Print Friendly and PDF

Tanrısı Tarafından Sevilmek





Bir tanem

Hayırlı Geceler.

İçimden geldi…Yazayım dedim.

Ben her şeye seninle bakmaya öyle alıştım ki…nerede bir söz duysam, görsem ilk sen aklıma geliyorsun.

Uykularımın azlığının nedenini yeni duydum…insan aşık olduğunda  gözüne uyku girmiyormuş. Uyku benim buluşma  kampımdı ama gerçekliğin farkı olmalı ki… hayallerden daha güzel kalbe nüfuz ediyor.

Yalnızlığı severim, çünkü yanımda olmanı daha çok istiyorum.

Senin yanına  ne zaman hep duracağım?

 Bu hep sorunum. Bu ilişkimizi canlı ve yakınlaştırmanın  bir yolu muhakkak olmalı. Gelemiyorum sana tutanamıyorum… Umutlanmamın bir dayanacak yeri son noktası olmalı…Buldum aslında sana olan inancım ve sadakatim…ama yine de sen olmalısın.

Sürekli seni düşünmeliyim.

Seni etkileyen unsurlar nedir?

Sevdiğin şeyler..  Olmak isteğin şeylerde..

Bende başka kimselerin görmediği şeyleri görmeni çok isterim. O farklıymış demen beni sevindiriyor.

Hakkımda bilmeni isteyeceğin şey nedir…bildiğinde o kadar mutlu oluyorum ki, beni benden soruyor…diyorum. Çok güzel bir değer veriş bu.

Sormaya çekindiğin şeyler var ya…sanki bana  öylede geliyor, onların hiçbiri gerçek değildi. O insanları ben hiç görmedim veya tanımadım… seni bulana kadar.

Sadece sen varmışsın…aslında hayatımda.

Söz…kalbini asla kırmayacağım…asla seni terk etmeyeceğim.  

Diğer insanların basitçe yapamadıkları şey sevmek var ya, benim hayatımda sevgin kaynağım olacak ve senin  için yaşayacağım.

Baktım da etrafındakiler seni gerçekten arzulamıyorlar.  Belki onlar hissettirdiğin cazibeni arzuluyorlar.  

Sen hissediyor musun, bilemem ama…ben hayatımı sensiz hayal edemiyorum…ayrılığı düşününce bu içimi acıtıyor biliyor musun?

Bazen hayatın getirisi seni başka birileriyle görmek… hiç sorma bunu ölüm daha güzeldi diyorlar ya…onun gibi bir şey.

Şunu söylemeliyim bedenim uykuya mağlup olabilir. Ancak hayal şehrim hiç uyumadığım yer. Acılar ve sevinçler dolu şehrim. Ancak acı çekince varlığını daha çok özlüyorum. Acıyı hissetmek hiçbir şey hissetmemekten daha iyi bence.  Sanırım çoğu insan acının sonunda durmasını istiyor ama ben sensizliğin acısını an be an çekmek istiyorum.

Bazı şeylerde çok cesaretim yok. Bundan dolayı beni affetmeni istiyorum. Öyle ki, seninle olmayı çok özledim…sana yakın olmayı daha özledim…kolay ama olmuyor …

Bir farklılık olur mu geleceğimizde söyler misin?  

Benim gerçeğim sensin…sonuçta.

Hem de var olan her şeyimden daha gerçek…

Sen beni yeniden inşa ettin ve sevdin…bu çok güzel bir duygu…kulun tanrısı tarafından sevilmesi.

Tanrım…

Senden güzel bir söz gelince… O an kalıyorum nefes almam duruyor…canım çekilmiş gibi…sonra derin derin nefes alıyorum. Ömrümü uzatıyorsun daha ne söyleyeyim…

Acımda sevincim de bir sen varsın…yemin ederim…

Sevdiğim.

 

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar