Print Friendly and PDF

Astral Seyahatte Kaybolan Ruhlar veya Akıllar

 



Birçok insanın heveslendiği bu seyahat aslında kaybolma risklerini de taşımaktadır. Kimileri için ruh, kimileri içinde akılları.

Filmdeki diyalog size örnek olabilir.

….

Astral seyahat diye bir şey duydunuz mu?

Beden dışı tecrübe gibi bir şey mi?

 Onlara gezginler demeyi tercih ediyorum.

 İşte bunlar bedenlerinin dışına çıkabilme kabiliyetine sahip insanlar   ve astra formda farklı mekanlara seyahat ediyorlar.

 Şu an o   çok başarılı bir astral gezgin.

 Bunu uzun zamandır uykusunda yapıyor.

 Küçüklüğünden beri yapıyor.

 Korkmuyor çünkü bunların rüya olduğunu zannediyor.

 Bu korku eksikliği onun çok daha uzaklara seyahat etmesini sağlıyor.

 Ve kaybolmasını.

 Kaybolmak mı?

 Nerede?

 "Öteki" dediğim bir yerde.

 Ne?

 Bu da ne demek?

 "Öteki" bizimkinden çok daha uzak bir dünya.

 Her yerde olan bir dünya   ve bizim zaman kavramımız orada yoktur.

 Karanlık bir diyardır, ölülerin işkence görmüş ruhlarıyla doludur.

 Yaşayanlar için olmayan bir yerdir.

 İşte o orada.

 Sorunumuz ise, astral beden öldüğünde   bize sadece boş bir taşıyıcı olan fiziksel bedeni kalmış olur.

 Bunu bilen varlıklar var çünkü kokusunu alabiliyorlar.

 Bu yüzde onun etrafında toplanıyorlar.

 Benim gördüğüm varlıklar onlar mı?

 Aslında onun fiziksel bedenine girmeye çalışıyorlar çünkü onlar  Onlar yaşamaya hasretler   tekrardan yaşama fırsatı istiyorlar.

 Ama başka varlıklar da var.

 Kötü niyetli olanlar   ve çok daha sinsi planları olanlar.

 Sonra da bu olur.

 Bir ruh onun bedenini tek bir sebep için arıyor   diğerlerine acı vermek.

 Dalton'ın bedenine sahip olmak için her şeyi göze almıştır   ve bedene girmek için en yakın varlık şu an o.

 En yakın da ne demek?

 Çünkü bu varlıklar, canlı bir bedene istedikleri zaman öylecene giremezler.

 Kendi diyarlarını geçmeliler ki bu da zaman alır ve enerji gerektirir.

 Ama onun astral bedeni, fiziksel bedeninden   ne kadar uzakta kalırsa, aradaki bağ o kadar zayıflar.

 Böylece ona sahip olmaları kolaylaşır.

Onu  geri getirmek için yapabileceğimiz bir şey var mı?

 Deneyebileceğimiz bir şey var.

 Ortodoks geleneklerine biraz aykırıdır.

 Ama bana tamamen güvenmelisiniz.

Oğlunuzun gezgin kabiliyetine sahip olması bir rastlantı değil.

 Bu kabiliyet ona geçmiş.

 Babasından.

 Benden mi?

 Hayır, ben böyle bir şey yapamam.

 Sekiz yaşlarındaydın, karabasanlardan bunalmıştın.

 Onlar saf korkunun ta kendileridir.

 Geceleri ziyaretine geldiğini söylediğin yaşlı bir kadından korkardın.

 Hikayelerini umursamadım.

 Sana olgun davranmanı söyledim.

 Ama sonra onu kendim de gördüm.

 Başlarda bir fotoğraf makinesi hatası olduğunu sanmıştım.

 Sonra onu tekrar gördüm.

 Her fotoğrafta   daha da yaklaştı   daha da yaklaştı   ve sana daha da yaklaştı.

 Sonunda, çok korkmuştum ve medyum buldum.

 Bunların hiçbirini hatırlamıyor musun tatlım?

 Hayır, hatırlamıyorum.

 Anılarını ve astral seyahat kabiliyetini baskı altına almak   onun sana ulaşmasını engellemenin tek yoluydu.

 Ama zihninin derinliklerinde   hala fotoğrafın çekilirken korkuyorsun değil mi?

 O günden beri bu fotoğrafları senden saklıyordum.

Bu resimleri saklamasını ben tavsiye ettim   fotoğraf çektirmeyi bırakıp bu olayı unuttun.

 - Kim bu kadın?

 - Bir parazit.

 Astral bedenine yapışmış   ve seni "Öteki" dünyaya sürüklemiş, aynı oğlunuza yapıldığı gibi.

Sana bunların hepsini hatırlatmak istemezdim.

 Oğlunun uğruna yapıyorum.

 Oğlun dışarıda bir yerlerde.

 Onu geri getirebilecek bir tek sen varsın.

 Bu gece gördüklerimizle   seni bekleyecek pek vakti kalmadığını söyleyebilirim.

 Tamam.

 Hep benden daha güçlü oldun.

Neden seyahate çıktığını unutma   ve bir ayağını bu dünyada tut.

 Dikkatleri üzerine çekme.

 Onlardan biri olmadığını fark ederlerse   bu dünyadaki fiziksel bedenin için geleceklerdir.

 - Hazır mısın?

 - Evet.

 Ne için hazır olduğumu bilmiyorum, ama hazırım işte.

 Gözlerini kapat, derin bir nefes al ve gevşe.

 Her bir nefeste   bırak yaşamını solarak geri planda kalsın.

 Sadece metronomun tiklemesine kulak ver.

 Alnının merkezindeki noktaya odaklan.

 Kainat ölümsüzdür.

 Ölümsüzdür çünkü sonu yoktur, sonsuzdur.

 Sağlam bir adam, kendince ilerlemeyen   kendi önünde Öteki'nde duran adam.

 Faydasız.

 Ne yaptığımı bilmiyorum.

 Artık dışarıdasın.

 Bırak sesim sana rehberlik etsin.

 Düzgün adımlarla ilerle.

 Öteki dünyaya ilerle.

Ruhlar Bölgesi (2010) Insidious

 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar