Print Friendly and PDF

Can olmaz mı..

 




Ey Sonsuzum!

Her şeyim..

Seni tanımak, sevmek 

Sevilmek en büyük şans,

Nefes almak, sevginle,

Can olmaz mı bana


Aşkım!

Sende, seninle, yaşamama izin vermen

Ruhumu huzuruna alman 

Kalbimdeki noktanı büyüten ışığın

Akan nurunla kalbim...

Sevginin doluluğuyla taşkın, 

sana nasıl sarılmışım


Bu hale eriştiğimden olmalı, 

kimseyi sevemiyorum,

Bağlılığım ansız ayrı değil ki..

Böyleyken  ciddi ciddi bir sıkıntım var

Dalgın gözlerine bakıp pembe dudaklarından öpmek istiyorum

Biliyorsun özlemek zor,

Nasıl ki...

 Tanrı'm ayrım yapmadan her şeyi ve herkesi sever

Bende her şeyi ve herkesi sevebilirim

Ama senli olan bir fark bana

Karanlıktan çıkarttığın ışığınla

Tek düzeliğimi dağıttın

Yansımalarınla, gölgeler ve resimler

çoğaldıkça çoğaldı

Kaç sefer sordum kendime, cevabını bilmez gibi…

Hepsi Sen iken...

Neden...

 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar