Print Friendly and PDF

Ne Çok Özledim




Ey Sevgilim!
Neler giriyor aramıza 
Geceler gündüzler
Zayıflığımız olan uykular, hastalıklar, acılar
Sevene uzaklar olmaz yakınlıktır...onlar da ama
Yine de acıtıyor bu ayrılıklar
İstenmiyor değil mi
Olmasınlar
Üzülmemelisin her şeyimle inancımla
Seninim
Varlığım sensizliğe dayanamıyor
Âlem bu denli güzelliği ile zindan oldu  bana

Ey Sevgilim! 
Ömrüme ömür verdin
Gönlüme sonsuz huzur
Aşkların en güzelisin sevdamsın benim
Kocaman bir dünyamız var ama
Kalbimi senin küçücük bir iki kelimen dolduruyor
Ve bana o kadar çok büyük geliyor ki
Her şey yok olup gidiyor
Neydi ah…seninle geçirdiğim eşsiz zamanlar
Tanrımla buluştuğum sevildiğimi bildiğim...anlardı benim
Her şey seninle
Kat kat güzel olmaya mecbur
Bende öyle
Seni seviyorum
Hasretle kucaklıyor öpüyorum

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar