Print Friendly and PDF

Sende Ben…Biz Olduktan Sonra

 




"Şu an, göğsümde bir çatlağın patladığını
ve kalbimde açık bir delik oluşturduğunu hissettim."

 

Sessizlikte duyduğum sesim

Rüyalarda düşündüğüm

Ruhumun hasret pınarı

Kalbimde ağrılar olunca

Neden diye düşünmediğim

Hastasıyım senin


Neden bu uzaklık diye

Sorguladığım

Yanlış kaderim...değil ama

Olmasaydı istediğim

Güzel olurdu belki

Şüphede etmediğim

Benim için en uygunu bu olmalıysa

Canımı yakan

Sessizlik ve sensizlik

Çekilmiyor

Çok zor inan ki


Korkular ve pişmanlıklar 

İçimdeki aşk

Sen olmayan her şeyi yakıverdi

Ama bende ve tüm dünyada 

Sen olmayan ne var ki?


Gün be gün kalbime doldurduğum hülyalarım

Ruhumu yaktı

 O zamandan beri

Senden başka bir şey bırakmadı...

Nasip bu ya

Elinden içtiğim bir bardak çay 

Bugün olmuş hala kalbimi yıkıyor

O zamandan beri

Kalbimde sen

Ve Sen varsın


Önceden aşk nedir bilmezdim

Söylediklerimden ve düşüncelerimden

Her şeyden şimdi utanıyorum.

N'olur

Yalnız bırakma beni

Bu utanç ile aşkının ateşinde söneceğim

Duyduğumdan beri

Kulaklarım sesini şarap gibi içiyor

Al benim, al benim

Damla damla iç kanım benim

Dudaklarını bir kez öpseydim

İçim ve  acım aşk balına mı dönüşecekti

 

Ey Sevgilim

Saçların alev alev salınsın

Aşkın sözlerini harf harf yazsın

Ama okumasını

Benden başkası...anlamasın

Ömür  güneşim yüzünü  sana çevirdi

Batarken ebedi doğmaz olacak kadar

Kaybolup gitsin

Sende ben…biz  olduktan sonra

İsmail Hakkı ALTUNTAŞ
 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar