Print Friendly and PDF

Sahte tılsım

 


Hazırlayan: Dr. Süleyman El-Madani
Sahte bir tılsım, tarih boyunca birbirini izleyen nesiller boyunca bilinen tüm büyülü veya büyülü olmayan terimlerden farklı bir büyüdür çünkü okuyucuya cinlerin ve iblislerin uydurma büyülerle ne ölçüde aldatılabileceğini gösterir. Böylelikle, iddia ettikleri her türden sihir önsezisine sahip olmalarına rağmen, cehaletlerinin kapsamını ve bilmedikleri şeylerden korktuklarını ortaya çıkarır.

Özetle, Halabia ailesinin ikamet ettiğim yerin yakınında Şam'da yaşadığı ve oğullarından birinin aile evinde olup biten garip bir vakayı incelemek için beni aradığı. Onunla oraya gittim ve belirlenen odaya girdiğimde, onu daha önce mahallede gördüğüm özelliklerini bilen bir kız buldum, yatakta neredeyse bitkin bir halde yatıyordu ve yüz hatları şunu gösteriyordu: tanıdığımdan çok daha yaşlıydı çünkü benim bildiğim kadarıyla yirmi yaşını geçmişti.Şu andaki formu kendi içinde küçülüyordu ve yüzü de küçüldü ve kasları kasıldı dişleri olmayan yaşlı bir kadın olduğunu düşündürecek şekilde çeneleri üst üste bastırılmıştır. Ve yüzümü görünce belirsiz sözlerle sohbet ediyordu, ama bana hakaret ettiğini ve görünüşe göre istenmeyen bir insan olduğum için beni kovmak konusunda kandırdığını ileri sürdü.

Bu gibi durumlarda, yetenekli şeytan, özellikle hipnoz alanında herhangi bir eylemde bulunmak için benden önce gelmiş gibi göründüğü için attığım hiçbir adımda acele edemem, çünkü kişinin Şeytan tarafından hipnotize edilmesi mümkün değildir. ilk yer.

Kafam karışırken aile üyelerinden biri yanıma geldi ve kulağıma fısıldadı:
Giyinmiştir (sahiplenilmiştir) ve onu giyen cinler gördüğünüz gibi şiddetli ve kötüdür. Onun için genel olarak şeytanları kovması için bir peçe (büyü) yazmanız daha iyidir .

Büyü
Genel olarak ruhsal bilgimin o döneminde büyülerin etkisine ikna olmamama rağmen, fikir bana çekici geldi ama .. Büyü satırlarına ne yazıyorum, özellikle de böyle bir şey yazmadığım için. Bu arada, sanki düşüncelerimi ve kafa karışıklığımı okuyor ve almayı düşündüğümden şüphe duyuyormuş gibi beni muayene ederken hastanın yüzüne bir göz attı, sonra sanki bana şöyle diyormuş gibi sarı bir gülümsemeyle gülümsedi: "Hadi ama ... için mi bekliyorsun?"

Onu giyen ya da ona dokunan şeytan, deyim yerindeyse, düşüncelerimi okuyor ve yaptığım her şeye bir son vermeye hazırlanıyordu. Buna göre, kalemimin yazdığı herhangi bir tılsım veya sihirli ufuklar, kalemim onları çizmeden etkilerini etkisiz hale getirecektir.

Burada kendimle aramızdaki entelektüel iletişimi kesmeye karar verdim, böylece onun arzu ettiğim şeytan çıkarma eylemimle ve önceki deneyimlerimden öğrendiğim kesme yöntemiyle yüzleşmesini önlemek için dilimi tavana baş aşağı asmaktı. boğazıma ve sonra yazmaya başladım ve burada hastanın yüzünde (yani, hastanın vücuduna sahip olan şeytanın yüzünde) ortaya çıkan şaşkınlık ve şaşkınlığı fark ettim.

ne yazıyorum
Bahsettiğim gibi, yazmak için hiçbir tılsım ya da büyülü ufkum yoktu ve hiçbir kusurla lekelenmemiş bir güvenle yazmaya başlamalıydım ve sadece düşüncelerimden ona dikte ettiğim kalemimi yazdım ama benim için bile hiç anlaşılmayan bir dil.

Belirli bir kelimeyi düşünüyordum ve kalemim onu ​​uzmanların bildiği Mors dilindekine benzer bir şekilde yazmak için hareket etti, sembollerini, kısa noktalarını ve çizgilerini ve bazen Çince karakterlere ve diğer belirsiz şeylere benzeyen şeyleri açığa çıkardı. Söylemek istediğimi düşüncelerimle bitirdim ve parmak uçlarım onu ​​tılsım kağıdına çevirdim ve sonra dilimin düğümünü gevşetip hastaya döndüm ve sırayla yüz ifadeleri onun sakin, yarı itaatkâr olduğunu gördü. ve seansa başladığı ve bana teslim oluyormuş gibi göründüğü gevezelik ve düşmanca üslubunu bitirdi, bu yüzden hastanın annesi tılsımı bir bezle sardıktan sonra bağlayıp boynuna asarken yavaş yavaş iyileşti. ve burada hasta tamamen uyandı ve kalktı ve herkesin önünde dolaşmaya başladı.

Tılsımın ve bıçağın ikinci bölümünü okuyun
 
Yorum yapan Kamal Ghazal
Bahsedilenlerden anlaşılmaktadır d. Süleyman El-Madani, hasta kızın vakasını şeytani bir şekilde ele geçirme vakası olarak teşhis etti ve buna göre kendini hastanın ruhunda bulunan ve zihnini ve duygularını etkileyen şeytani güçle yüzleşmeye hazırladı. Bu nedenle, "bilinmeyenin kimi içerebileceği şüphesi" ilkesine dayalı bir strateji benimsedi. Bu yüzden, anlaşılmaz sözler yazdı ve yüzleşme niyetinde güç gösterdi, numaranın aldatılacağını umarak, sözde şeytan korktu. kızı rahat bırakın ve görünüşe göre plan başarılı oldu ve Şeytan'ı terörize etti, bu da kızın önceki doğasına göre hareket etmesine ve yatağından kalkmasına neden oldu sanki hiçbir şey olmamış gibi.

Burada soruyoruz: Dr. Suleiman Al-Madani şeytani saldırı teşhisini hangi temele dayanarak oluşturdu? Akıl hastalığı ile şeytani zarar arasındaki sınırlar nelerdir? Özellikle ikincisi laboratuvarda veya psikolojik çalışmalarda değil, bir inanç sistemine dayandığından. Bu gibi durumlarda negatif enerjiyle savaşan pozitif enerjinin rolü nedir? Ve başarılı tedavi (belki geçici) zorunlu olarak incelenen durumun daha iyi anlaşılması anlamına mı geliyor? Kızın yaşadığı ve onu bu duruma getiren psikolojik koşulları neden sık sık ihmal ediyoruz? Asla kesin olmayabilecek birçok soru ve cevap.

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar