Print Friendly and PDF

Kutsalım

 


"Hallac Divânı"ndan 




تبارك مشيئتك يا ربى و سيدى

تباركت مشيئتك يا قصدى و مرادى

يا ذات وجودى و غاية رغبتى

يا حديثى و ايمائى و رمزى

ياكل كلى يا سمعى و يا بصرى

يا جمعيتى و عنصرى و اجزايى

Farsça

خواست ت پاك  و منزه است اى پروردگار و اى مولاى من

خواست تو پاك و منزه است اى قصد و اى مراد من

اى ذات وجودم راى نهايت آرزريم

اى سخنم و اى اشاره ام و اى رمزم

اى همه وجودم، اى كوشم، اى جشمم

اى همه هستيم، اى عنصرم، اى اجزايم

Türkçe

Rabbim…kutsanmış, iradesi temiz ve benim efendim

Benim içinde iradem, niyetim, dileğim kutsalımsın

Ey varlığımın özü, sonuna kadar arzumun amacı

Ey sözüm, ey hareketim, ey sembolüm

Ey bütün varlığım, ey çabam, ey bedenim

Ey işitme duyum ve  gözlerim

Ey birlikteliğim ve unsurum ve cüzlerim/parçam

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar