Print Friendly and PDF

Ne Çok Özledim

 





Ey Sevgilim!

Neler giriyor ki aramıza geceler gündüzler

Zayıflığımız olan uykular, hastalıklar, acılar

Sevene uzaklar olmaz yakınlıktır onlar da ama

Yine de acıtıyor bu ayrılıklar

İstenmiyor değil mi

Olmasınlar

Üzülmemelisin her şeyimle inancımla

Ben Seninim

Varlığım sensizliğine dayanamıyor

Âlem bu denli güzelliği ile zindandır  bana

Ey Sevgilim! 

Ömrüme ömür verdin

Gönlüme sonsuz huzur

Aşkların en güzelisin sevdamsın bana

Kocaman bir dünyamız var ama

Kalbimi senin küçücük bir iki kelimen dolduruyor

Ve bana o kadar çok büyük geliyor ki

Her şey yok olup gidiyor

Neydi ah…seninle geçirdiğim eşsiz zamanlar

Tanrımla buluştuğum sevildiğimi bildiğim

anlardı bana

Her şey seninle

Kat kat güzel olmaya mecbur

Bende öyle

Seni seviyorum

Hasretle kucaklıyor öpüyorum

Sarılsana bana

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar