Print Friendly and PDF

İhtiyacım Olan Tek Şey Aşkın

 




Meleğim, şekerparem!

İçimdeki hayallerin nereye gittiğimi bilemeden, hayata nehirdeki dallar gibi takıImışım, Gayesi kalmamış berduş halimle sokak meskencileri gibi de olsam sadece seni düşünebiliyorum. Kalbimdekileri ve derinliklerini bilmelisin diyemem… göstermekte o kadar zor, ah bir bilsen.

Aşkımız kocaman bir karmaşa ve çok güzel bir şey, ancak sevgini söyleştikten beri, azıcık sakinleştim sayılır.

Senlikten bizliğe dönüşünce aşkımız, tamamen çıkarsız, özverili samimi oldu. Ölümünü an be an bekleyene aşkımız perde oldu, nefes sundu. Sonra seninle olmak kendimi olduğumdan farklı hissettiriyor. Yani, kendimi olduğundan farklı hissetmenin başka yolları olmaz mı ama ben bunu gerçekten eksiz hissettiriyor.

Dünyanın bir ucundan en uzak denizlere kadar uzakta kalmış olsam da, kalbim daima seninle. Öyle ki, her şeyim de senin hayalin… saçının şekli, siyahlar giyinişin ve yana yana olursak neler konuşacağımızı çok biliyorum.

Evet, her şeye romantik hayallerimi yansıtıyorum. Neden olmasın ki, beni olduğum halimle seven, kabullenen, tek sen oldun.

Yanına varamasam, rüyanda olmaya takatim yetmese de, sen benim daima rüyalarımdasın. Hiç bıkmadan seni özlüyor ve gözyaşlarım dökülüp içimi ıslatıyor.

İlk zamanlar seninle gözyaşı dökmeyi bırakırım sandım…ancak hayatımın en güzel yılları, yine sensizliğe mahkum olacağını düşününce kendimi alamıyorum.

Cırcır böceği sesine bayılırsın, değil mi. Sana sıcak yaz günlerini hatırlatır. Onlar sıcaklığı bilen varlıklarmış. Kış gününde bu akşam hava çok sıcak diye mi çok ses çıkardılar. Hayır onlar bile acıdılar bana. Kalbimin yangını her yerimi sardı da, ona baksana diye sana haber ediyorlar. Unutmazsın biçareni ama içim çok yanıyor, birazda hastayım.

Ah sevgilim!

Yanan kalbimi söndürmeye gelemez miydin ve gelip beni bir öpebilseydin, ne olurdu ki.

Seni özledim diyemem artık…çünkü içimde sakladığım bir emanetin var. Bu nedenle sensizlik yaratmıyor dünyamda. Onu, can çıkana kadar, benden kimse alamaz. Şükürler olsun Rabbime .

Sana da ayrıca, tekrar tekrar teşekkür ederim…

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar