Print Friendly and PDF

Sen de Gül Hakkındır

 

Severek büyüdü yüreğim

Seninle anladı…sevmek kadar

Sevilmenin kıymetini

Ruhum kalbim gönlüm

Huzuru buldu

Sende gördüm

Böyle bir yüreğin dünya da var olabileceğini

Seninle kavradı…bildi

Ne desem …hafif ve az kalıyor

Nerde bulurum…böyle ışıldayan bir yürek

Aşkımı alev alev yakan

Sözleri ard arda sıralayan

Senin gibi…bir sevgiliyi

Bildim bileli…B’enimsin

Rabbimin en güzel nimeti

Sevdam

İki melek gibi düşmüşüz ya

Dünyamızdaki hayatta birlikteyiz

İsterim o da olsun

Verelim beraber son nefesimizi

Varlığın beni kendime getirendir

Bir tat kaldıysa hayatta

Senin biricik tadındı bana

Bu kimsede yok…inan

Acı iken tatlaşmayı

Taze kokan nadide gülüm

Ben gülüyorsam sen de gül

Hakkındır ebedi


İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar