Print Friendly and PDF

Sensiz Olmuyor

 




Karanlıklar

Sen olmadığın zaman

Ve karanlık her yer…bir o kadar daha kara

Odamda fırtınalı bir gece olur

Dalgalı denizinde boğulurum

Sensiz olduğum günler

Dün ve gün karışmış gibi

Sevinçli sesler çirkin bir kahkaha

Gülmekse  utanç verici

Aklım rotasız bir gemi

Diriler arasında bir hayalet

Yangınlar yurdu göğsüme

Olmaz teselli

Seni görmeyi ve ulaşmayı bekleyen

Biri ne yapsın

Erimiş bir mum gibi damlar

Kalbinde sonsuza kadar bir kalır yanık izi

Benim yanımda bir ışık ol…nefesim ol

Yokluğuna alıştırıp  dondurma

Bütün hislerimi

Sensiz olmuyor derken

Benim için fark etmez demeseydin

Küçük bir fidan gibiyim

Sana yazarken ağladığımda

Döktüğüm yaşlar

Bana bir hayat aslında

Göremiyorum

Rüyamda seni görmeyi bekliyorum

O dahi nadir

Sen bana yazma diyorsun

Yalnızlık kalbimin evi

Kimse tarafından daha anlaşılamayan

Sen onlar gibi olmazdın

Şimdi neden

Yokluğumu hisset der oldun

Acıdığından olsun

Böyle düşüneyim



İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar