Print Friendly and PDF

Herkes Bilmiyor Ama




Sırrım, aşkım özledim seni.

Gerçekten böyle ayrı kalmayı tercih etmiyorum.
Ancak seni her an özlemek gözümün sende kalması…benin için bengisu.

Benim hayat içkim!

Şaraba karakter ve kalite veren zamandır.
Zamanımı en iyi değerlendirmek istiyorum. Bu da seninle olduğum andır.

Seni ellere bırakıp gittiğim için kendimi
affedemiyorum.

Hiçbir şeyi saklayamıyorum ama bu acımı üzüleceğini
de bilerek senden saklamak istemiyorum.

O zaman bunu bana neden  söylüyorsun?

Nasıl bu kadar saf olabiliyorsun?

Söylemesen, gizlesen veya yalan söylesen
olmaz mı?

Sana her şeyi söylemek zorundayım. İçim
biliyor…sen içimdeyken, kimi ve neyi senden saklayabilirim ki?

Ne zaman içime baksam sen oradasın ve beni
biliyorsun.

Ümidimi yitirdiğim bir gece, Tanrı'ya
yakardım:

“Tanrım, beni ya öldür ya kurtar.
” Ben bu duruma dayanamıyorum diye…

Her şeyin sonunun geldiğini ve seni
sonsuza kadar kaybettiğimi sandığım bir andı. Sonra cesaretle Sana söyleyince  tam tersi oldu.

Tanrım bana bir şans vermişti.

Tanrım!

Tanrım içimi sıkan durumdan kurtulmam için  bu şansı

bana verdi.

Tanrım, beni cehennemden çıkaran…güzelim

İçimde tanrıma karşı zerre kadar bir gurur
hissetmiyorum ki gizleneyim. Yaptıklarım beni alçaklara indirse de onun huzurunda olmak  mutluluk nedenim.

Beni kurtarmasan da yine için özrümü kabul et…derim.

Edersin…biliyorum.

Şu an seni kokladığımı…derin derin
öptüğümü söyleyebilirim…doyamadım…sonra sende beni seviyorsun ya…

Gam keder kalır mı artık bende

teşekkürler…Tanrım

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar