Print Friendly and PDF

İsrail'in Bilinmeyenlerini Eski Yahudiden Dinleyin




 

 İsrail'de çocuklar İslam düşmanı olarak

mı yetiştiriliyorlar

Yahudilik denilince aklımıza

bilginiz var mı

Yahudiler diğer insanları ikinci sınıf

olarak görüyor doğru mu

roketler hakkında atıldı atıldı bir süre

sonra durdu Tabii insanlar saklanma

yerlerinin çıktı herkes evine koşuyor

ama nasıl koşuyor biliyor musun sanki

Allah sura üfürmüş gibi

öldürmeyeceksin Yahudilerin hepsini

inmiş bir emirdir kendi din kardeşini

öldürmeyeceksin ama Müslüman

öldürebilirsin onun kanı sana helaldir

diyor o şekilde bir bilinçaltı

oluşturuyorlar

Sen Müslümanlığı İslam'ı tercih ettin

Yahudilik inancında Senin aklına

yatmayan ne gibi düşünceler vardı

Yahudilik inancı asıl Yahudilik Musa

aleyhisselam tarafından orijine olarak

gelmiş Yahudinin ne olduğunu bilmediğim

için hepimiz bilmiyor birçoğumuz

bilmiyoruz ne kadarı tarif olmuş ne

kadar tarifi edilmemiş bilmediğimiz için

benim aklıma yatmayan birçok şey var

Orada mesela bunlardan bir misal

verebilirim bunlarda

30 gün oruç tutarız İsrail'de yılda bir

gün oruç tutulur bu oruç ortalama 24

saati bulur bu oruçla elini bile yıkaman

yasak çok biraz komik ve garip bir

şeydir yemek yiyebilirsin ama elini

yıkaman yasak telefon kullanamazsın

sanki dünyadan tecrit olunmuş bir gün

yaşıyorsun bu orucu ruhuna ve bedenine

yapıyorsun orucun sonunda herkes

birbirine şey söylerdi hatimatova Bu

sözü söyler Bu ne demektir hayırlı

imzalar Bunu bana da yeni iman ettiğimde

de gelen giden bana söylüyor dedim ve

müslümanım Bunu bana söylemenize gerek

yok ama bir gün sordum dedim bu hatimato

var Nedir yani bunu neden söylüyorsunuz

birbirinize diyor ki bizim inancımıza

şöyle bir şey var biz yılın 365 gününün

364 gününü istediğimiz kadar çocuk

öldürürüz istediğimiz kadar dolandırırız

öldürür keseriz patlatırız insanlara

yalan severiz bir günümüz var Oruç

tutarız o günün sonunda o Yaptığımız her

şeyi Allah'a bağış veririz sunarız

Rabbimiz altından imza atar bizim bütün

günahlarımızı affeder Anadan doğmuş bir

yeni çocuk gibi yeni oluruz o yüzden biz

seviniyoruz derler ben buna orada da

güldüm Hala da gülüyorum çok komik bir

şey gibi bize onlara inancında öyle bir

şey var biz ne kadar günah işlerse yılda

bir gün oruç tutarız orucun sonunda

yaptığın Bütün günahları Allah'a sunarız

Allah da mecburmuş gibi imza atar Evet

kulumu affettim seni diye O yüzden o

imzaya yani hani imza atarım atmaz mı

şüphesi de yok atacak O yüzden herkes

bize hayırlı imz var yani imza atıldı

Hayırlı olsun manasında Yani öyle bir

inançları var Onlar İslam seçmeden önce

Aklında tereddütler var mıydı İslam

çeşmeden önce hakkında hiçbir din yoktu

Ben şöyle söyleyeyim biraz komik

olabilir ama Evden çıktığında şu

numaraları Say diye kendi kendime numara

sayarak çıkıyordum öyle 7 numaraya Bas

işte Farklı farklı başka ilahlar

edinmiştim hani insanın ruhu bir ilah

bir Önder talep ediyor ya fıtratı Ben

İslam nedir bilmediğim için yani bir

şekilde kendimi korumak istiyordum bir

şeylerden hani biri Ayetel Kürsi okurdu

Ben bir rakam sayıyordum yani şimdi

aklıma bile gelme hatırlıyorum böyle bir

şey vardı Bulanık bir hatıram var O

Kadar dinle ilgim yoktu ki yani ben

üniversite talebesiydim ortalama 20-21

yaşındaydım babamın arabasını eve döndük

ve radyoda O zaman azerbaycan'daydık

homey'ini işte bir imam işte bir şeyler

konuşuyordu onun hakkında dedim Baba bu

peygamber mi dedi sordum Hatta babam

güldü dedi Niye peygamberlere tırnağa

bile olamaz peygamber falan değil bu

imam bir şeydir yani Ben kendi kendime

orada sordum yani Nasıl yani Peygamber

nedir acaba diye düşündüm ve o kaldı

orada devam etmedi tabii yani o unutuldu

kaldı ama ben onu hiçbir zaman unutmadım

o soruyu verdiğimde de 26 yaşında da

aynı şeyi yerdeydim yani yoktu hayatımda

hiçbir dinle alakalı hiçbir altyapı

yoktu Ne Yahudilik ne Hıristiyanlık

keyfine göre bir yahudiliği bana bir kâr

verecekse bir yerde Ben yahudayım derdim

işte şurada Elhamdülillah

Yahudilik denilince aklımıza

geliyor bunlar hakkında bilginiz var mı

ilginç bir şey fark ettik bu videodaki

izleyenlerimizin yüzde sekseni

kanalımıza abone değiller bildiğiniz

gibi biz Kar amacı gütmeyen bir

kuruluşuz ve videolarda reklamlarımızı

kapalı tutuyoruz bunu sizden istememizin

tek sebebi bu hakikatlerin tüm dünyaya

yayılması yapacağınız çok küçük bir

hareket gibi görünebilir ama bununla

videoların algoritmaya girip birçok

insanla ulaşmasına vesile olacaksın Hadi

şimdi abone ol butonuna basalım ve

İslam'a susamış gönüllere birlikte

ulaşalım

Yahudilik denilince aklımıza masonluk

Siyonizm billuminati geliyor bunlar

hakkında bilginiz var mı Yahudilik

dediğinde zaten otomatikman Onlar hepsi

ardıca ip söküğü gibi hep böyle gelecek

zaten siyonizmle Yahudilik arasında fark

vardır mesela Amerika'da yaşayan bir

Yahudi olabilir siyonist olmayabilir Ama

biri Yahudi olmayabilir siyonist

olabilir Yahudi diyor ki; benim inancıma

göre ben Siyon sözünden ileri geliyor

Yani ben özgürlüğümü Bütün dünyaya hakim

olacağım ve bütün insanlık Yahudileri

hizmet edecek diye Siyonizm planı vardır

o Siyonizm planın altında Afrika'da

susuzluğundan ölen acından ölen bir

çocuk da o planın oyuncağıdır bugün

herhangi bir televizyon organını izleyen

bir insan da o siyonizmin oyuncağıdır

Çünkü Siyonizm İsrail'in içinde değil

İsrail dışında her yeri her yeri kontrol

hayatını almak için kurulmuş bir şeydir

Yani ben siyonist Eğer ben dünyaya hakim

olmak istiyorsam ilk önce paraya hakim

olmam lazım demiştir gıdaya hakim olmam

lazım demiştir ilaca hakim bir de silaha

hakim olmam lazımdır 4 tane güç var ki

ben ona hakim olmam lazım ki dünyaya

hakim olayım bugün onlar öyledir Yani

bugün İlacı da İsrail yapıyor bütün

gıdaların %70'i %80 Siyonizm tarafından

imanufle ediliyor silah şimdi son

zamanlarda belki biraz değişiklik

olmuştur Yani farklı olabilir Bir de

teknoloji yani teknoloji bugün belki

arkasında meydin İsrail yazmıyor yazmaz

da hiçbir zaman ama İsrail'in kullandığı

siyonizmin kullandığı bir kukla ölçü

olur onun vasıtasıyla yapar işini

Siyonizm bir ülkede değil Siyonizm her

yerde kafasıyla Çalışıyor yani gerekirse

Amerika'yı kullanırım sonra geçerim çini

kullanırım istediğim yeri kullanırım

benim istediğimi elde etmem için yani

param var gücüm var istediğimi altına

almak için aynı şekilde siyonizmi de

kullanan İlluminati var masonizm masoni

İlluminati içinde olan bir kısımdır

İlluminati hizmet edendir İlluminati

Ateizm demektir yani İlluminati 18

dereceye kadar bir insan Deist olarak

gidebilir ama 18'de de 36 ve ila yukarı

dereceye çıkmak istiyorsa ateist olması

lazım aslında kalsa masonların ve

illuminatinin ilk bir numaralı planı

dünyaya Siyonizm hakim olsa bile son din

olarak yahudiliği bile ağrıdan kaldırıp

dünyada komünizmi Yani dinsizliği

yaymaktır şu anda da İlluminati

siyonizmi kullanıyor Siyonizm paravana

arkasından bu işi yapıyor Ben şahsen

düşüncem öyledir illuminatinin bir

numaralı maksadı dinleri yok etmek ya bu

Yahudilik olsun Budizm olsun

Hristiyanlık olsun fark etmez

illuminatın bir numaralı Maksat Allah

yoktur yani din yoktur biziz Allah onlar

Haşa onların düşüncesinde öyle bir şey

Biz dünyaya hakim olmalıyız bütün dünya

komple Dünya Bizim birkaç ailenin gücü

altında durması lazımdır şehadet getirip

Müslüman olduğunda ilk neler hissettin

çok duygulandım şehadet getirmeden önce

Dinimi araştırarak zaten Müslüman

olmuştum Yani biri bana şehadet

getirtmedi şunu söyleyebilirim hani gel

Eşhedü en la ilahe illallah ve eşhedü

enne Muhammeden Resulu dedirtmedi kimse

bana ben dinimi her öğrendiğimde

meğersem şehadet getiriyormuşum zaten

sonrasında artık şehadet getirdiğinde

artık dolu dolu işaret getirdim Çünkü

altyapıda itikat vardı altyapı da işte

elfaz-ı küfür veya bu sözler söylenmez

Siyer ilmihal Kur'an tefsir o bilgiler

vardı Ve bu bilgileri Hani yıllara

sığmadı bu bilgileri 6-7 ay içinde ciddi

bir şekilde ilgilenerek araştırarak elde

ettim şehadet Getirdiğimde de zaten

altyapı olduğu için Çok sevinçli ve

mutluydu Yahudiler diğer insanları

ikinci sınıf olarak görüyor doğru mu

siyonistler öyle görüyor yani daha

siyonizmin inancında öyle bir şey var

siyonistler derler ki yahudi'den başka

diğer dinlere mensup Her kim varsa bize

hizmet etmek için yaratılmıştır onları

öldürmek onlara zulmetmek bize helaldir

Hatta sevaptır Hatta şöyle bir misal

vereyim iki sene bundan önce Ramazan

Bayramı sonuna yakın bir katliam yapıldı

Gazze'de İsrail'in kendisinde

filistinlilere yönelik orada o zaman da

bir tane İsrailli aşırı sağcı bilinen

bir İsrail'i televizyonda Müslümanlara

Filistinlilerin Müslümanları öldürmekten

bize günah yazılmaz onları şimdiden

köklerinin kesmemiz lazım ki yarın bize

sorun oluşturmasınlar Biz bunu yaparsak

da bize sevap yazdırır günah yazılmaz

dedi televizyon muhabiri Yani bu bunu

soran kadın bile İsrailli olan bir kadın

şaşırdı bu şekilde Bunu söyleyen sadece

siyonistti sonradan Yahudi olunmadığı

doğru mu Bu dine göre diğer insanlar

doğuştan cehenneme mi gidiyor Yahudiler

seçilmiş

çok zor günler maddi ve manevi çok zor

günler yaşadım bir sığınacak bir liman

diyelim ona ve bu sığınacak Limanı

haramda bulamadım bu Haram Bana bir şey

vermedi sığınacak limanın Sonuçta ruhumu

tatmin eden her şekilde beni tatmin eden

İslam oldu dediğim gibi ben bir mahkeme

sürecim vardı ve mahkemede iyi şeyler

ilerlemiyordu o anda ya dedim her gün

şarkı dinliyoruz şöyle böyle oluyor Bir

kere de bu Nihat Hatipoğlu'nun bir

dinleyelim bakalım ne diyor diye o

şekilde benim İslam'la tanış olmam

başladı işte Peygamber kimdir bu

sohbetleri dinleyerek bir şekilde Siyer

işte Efendimiz sallallah senin hayatını

dinleyerek ben dinimi öğrendim Hatta

arkadaşlarım şöyle der ve ben de bunu

hep lastiklerim ben dinimi motorun

üzerinde kulak bir kulaklıkta

YouTube'dan öğrendim şöyle

söyleyebilirim Çünkü benim müsait

olduğum vakit oydu kitap okumaya

alışkanlığım yoktu ilk önce sohbetler

dinleyerek Peygamber Efendimizin kim

olduğunu sahabelerin kim olduğunu

öğrendim Bir buçuk aydan sonra namaz

başladım sonrasında bu namazı iki aydan

sonra günde 5 vakit namaz kılmaya

başladı Bir sene sonra oruç tutmaya

başladım orucu anladım her öğrendiğim

bir şeyi her günümde her saatimde tatbik

ederek yavaş yavaş sabırlı bir şekilde

öğrenerek hayatıma geçirdim bu şekilde

ben İslam'la tanış oldum İslam'la tanış

olduğumda o kadar mutlu ve bir o kadar

da Korkusuz ve o bir o kadar da gücünü

hissediyorum kendimi çünkü onun verdiği

bir enerji vardı bende İsrail de

çocuklar İslam düşmanı olarak mı

yetiştiriliyorlar İsrail'de çocukları en

ciddi yetiştiren şey televizyondur yani

televizyon Ben İsrail televizyonu

izleyemem izlediğimde dişlerimi

kızgınlıktan sıkarım Yani o kadar

iftiranın o kadar Yalanın ve abartının

olduğu bir kanalda daha görmedim

hayatımda Çünkü bilince altına böyle bir

yatırım yapıyorlar Filistinli terörist

Filistin ve terörist olmadan cümle

kurulmuyor Zalim Türkiye'ye Zalim

Türkler yani Arkadaşlar şimdi son

yıllarda İsrail'e karşı İsrail'in

işgaline ve zulmüne karşı ayakta duran

tek ülke Türkiye'dir O yüzden

televizyonda Türkiye'yi veya Türkiye'de

olan şeyleri Öyle bir altyapı arka fonla

veriyorlar ki sanıyorsun sanki bildiğin

yani her konuşan hapse giriyor her

konuşan kurşunlanıyor diye insanların

içinde bir bilinç altlarına o şeyi

eritiyorlar aynı şekilde de İslam'a

karşı düşmanlık da o şekilde oluyor ya

Filistinli bir Mücahit kendi Ülkesi için

savaştığında terörist oluyor sen gibi

bir çocuğu kurşunlayarak öldürdüğünde

Siyonizm oluyor yani vatanı kurtarmış

oluyorsun bu şekilde de insan bilinç

altına bunu o şekilde yediriyorlar

ilaveten okullarda Tevrat dersleri

mecburidir Çünkü İsrail batıl bildiğin

olsa bile şeriat ülkesidir yani Bu

onların kendi kanunlarında öyledir ve

Sen okulda Ben şahsen okulda Tevrat

derslerini Sınava da girdim okudum da

yani ve Tevrat dersine girmek mecburidir

yani Türkiye'de öyle bir şey var mı

Kur'an dersi şarttır yapman gerekiyor

derse girmen gerekiyor okulda her okulda

özel olsun devlet olsun Tevrat dersi

şarttır ve tevrat'tan Musa Aleyhisselam

ve Musa Aleyhisselam'ın kavmi olan

israiloğullarının geçtiği süreciler

denizin yarılması Davud Aleyhisselam'ın

golyatı öldürmesi bütün bu olaylar

derslerde okulda ilk okulda Ortaokulda

veriliyor bu dersler ve medya olarak da

müslümanlara ve en önemlisi olarak

Filistinli Müslümanlara karşı ciddi bir

savaş var yani tevratın 10 tane kanunu

var noter İbrahim öldürmeyeceksin

çalmayacaksın aldatmayacaksın işte zina

etmeyeceksin diye on tane başlık var bu

başlığı o Tevrat'ta okutuyorlar ama

sonra diyorlar ki hani öldürmeyeceksin

ama kendi din kardeşini öldürdün tahrip

Yani hala aynı şeyi de tarifi yine

yapıyorlar Yani kendi din kardeşini

öldürmeyeceksin Ama Müslüman

öldürebilirsin onun kanı sana helaldir

diyor o şekilde bir bilinçaltı

oluşturuyorlar Peki Müslüman olduktan

sonra hiç unutamadığın bir anı var mı

bundan iki sene önce Ramazan Bayramı'nın

sonlarına yakın İsrail askerleri Kudüs'e

girdi bundan sonra bir katliam başladı

gazze'yi bombalama oldu Filistin

İsrail'de sokaklarda filistinliler

dövülerek yararlandığı öldürüldü Bunlar

hepsi yaşandı o anda ben israil'deydim o

zaman da motor kazasından yeni çıkmıştım

bir ayağım zaten travma aldığı için tam

doğru düz yürüyemiyordum ve yaşlı bir

İsrailli bir kadının evinde Bir aylığına

bir oda kiralamıştı İsrailli bir savcı

kadının evinde Savaş başladığında ilk

önce İsrail bir tane roket attı gazetede

19 katlı bir binayı yerle bir etti o

anda ben Haberi aldım da otobüsteydim ve

bir yerden eve dönüyordum İsrail'de

İsrail'in damat kan şehrinde teravihe

çok yakın olan bir bölgede otobüste

haberi izliyorduk Hamas dedi ki biz bu

intikamını alacağız dedi ve biz

olduğumuz anda sirenler çalmaya başladı

komple İsrail'in merkezi olan bölgede

Mersin Hamas 304'e yakın roket atmış

havaya Tel Aviv ramatkan İsrail'in

merkezine Tam kalbine taraf bu sayıda

roket şimdiye kadar Hamas Hiçbir zaman

yapmamıştı bunu atmamıştı benim o an

içimde böyle bir mutluluk vardı çünkü

gözümün önünde bu Yahudilerin ne kadar

korktuğunu ve ne kadar bu korkuyu İllahi

kolluklarını gördüm orada Tabii otobüsü

kullanırken Adam hemen bir tane bir

Apartmanın önünde durdu İsrail de şöyle

dedi Her apartmanın altında bir gizlenme

saklanma yeri vardır özel saklanma

yerleri vardı Her apartmanın altında

vardır Hatta bazı yeni evlerin içinde

bir odayı saklanma odası özel bir

betonarme bir oda yapıyorlar orayı

penceresine kadar otobüste 5-6 Kişiydik

hepimiz indik otobüsten ve o saklanma

alanına girdi onlar girdiler Ben böyle

merdivenlerin yanında durdum Orada

roketler öyle patlıyor ki havada bina

böyle titriyor böyle iliklerine kadar

hissediyorsun titremeyi yani Ama içimde

böyle bir mutluluk var bunların

korktuğunu görmek beni mutlu ediyor

çünkü yıllardır 70 seneden fazladır her

gece Gazze bunu yaşıyor o korkuyu o

patlayıcı şimdi kafama düşecek şimdi

Öleceğim diye bunların koruma kalkanı

olmasına rağmen bu kadar korkmaları beni

sevindirdi Çünkü sonunda Siz de yaşayın

insanlara yaşattığınızı diye bir yandan

seviniyorum abi yanında şunu da

istemiyorum Sonuçta İsrail'de de çocuk

var İsrail'e de bir kadın yaşlı bir

insan da vardır benim gibi onlar

arasında Ama Müslüman olan insanlar da

Vardır onların ölmesini bu roketten

ondan ölmesini istemem O yüzden de biraz

üzüntü de var roketler altında atıldı

atıldı bir süre sonra durdu Tabii

insanlar saklanma yerlerinin çıktı

herkes evine koşuyor ama nasıl koşuyor

biliyor musun sanki Allah sura üfürmüş

gibi arabayla hızlı hızlı gidiyorlar

böyle İnsanlar herkes bir yere

koşuşturuyor benim o apartmandan eline

kadar 10 dakikalık mesafesi var ben

telefonumu açtım böyle kamerayı ve o

havadaki roketlerin sesini fotoğrafını

videosunu çekmeye çalıştım Sonrasında o

telefon yandı da o videolar gitti bir

kısmı ama o videoları o zaman bende

İhsan diye bir arkadaş var numarası

vardı onu atmıştım videoları yürüyorum

açık bir alandayım roketler ikinci Bir

Siren çaldı roketler havada uçuşuyor ve

bir yandan roket geliyor bir yandan da

Kalkan koruma kalkanı ile havada patlı

ikisinin bir anda patlamasından Gök bile

gürülüyor yani titriyor her şeyi bir

tane köprünün yanına geldim böyle o

köprü geçtikten sola dönüyorum eve

geldim ben yani köprünün üzerinde

insanlar arabaların altına girmiş

taşların arasında gizlenmiş böyle

uzanmış bir şekilde orada bir tane

İsrail askerini gördüm yere uzanmış

kafasını tutmuş böyle tir tir titriyor

ama ben gidiyorum böyle düz kendi

kendime içimden dedim ki belki dinle

dedim ya rabbi dedim Eğer bu roket bana

vurursa bunu yapan Müslüman kardeşim sen

hakkımı helal etti o onu ne için ne

niyetle yapmıştır biliyorum o arkadaşlar

ölen sabrilerin o kadar ölen masum

insanların intikamını almak istiyor 19

katta Apartmanı yerle bir etti onlarca

insan öldü orada ve ben gizlenmedim

onların yanında durup orada gizlenmek

istemedim çünkü bir yere gizlemem

gerekiyorsa bir Yahudinin yanında durmam

gerekiyor Yani vicdanına sığdıramadım

onu bir Yahudinin yanında ben

gizleneceğim o roket fena değecek ve ben

bir yahudiyle mahşer günü olacak

istemiyorum onu yapmaktansa yürümeye

devam ettim ayetler okudun sureler bir

şeyler okudum Bir yandan da çektim ve

Allah'ın izniyle Allah'ın lütfu ve

korumasıyla ben eve ulaştım ama orada o

israille askerin yerde uzanıp da

korkarak bana bakmasını çok hoşuma gitti

Yani onların o kadar korkmaları o kadar

zangır zangır titremeleri Allah diyor ya

soru işinde insanlar birbirlerine böyle

şaşkın bir şekilde bakacaklar diye

yüzlerinde o şaşkınlığı o korkuyu Gördüm

ben onların yanında gizlenmemek için

yürümeye karar verdim ve yürüdüm Allah

da korudu Elhamdülillah Tabii bu devam

etti eve geldiğ roketler sabaha kadar

atıldı zerre kadar gece uyutmadı onları

Onları Hamas gizlenme alanlarında

uyuttuğu gece bir hafta onlara güzel bir

ders verdi ama ben odamdan çıkmadım

odamda durdum ve onlar kaçtığında Ben

onlarla birlikte kaçmadım Onlarla bir

ortamda bulunmamaya çalıştım Kudüs'e

İsrail'in bakış açısı nedir neden

Müslümanlara bu kadar zulüm yapıyorlar

Kudüs İsrail'in bir numaralı derdidir

siyonizmin bir numaralı arzusu ve

hayalidir ağlama duvarının anlamı

kudüs'tür Ağlama duvarının isminin öyle

olmasının sebebi onların oraya girmemesi

girememesi ve orada Süleyman mabedinin

el laksa Camisi'nin altında olmasıdır

yani onlar o Duvara ağlıyorlar Ya

ağladıkları duvarın arkası kudüs'tür Ela

kısadır elaksan altında olan Süleyman

muhabbetidir siyonizmde onların

inançlarına göre bir gün İşte o ela

yıkacaklar Süleyman muhabbetini

çıkaracaklar ve Süleyman mabed tam

karşında uzaklıkta bir dağda orada

Yahudi Mezarlığı vardır o Yahudi

mezarlığından insanlar dirilip Süleyman

mabedine doğru gelip burada dünyada

cenneti yaşayacaklar ve Siyonizm dünyaya

hakim olacak bunların hayali rüyası

budur Bunu yaşamak için Kudüs onlar için

çok önemlidir Kudüs'ü işgal ettiklerinde

ki zaten her gün işgal ediyorlar Kudüs'ü

tamamıyla elaxy inşallah olmaz da eğer

yıkarlarsa dünyaya hakim olduklarının

alametini vermiş olurlar ve tamamında

aynı anda da Süleyman muhabbetini

kurmayı kuracaklar yani o şey o yüzden

Kudüs onlar için çok önemli çünkü

onların zaferinin başladığı yer

kudüs'tür Müslümanlığı İsrail'de çok zor

yaşadığını öğrendim Peki Türkiye'ye

taşındım Türkiye'ye de nasıl adapte

oldun rahatça müslümanlığını

yaşayabiliyor musun ben dinimi

YouTube'dan Hani YouTube'dan derken

YouTube'un işte güvendiğim hocalardan

bilinen sağlam bir yerlerden öğrendiğim

Çünkü ben

saadetin işte Ayşe Anamız Radıyallahu

Hatice anamıza devamı ve diğer

sahabelere onların hayatlarını

izledikten sonra Türkiye'de çok yüksek

bir Müslümanlık kalitesi bekliyordu tabi

buraya geldiğinde şoka uğradım

diyebilirim Çünkü bunu ben

söyleyebilirim İsrail'de yaşamış bir

İnsanoğlu Kendi kendime dedim ki ya bu

bazılarının hepsini demiyorum bundan

Yahudilerin farkı ne ki yani dedim ki

kendime yani Ezan okunuyor Tamam

okunuyor Ben Dinliyor da cami boş

sokaktan geçiyorum kafeler ağzına kadar

dolu Yahudilerde de öyle zaten varlar

ağzına kadar Yahudilerde de öyle zaten

eşleştiriyordum hoşuma giden sevdiğim

Elhamdülillah dediğin çok şeyler var

vakıfların Sizin gibi böyle güzel

kurumların insana Allah'a çağıran

Allah'ı zikretmeye sebep olan böyle

yerlerin olması çok büyük bir nimet

İsrail de yoktu Bunlar Seninle aynı

dinden aynı adetten olan insanlarla aynı

örf adetten olan insanlarla bir yerde

olmak ben burada yabancılık çekmedim

Mesela yani zor dili öğrenmekte de

zorlanmadım çocukluğunuzdan beri Türkçe

televizyonlar izliyorduk ama bir kısmı

beni hayal kırıklığına uğrattı bir kısmı

beni teselli etti insanların burada

namazınla alay etmesi namaz kılanların

zorluk yaşaması beni çok üzdü İsrail'de

ben namaz kıldığımda iş yerinde Diyorlar

ki sen namazın kıl diğer arkadaşı çıksın

kureye Sen namazından olma diyorlardı

bana ama burada ne kadar namaz

kılıyorsun Ya yeter be diyenler oluyor

veya insanlar çıkıyor Ben müslümanım

diyor bu camileri kapatın diyor bu

vakıflarla kapatın diyor bu medreseleri

kapatın diyor nesin sen Müslümanım diyor

bunu Yahudi bile demedi Sen nasıl

diyorsun Onu anlayamıyorum yani o yüzden

o şoku ben yaşadım cidden orada son

olarak eklemek istediğim bir şey var mı

Son olarak bunu söylemek istiyorum Biz

Allah'ın Kur'an'ını sünnetine

sarılmadığımız sürece Allah bizi uyduruk

kitaplara batıl Yollara

sardırır doğru yolu bulursak felaha da

ermiş oluruz Allah'ın izniyle  Ben de memnun

oldum Allah hepinizden razı olsun Allah

işinizi bereketlendirsin


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar