Print Friendly and PDF

Bekliyorum


 


Ey Sevgilim

Merhametine sığınarak dua ediyorum

İçimde onulmaz dertlerim var

Fakat bana olan sevgini bilince  

Bu üzüntü ve hasretime dur diyebiliyorum

Bir kulcağız takdir edebilir mi ki seni

Sen, Seni övdüğün gibisin

Keşke  anlatabilseydim varlığının bendeki

Dayanılmaz değerini

Ama Sen hepsini biliyorsun

Kalbime sığan  sevgilerimin  içindeki sığdığın özel yeri

Taşlar içinde niceleri var ama bendeki sevgin elmas gibi

Bir yandan beni yokluğa mahkum eden içimdeki ateşin yanıyor

Sana da söylemezdim, sadece beni anlayabileceğin için

İçimdeki derdimi


Sanki bilmiyormuşsun gibi, tekrar tekrar ediyorum

Bazen de acaba beni sevmiyor mu diyorum


Muradını bilemem

İllaki sevmenin belirtisi  beden mi görülmeli

Ruhum senden kopan yıllanmış bir göktaşı

Tozdan bile küçük sayılır, yok demekte uygun düşer

Hesabı da olsa  yaşımı bilsem

Ayrılığımın yılını ayını günlerini 


Sevdimse seni

Senden ayrı düştüğünü sanan zerrenin hasreti

Onu o denli sevdim ki kendimden bile  saklıyorum

Azıcık onu sevdiğini hissettirip sevindirseydin

Mecnuna ağlatmak hep leylanın vazgeçilmezi


Beni her sabah senin uyandırdığını

Haydi uyan can parçam hasretlim demeni


Gece rahmani nefesinden  esen meltemin

Saçlarımı dağıtışını

Bekleyen ruhuma

Bir kez duyduğum elestteki

Kullarım demeni...

Çok özlüyorum


Bir kerecik olsun istiyorum

Başımızda ki izinli zalim görevlinden yorulduk

Bağımızı koparmak için  neşter vurmasına…neden izin verdiğini

Anlayamıyorum


Ben herşeyi biliyorum diyorsun

Bende seni seviyorum  

Elim değmez ki değse

Gözüm erişmez ki görebilse

Sadece ruhuma az da olsa değmeni

İçimdeki ayrılık acını   dindirmeni

Çok istiyorum


Güç ve hükmetmek elinde iken

Böylemi olsun gizli hazinem

Sende kendine olan sevginle beni sevseydin

Kim ne bilecekti ki seni


İliklerime kadar hissederek 

Sana sarılsam

Bendeki Seni hissetsem

Kalbimdeki yaraya kudretini sürsem

İyileştirsen beni


Hatalarım var olsa da sana aşık oldum

Yok başkası, yok…

Daima senin gibi bir ikincisi

Sense naz ediyorsun

Açsan sırrını bana herkesten sakladığım dediğini

Sanki başkası yaratmışta beni 


Ah…


Bir ömür sana ulaşamadım  

Aramadım mı, yalvarmadım mı

Beni bana danışmadan yaratmadın mı

Şimdi böyle mi olacaktı…elsin gibi


Gel nurum bir damla bile olsa gözümün yaşını

Kabul et

Dudağıma değse

Aklımı alırdı aşk şarabını içmiş gibi


Gözyaşlarım bile seninle iksir oldu

Beni diğer sevenlerinle değiştirme  

Ben de Seni seviyorum

Öpüyorum ruhumun ateşiyle

Gel beni yalnız bırakma geçte olsun

Karşına almışken beni


Her sabah kalktığımda

Bugün de rüyamda gördüm

Mehtapta seninle oturuşumu

Yıllar yılı görüşmemiş...sarılışımız iki sevdalı gibi 


N'olur...

Diyebilmeyi istiyorum

İçimde kan akıyor

Bu sevdalı beni sevmiş

Bunu neden kabul etmedim demeni


İnan ki huzurunda ölmek istiyorum

Son nefesimi verince 

Duyduğun içimdeki cız eden sesimle

O an sarmaşık  gibi sarılıp bana değmiş yılanların bir bir kaçışını

Zehirledim hepsini

İçimdeki aşkım onlara zehir, bana abı hayat gibi


Geldin mi iliklerime hisssettirdin mi

Köküme değen bir damla senin için dökülen gözyaşım

Al  kurumadan bu aşkınla  beni


Yapma...

Biraz acısan

Sana aşık olduğumu verdiğim değerini

Bilirken neden böyle yapıyorsun

 Yıllarca görmedim yüzünü

Mecnunun aradığı  sevdalısı gibi


Büyük bir günahım varsa…aşkımdan başkası değil

Artık bitirsen de bu dava benimdir... ezeli 


Seni seviyorum bir kul gibi

Ama ruhum seninle sevişmek 

İçinde erimek istiyor

Acıma acı katma

İzin ver bana

Bak bunu sana duyduğum ayrılık acımla yazdım

 Geri dönüp tek kelimesine bile bakmadım

 Artık üzme beni

 

Sonsuz aşkım ezelden ebedi

Beni de bir düşün… bir daha düşün

Kimsem yok değil diyemem sen varsın  

Biraz kulun gibi 

Bitir… ölünce vereceğin fermanında

o kulum beni çok sevdi 

demen yeterliydi

Şimdi bekliyorum

Hasretinle  

Daima Seni


 


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar