Print Friendly and PDF

Şeytanın Düşüncelerinden

 

Sevmediğim durum, herkesi sevecek biriyle hiç tanışmadım.

Neden sana hiçbir faydası olmayan arkadaşlara ihtiyacın var?

İnsan, doğasını değiştirebilen tek hayvan olmakla övünür, ancak bunu yapmaya kalktığında aldatıcı olarak adlandırılır.

Avcı avlanmalıdır. Durduğu an av olur. Deneyin, uzanın, alın. O zaman seni almadıklarından emin ol.

Sıradan adama üstünlük öğretisi öğretildikten sonra, dersten önceki vasat kişi olarak kalacaktır.

Sadece kendini üstün görecek ve yeni öğrendiği taktikleri vasat olarak kabul edeceği kendi türüne karşı kullanmaya çalışacaktır.

Her sıradan insan kendine özgü olarak gördüğü rolün tadını çıkardığında, tüm kalabalık cehalet adasında dört nala koşan böbürlenen, boş, kendini beğenmiş maymunlar düzeyine inecektir. Orada, her zaman kendilerine üstün olan efendilerinin gözetimi altında oyunlarını oynayacaklar.

Senden daha azına sahip biriyle asla iş yapma.

Uzmanlıklarının işe yaradığından emin olana kadar "uzmanlara" güvenmeyin.

Sizden daha az başarılı olanların tavsiyelerine karşı dikkatli olun.

W. S. Fields, "Bir aptalı aydınlatmaya çalışma" derdi. Bir aldatılanın biraz bilgili olması durumunda garanti altına alınan korkunç sonuçların gayet iyi farkında olmalı.

Dünya sürüngenlerle dolu.

Sürüngenler, Thoreau'nun hayatlarını sessiz bir çaresizlik içinde yaşadıklarını söylediği türden insanlardır. Onları bu durumda bırakmak en iyisidir, çünkü sürüngenler kendi önemleri ile biraz heyecanlandıklarında, çoğu zaman boku karıştırırlar. Sürüngenlerin bakımı o kadar da zor değildir ve nadiren kendilerinden başka kimseye sorun çıkarırlar. Pisliklerle medeni bir şekilde konuşmak zor. Pisliklerden uzak dur.

Kişisel gelişim kitapları: bunlar. onlara kimin ihtiyacı var, okunmuyorlar ve onlara aldırış etmiyorlar.

Geçmişte sürekli bir kaybeden olduğunu kanıtlamış birine yardım etmeyin.

İyinin ve Kötünün Tanımı: İyi, sevdiğiniz şeydir. Kötü olan, sevmediğin şeydir.

Bağımsızlığın getirdiği sorumluluğu kaldıramayanlar için çok fazla özgürlük tehlikelidir.

Herhangi bir varlığın gerçek değeri, sahip olduklarını ne kadar tam olarak kullanabildiğidir. Yardım dilenmeye gelenler, onlara yardım edebileceğimi duymak istiyorlar. Gerçekten yardım edilmek istemiyorlar. Yardım aramayı bırakırlarsa memnuniyetten ölecekler. Böyle korkunç sonuçlar istemiyorum. Onlara yardım etmeye başlasam bile, yakında benden nefret edecekler ve sorun çıkarmaya çalışacaklar. Ben de onlara yardım edeceğimi söylüyorum, üç kutu söz veriyorum ve gemileri limana girmeden onları merhametlerine bırakıyorum. Bu yüzden aslında onlara yardım ediyorum. Onları gelecekteki başarısızlıklardan kurtarıyorum.

Yanlış yönlendirilmiş her sempati eylemi, sihirli bir enerji israfıdır. (Bu, halk arasında "Hiçbir iyilik cezasız kalmaz" atasözünde ifade edilir)

Tanıdıklarını arkadaş olarak gören kimse, özellikle kendisiyle sürekli ters düşenler, ya başkasını cezbedemez ya da mazoşist bir ihtiyaç yaşar.

Birçoğu zamanımı almak istiyor, onlardan kaçınıyorum. Bazıları zamanımı benimle geçiriyor. Beni eğlendiriyorlar. Bir avuç paha biçilemez insan, zamanını benimkine katıyor. Onlara bayılıyorum.

Size değer verenleri azarlarken, genel öfkenizi sevmediğiniz kişiye iletin, sonuçlara şaşıracaksınız.

Birçoğu, bir erkeğin göğsündeki kılların onun gücünden bahsettiğine inanır. Goril en güçlü iki ayaklı yaratıktır ve göğsü dışında her yerde tüyleri vardır.

Bertrand Russell, mantığı matematikle eşitledi, ben beyni ve onun potansiyelini "ruh" veya "ruh" denen şeyle bir tutuyorum.

Kalçaların uyumu ne olursa olsun, büyük göğüsler birçokları için kadınlıkla ilişkilendirilir. Süt kabının kapasitesi dış ölçülerle belirlenemez. Kadınlık, kalçaların genişliği ile daha kesin olarak belirtilir. Sanırım tahmin ettiniz, büyük kalçalı kadınları tercih ederim.

Kutsal Kitap bilim adamları tarafından kendisiyle çeliştiği için eleştirildi. Kafa karıştırmak ve kafa karıştırmak için yaratıldığı için bununla tartışmıyorum. Tarihsel bir propaganda belgesi olarak emsalsizdir. Orijinal amacına ulaşıldıktan çok sonra kullanılmasına ve yeniden yorumlanmasına karşı çıkıyorum.

Kendini koruma en yüksek yasaysa, "kendi"nin varlığını yöneten kendi yasaları vardır. Birincisi teşviktir. İkincisi bireyselliktir.

İnsan, kendini yok etmeyi amaçlayan entrikalara gönüllü olarak yenik düştükten sonra, kendini koruma yasasının öğretilmesi gereken tek hayvandır.

Şehit, kendisine şefkat duyarken başkalarının da affetmesine izin veren kişidir. Her şehit adayı, kimin daha yüksek sesle ve daha uzun süre uluyacağını görmek için bir yarışmaya girer. En suçlu bakışa sahip olanlar kazanır.

Dini veya siyasi kontrol var olmalı çünkü halk köleleştirmeyi talep ediyor. Muhalifler ancak yeterince köleleştirildiğini hissettiğinde topluca homurdanabilir. Anlaşmazlık, zayıf bir iddia biçimidir. İddia, yaratmanın zayıf bir şeklidir. Tesviye, toplumun gücü yalnızca sayılarında yatan en alt katmanlarının kaprisleri tarafından yönetildiği bir durumdur. Yiyecek olarak etleri tercih et iyi bir düve veya sonbahar kuzusundan  . Dünyanın herhangi bir yerinde bir bok yığını varsa, dengeleyicilerin bunu yaptığından emin olabilirsiniz. Bu gübrenin en azından bir miktar fayda sağlayacağı yere dağılmasına izin verin.

Doğa, tarifsiz bilgeliğiyle hiçbir şeyi israf etmez. Görünüşte işe yaramaz, ama aslında, asalak insanlar, atış doğruluğunu artırmak için teneke kutular olarak kullanılmalıdır. Eşitlikçi bir toplumda sokakları temizlemenin en etkili yolu, gösterileri dağıtmak için tazyikli sudur.

İnsanlar bana "Başkaları için standartlar belirleme hakkını sana ne veriyor?" cevabım şu: "Ben yapmazsam, o zaman belki daha az değerli başka biri yapacak." Tarih, uygunluğun kabul edilebilirliğe dayandığını kanıtladı. Son, araçları haklı çıkarır.

Hukuk, su gibi, kendi seviyesini arar. Şeytani Güçlerin eylemi insan onayını gerektirmez. isteğe bağlıdır. Bu ona sorulmuyor bile.

Alıntı: Anton Szandor LaVey...Şeytanın Defteri


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar