Print Friendly and PDF

İstemeyi İstememek

 



 

Öyle güzelsin ki

Hiç yaşlanmıyorsun

Zaman seni değiştirmiyor

Ben öyle değilim

Buna rağmen

Seni sevmek benim çaresizliğim

Rabbimden seni çok istiyorum ama

Bir adını söylemekten başka bir nasip vermedi

Hayal dünyası çok geniş

Ve rüyalarıma bile girmiyorsun

Hayatta her şey birbirine bağlı

Her an, her olay

Şu an dediğimiz de kaçınılmaz gerçeklik

Neyi değiştireceğiz veya değişmeyecek

Doğru olan nedir

Değişseydi bir şeyler

O zaman, bu zaman mı böyle mi olurdu

Bende ben veya sen nasıl olurdun

Kaybettiklerime veya kazandıklarıma bakıyorum

Bu olanlar sanki

Beni acıtan kaybettiklerimin sonucu

Böyleyken böyle

Kaybettiklerimden olmalı

Bilemiyorum

Değişenler ile değişmeyenler

Daha farklı, daha mutlu mu ederdi

Farkındayım

Eksikler ve fazlalıklar bir nevi seninle çıktılar

Sen girince hayatıma daha çok yıkıldım

Ne çok şeyleri fark ettim

Şimdi ise tamamlamak

Seni bulmak…seninle olmak

Ancak kaybettiklerim arasında

Sen baştasın

İsteklerim olmayacak…belli

Doğru olan

İstememek sığınağında kalmak

Huzur bulmak  için kendimi kandıracağım

Olanı edeni bilmiyormuş gibi

Yalanda olsa

İsmail Hakkı Altuntaş




Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar