Print Friendly and PDF

Evden uzakta hep seni düşündüm




 Merhaba, yine ben!

Merhaba, nasılsın?

Uzun zaman oldu

Evden uzakta hep seni düşündüm


Çok uzaklara gitmiştim

Şimdi yoruldum

Bana güzel bir kahve hazırla

Sana anlatacak hikayelerim var


Vaktiyle biri

İyi tanıdığın biri

Uzaklara gitti

Kayboldu, sonra geri geldi


Merhaba, yine ben!

Merhaba, nasılsın?

Uzun zaman oldu

Evden uzakta hep seni düşündüm


Gördüğün gibi, çok değiştim

Yeni yeni düşünceler geliştirdim

Senin üzerine, benim üzerime, bizim üzerimize

Saçma sapan düşünceler, sanki delirmiştim!


Bana söyleyecek bir şeyin yok

Geçmişte kalmışım

Belki o kadar da kötü değildir bu

Ama sana söylemeyeceğim


Merhaba, yine ben!

Merhaba, nasılsın?

Uzun zaman oldu

Evden uzakta hep seni düşündüm

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar