile ilgililer mi? Mağrip efsanelerinden biri torbanın büyülü işlevlerini anlatır. Geçmişin büyücülerinin (daha sonra Arap dünyasının neredeyse tüm temsilcilerinin) kendilerini nazardan ve diğer dünyevi etkilerden korumak için başlarına sarılmış çok renkli kumaş parçaları kullandıkları ortaya çıktı. Üstelik farklı halklar arasında türban ve türbanlara karşı tutum kesinlikle benzer değildir. Örneğin, Tuaregler [257]türbanlardan ayrılmazlar. ns sadece sokakta, aynı zamanda evde.

Рис. 249

Так выглядит современный туарег

Рис. 250 Ясир Арафат и его куфия

Ancak Tuareg kadınları, çoğu Müslüman kadının aksine çıplak teneke ile yürürler. Keffiyeh 317 adı verilen yün iple gölgede tutulan bir başörtüsüne de agic gardırobunuzda yer verebilirsiniz .

Keffiyenin renkleri bununla birebir aynidir, o yuzden kefiyenin durumuna gore sadece size atanan renkte kullaniniz. cinleri, şeytanları ve İblis'i yanıltmamak için sadece inisiyasyonun ki bu, azizim, doğaüstü yaratıklar dünyasında sadece hoş karşılanmaz , aynı zamanda cezalandırılır.

kendisinin iddia edildiğine göre Al-Kufa 318 şehrinin adından geldiğine inanılmaktadır.

3,7 Keffiyeh (Arapça: *4>⅛ s. namı diğer Arafatka), Arap ülkelerinde popüler olan bir erkek başörtüsü.

стеров по запечатыванию джиннов в сосуды. И им не было и нет равных!

честь которого задолго до основания города Куф называлась деревня ма-

Рис. 251 Хлопчатобумаж- пая джалабея

ağır giyilir. Buna ancak, İfritlerin Büyük Sultanı El ibn Kufe'nin, Hz .

Mudarris ilm algayblarından inisiyasyon alan kadınların - ve sizin sayenizde, Mağrip büyüsünün var olduğu tüm tarih boyunca onlardan epeyce vardı - tıpkı erkekler gibi, sırasında yüz günlük oruç tutmaları tavsiye edilir. Arap dünyasında jalabey (galabey) adı verilen parlak uzun elbiseler giyilmesi tavsiye edilir.

Sert mevsimde veya kötü havalarda kadınların abami ve hakimlerle ısınmasına izin verilir. Ancak inisiyasyonlar sırasında başlarını ince siyah tarkha (peçe) atkılarıyla örtmeleri gerekiyor. Klasik tarkha, uzunluğu üç metreyi ve genişliği - elli santimetreyi geçmemesi gereken bir akan kumaş parçasıdır. Zamanla çağdaşlarımız klasikleri daha özgürce yorumlamaya başladılar ve artık tarkhaların şeklini ve boyutunu ve dikildikleri kumaşları seçmelerine izin veriliyor. Bu arada, kumaşlar hakkında... İlk ve sonraki inisiyasyonlar için olduğu kadar uygulama için de kadınlara en hafif, en ufak bir rüzgar nefesiyle akan - ipek veya şifona benzer şekilde - seçmeleri tavsiye edilir. Günümüzde tarkha şeffaf ve yoğun, her türlü nakışla süslenmiş ve monofonik, dikdörtgen, kare, yuvarlak ve hatta üçgen şeklinde olabilir. Ama eğer tüm tören kıyafetleri olabilirse mağazalardan veya özel tüccarlardan satın almak için tarhu dikmek daha iyidir

Al-Kufa, namı diğer Kuf (1 u-Arapça ..         ) - Irak'ın tseshre'sinde, Euph- nehri üzerinde bir şehir

par, Bağdat'ın yüz yetmiş kilometre güneyinde. Mezopotamya'daki ilk Arap şehirlerinden biri olan şehir, 637 yılında Peygamber Muhammed Sa'd ibn Ebu Vakkas'ın bir arkadaşı tarafından kurulmuştur. İslam tarihinde önemli bir rol oynayan Kuf, Irak Şintleri için kutsal olan dört şehirden biridir. Samarra, Kerbela n al-Ndjaf ile birlikte.

        

Evvy 419 -

Resim: 252

Yüzünü yarı saydam bir tarkhanın arkasına saklayan bir kız

kendi başına Bu süreç elbette kolay değil, ancak birçok ustaya göre sonuç, kendisini Mağrip büyücülüğünü öğretmeye adamaya karar veren herhangi bir kadının en çılgın beklentilerini aşacak.

Tarkha dikme işlemi, sunakta ateş yakmak, Karin'i aramak ve iş için ondan yardım istemekle başlar. Eğer bir kadınsanız, kumaşı seçerek başlayın. O gibi

yukarıda yazılı, herhangi biri olabilir. Ana şey aşağıdakileri gözlemlemektir

ilke: kişisel olarak bunu beğendiniz - tereddüt etmeden satın alın.

ama bir farkla! Boyutlar, bence, bunlara bağlı kalmak daha iyidir:

Resim: 253

Geleneksel sefseri giyen Mağripli kadınlar (fotoğraf 20. yüzyılın başından, Fas)

  1. Uzunluk - 2,5-3,0 metre;
  1. Genişlik - 1.0-1.5 metre.

Beni dinleyebilirsiniz, ancak bu durumda beden seçimi benim icatlarıma değil, boyunuza bağlıdır. Gelecekteki tarhanın kenarlarını overlok veya zikzak ile işlemek en uygunudur, köşeleri yuvarlayabilir veya keskin bırakabilirsiniz. Kumaşa dikilmiş boncuk veya pul gibi süslemeleri önceden reddetmek daha iyidir - bunlar eşarbınızı ağırlaştırır ve periyodik olarak saçınıza ve tören kıyafetlerinize yapışır. Ve kim

renk seçimi ile daha kolay yapın - yalnızca başlangıç seviyenize karşılık gelen rengi seçin.

Mağrip büyüsünde başlar

kadınlar ayrıca çeşitli renklerde çiçek açanlar ve yatak örtüleri giyebilirler, bunlara şunlar denir:

1. Hayk;

 

  1. Sefseri;
  1. Lazar;
  1. Mlia.

Kadınlar genellikle cadı gardırobunun bu özellikleriyle başlarını örterler ve uçları - haik, sefseri, laajar ve mlii boyutları çok büyük değilse - dişlerinde tutulur.

Şimdi her iki cinsiyetin de inisiyasyonlarda ve cadılık ayinleri ve törenlerinde giydiği ayakkabılardan bahsedelim.

Günlük hayatta dostum, giymediğimiz şeyler ... ayakkabılar, botlar, sandaletler, terlikler, ayakkabılar - evet, neredeyse her şey, ancak yeterli finansmanı var. Bazı ayakkabılar bize daha çok yakışır, bazıları daha az ama her şeyden önce kişisel ihtiyaçlarınızı karşılamalı ve rahat giyilmelidir. Yüzyıllar önce ünlü Yunan filozofu Ksenophon 319 bu vesileyle öğrencilerine ve meslektaşlarına şöyle demişti: "Üzerine tam oturan ayakkabılar ve tabii ki insanların ihtiyaçlarını karşılayan giysiler görmek çok hoş" dedi. sahipler!". Hz.Muhammed salla’llâhu aleyhi ve sellem, ayakkabılardan daha geniş anlamda söz ederek onun gerisinde kalmadı: "Ayakkabı giy, çünkü gerçekten, bir adam ayakkabılıyken, adeta bir atın üzerindedir!" Peygamber'in erkek ayakkabılarıyla ilgili bu sözü, eski Mağrip'in birçoğu İslam dünyasında hâlâ memnuniyetle karşılanan büyülü ve dünyevi temellerinin bir başka ifadesidir.

Mağrip'in bazı ülkelerini ziyaret eden Fransız gezgin Gerard de Nerval şunları kaydetti: “... Türk usulü kanepelerde oturan hanımların bacakları çorap bilmiyordu. Çok nadiren yürüyen kadınlar, günde birkaç kez mis kokulu sıvılarla yıkanır, ayakkabı ile ayaklarını bozmaz ve elleri kadar bacaklarının da bakımlı olmasını sağlar. Kına ile boyanmış tırnaklar, bileklikler bu kadınların zarafetini ve çekiciliğini tamamlıyor. Avrupalıların aksine kendilerini kunduracıya kurban etmezler.” Bu arada, bazı Mağrip'teki ayakkabıcılar

319 Xenophon (Yunanca: Ξενοφών, en geç MÖ 444'te doğdu, MÖ 356'dan önce öldü) eski bir Yunan yazar, tarihçi, Atinalı general ve politikacıydı. Ana edebi araştırma eseri Anabasis Cyrus, eski retorikçiler tarafından çok değerliydi ve Latin şiiri üzerinde büyük bir etkisi oldu.

 

Pirinç. 254 Geleneksel sivri uçlu Arap ayakkabıları

ülkelerde, ölüm acısı altında, uzun süre genel olarak kadın ayakkabısı dikmek yasaktı. Bu yasağın neyle bağlantılı olduğu tam olarak belli değil ama bu sayede kadınların bacakları her zaman güzel görünüyordu.

Ancak inisiyasyonlar ve büyücülük manipülasyonları için en uygun ayakkabılar, eski Mağrip sihirbazları tarafından gaga şeklindeki ayakkabılar, yani (yeni bir şekilde) - ayakkabılar olarak görülüyordu. Başlangıçta bu tür ayakkabılar palmiye yapraklarından, daha sonra yumuşak beyaz ve siyah deriden yapılmış ve altın ve gümüş ipliklerle ipek işlemelerle süslenmiştir.

Bu ayakkabıların daha önce melekler tarafından giyildiğine inanılıyor. Onunla dokuza kadar tartışan İblis, yalnızca ilahi bilgiyi değil, aynı zamanda melek gardırobunun unsurlarını da benimsedi. Aslında hepsi bu kadar - şimdi okuduğum bölümü Hoca Nasreddin'in hayatından bir hikaye ile bitireyim ...

Derviş ona sormuş:

  • Ey bilge, doğumun ve ölümün bütün sırlarını biliyorsun. Peki ayakkabı nasıl doğdu ve yırtıcı kadın ayakkabısı nedir?

Hoca gülümsedi ve:

  • Bu bir birliktelik, bu bir topuk ile ayak parmağı arasındaki tatlı bir bağlantı, ok gibi ileri uçuyor. Topuk, zebb, kocanın fallusu ve dar yılan gibi burun, karın geyikleri olan mağaradır. Bu, karısının mağarasının arkasındaki kocanın kordonunun ebedi arzusudur. Ve burun ne kadar darsa, zevk alma gücü o kadar yüksek ve topuk o kadar yüksek olur. Ama ben, tozlu ve yalınayak, utangaç eşleri severdim, ta ki topuğum eskiyip altımda sarkana kadar.

Bu bölümün sonunda şunu not edeceğim: Pazardan veya bir mağazadan satın alınan bir gardırop, Mudarris ilm algaybınız tarafından kutsanana kadar kutsal işlevlere odaklanmayacaktır, çünkü tüm büyücülük uygulaması boyunca size rehberlik edecek olan odur. Bu nedenle, tekerleği yeniden icat etmemenizi tavsiye ederim - bu istekle birlikte Mudarris ilm algayba'ya başvurun, o sizin için bu kitabı okumaya başlamadan önce aklınıza bile gelmeyen her şeyi yapacaktır.

Mudarris ilm Algaib sana hem kıyafet hem ayakkabı hem de bir mihrap oluşturmak için tüm eşyaları alsın. Aniden gerçek zamanlı olarak inisiyasyondan geçme fırsatınız olmazsa, Mudarris ilm algayba'ya sorun - kesinlikle zaman bulacaktır ve aranızdaki mesafenin önemli olmayacağı kendi kendine inisiyasyondan geçmenize yardımcı olacaktır. Önemli olan şimdi inisiyatif almak ve yarın büyülü araştırmanızın meyvelerini toplamak.

***

İnisiyasyonun son - yüzüncü - gününde öğle vakti, Mudarris ilm Algayb ile birlikte bir tepeye tırmanın, orada bir mihrap koyun, yanına (Doğu'ya dönük) oturun, beyaz bir kağıt alın ve izniyle Arkadaşın, üzerine siyah mürekkeple, kalemle, cin cemaatinin büyüsünü yaz.

 

Bu büyünün olduğu kağıdı Mudarris ilm Algaib'e verirsin. Kırmızı kalemle kırmızı mürekkeple imzalar ve cadı kazanının altına - ateşe atar. Bu noktada ikiniz de oryantal tütsü kokusunu koklamalısınız. Bu, cin cemaatinin, adaklarınızın herhangi birinin törenlerinin ana ustası olarak kabul edilen İblis'e başvurmanıza karşı olmadığını söylüyor. Oryantal tütsünün aromasının hissedilmemesi durumunda bir kağıda bir büyü daha yazın...

 

...ve bu sefer onu ateşe kendin atmak sana kalmış. Artık inisiyasyonun başladığına emin olabilirsiniz, çünkü cin cemaatinin kapılarını size İblis kendisi açmıştır. Şimdi, bir sonraki inisiyasyon döneminiz boyunca toplamanız gereken on taşı dikkatlice sunakla aranıza üst üste yerleştirin.

Taşları üst üste koyarak yerden kalkın ve saat yönünde sırayla seslenerek etraflarında yürümeye başlayın:

  1. Ifrita Abd Hazi: Açık;
  1. Ghoul Abd Sadan;
  1. Silata Abd Atfa: hayır;
  1. Marida Abd Aswad Hotinga;
  1. Deva Abd Araska;
  1. Khayala Malika al-Khayala;
  1. Janna Abd Faki:ra;
  1. Dhini Abd Mustaqbal;
  1. Seyyida Hadiuna'nın planı.

Yukarıdaki doğaüstü yaratıkları çağırdıktan sonra, taş kulenin soluna, sağına ballı toprak bir çömlek yerleştirin - tamamen aynı çömlek, ancak koyun eti likörü ile. Artık geri çekilecek hiçbir yer yok! Bu yüzden düşünme bile!

Siyah mürekkeple bir parça kağıda bir büyü daha yazmayı unutmadan, taş kulenin ve her iki çömleğin etrafında on üç kez yavaşça dolaşın. 

Yavaş yürüme sürecinde aniden yağmur yağmaya başlayabilir veya aniden kar yağabilir, birkaç dakika önce tek kelimeyle muhteşem olan hava sıcaklığı aniden düşer ... Ve birdenbire İblis karşınıza çıkarsa, tedavi edin bu olay sakin - her şey olması gerektiği gibi. Ancak, Karin'iniz de gerçekleşebilir. Bu seçenek, ilkinden daha az kaybetmez, çünkü bu nedenle, ana koruyucunuza imlokirovaniya gerçeğini doğruladı.

Önünüze çıkan İblis ve Karin, hemen bir şey isteyebilirsiniz - aslında onlar, yalnızca isteklerinizden herhangi birini yerine getirmeye hazır oldukları için gözlerinizin önünde göründüler. Mağrip büyüsünde bu an, inisiyasyonun sonu olarak kabul edilir.

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar