Print Friendly and PDF

Beni al (Beriha)






Dünya dönerken etrafında dengeni bulmaya çalışırsın
Hızlı döndüğünde ise varamazsın gideceğin yere
Tutamazsın akan suyu
Tutamazsın akan suyu
Dikkatli yürüsen de sarsılırsın rüzgar darbeleriyle
Ben artık bir toz haline geldim
Tutamazsın akan suyu
Tutamazsın akan suyu
Gel ...
... ve beni al
Az da olsa bir umut ışığı getir bana
Gör beni ...
... ve sevdiğini söyle
Sözler yetersiz olsa bile
İnsanlar seni dinlemese bile
İnsanlar yalan söylese bile
Her zaman gülümserler onları aldatan adamlara
Tutamazsın akan suyu
Tutamazsın akan suyu
Gel ve beni al
Artık dinlemezsin gerçi
Gel bana ...
... ve benim için artık bir yabancı olduğunu hatırlatayım sana
Amansız bir düşmandır zaman
Kötü bir üne sahip
Amansız bir düşmandır zaman
Zaman ve cesaret...
Bir elin içindedir dünya.
Gözler dikenlidir
Çiçeksizdir hatıralar
Bir sessizlik yaratmıştır evrende
Tutamazsın akan suyu
Tutamazsın akan suyu
Kalmak için hiç bir neden bulamazken
Kalmak için hiç bir neden bulamazken
Tutamazsın akan suyu
Tutamazsın akan suyu
Gel ve beni al
Yeni bir şarkı yapacağım
Yine de bul beni
Kişiliklerden ötürü idrak edemez kimileri
Amansız bir düşmandır zaman
Kötü bir üne sahip
Amansız bir düşmandır zaman
Karşımıza çıkanlara gıpta bile ediyoruz bazen
Bana dokunduğun zaman
Aşkı öyle gerçek hissettiriyorsun ki
Ayaklar altına alabiliyorum bir çok şeyi
Amansız bir düşmandır zaman
Kötü bir üne sahip
Amansız bir düşmandır zaman
Zaman ve cesaret...
Amansız bir düşmandır zaman
Karşımıza çıkanlara gıpta bile ediyoruz bazen
Bana dokunduğun zaman
Aşkı öyle gerçek hissettiriyorsun ki
Ayaklar altına alabiliyorum bir çok şeyi
 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar